Księgarnia internetowa Bonito.pl - Radość z czytania
Książka Media. pl. Badanie nad mediami w Polsce
red. Tomasz Bielak, Grzegorz Ptaszek
W okresie stanu epidemii punkty odbioru zamówień są czynne tylko od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 - 18.00
Skorzystaj z rabatu do 45% na tytuły Wydawnictwa Literackiego!
Księgarnia » Literatura naukowa » Specjalistyczna i fachowa » Media. pl. Badanie nad mediami w Polsce

Media. pl. Badanie nad mediami w Polsce

Nasza cena:
28,00 zł (zawiera rabat 30 %) (pozycja niedostępna)
Cena rynkowa: 40,00 zł (oszczędzasz 12,00 zł)
Autor: 

red. Tomasz Bielak, Grzegorz Ptaszek

Wydawnictwo: Libron
Rok wydania:2017
Oprawa:miękka
Liczba stron:280
Format:14.8 x 21.0 cm
Numer ISBN:978-83-65705-03-7
Kod paskowy (EAN):9788365705037
Dostępność: pozycja niedostępna (ostatnio dostępna: 17.10.2017 15:35)
Jeśli chcesz dostać powiadomienie, gdy pozycja będzie dostępna, podaj swój e-mail:
E-Mail:

Media. pl. Badanie nad mediami w Polsce – opis wydawcy

Redaktorom tomu udało się zgromadzić teksty najbardziej znanych i znaczących badaczy z różnych obszarów wiedzy o mediach, a zarazem uczonych reprezentujących różne pokolenia w polskim medioznawstwie.

Mamy tu nestorów tej dyscypliny wiedzy, jej ciągle aktywnych klasyków oraz młode (no, może nie tak bardzo) wilki. Są tu zatem reprezentanci prasoznawstwa, badacze mediów masowych, filmo i telewizjoznawcy, badacze gier komputerowych i palimedialnego dziennikarstwa, specjaliści od sztuki nowych mediów i sieciowych prosumentów. [...] Każdy z nich mówiąc o mediach, mówi o czymś trochę innym i trochę inaczej. Obok nacechowanego etycznie dyskursu humanistycznego/hermeneutyki pojawia się relacja z projektu badawczego o charakterze ilościowo-jakościowym, nowemu odczytaniu koncepcji McLuhana towarzyszy pełen pasji esej o dziennikarzach-celebrytach. [...] Redaktorzy książki starali się uporządkować ten wielogłos od tekstów najbardziej ogólnych (przedstawienie stanu badań, wymiar etyczny w badaniu mediów i praktykach medialnych), poprzez różne aspekty metodologiczne współczesnego medioznawstwa (intencje metodologiczne, konkretne projekty badawcze oraz prezentacje metod i wyników badań), po konkretne obszary problemowe (dziennikarze/celebryci, archeologia mediów, sztuka i nowe media).

Z recenzji wydawniczej prof. Tomasza Stępnia

FacebookTwitter
Media. pl. Badanie nad mediami w Polsce - Dodaj do schowka
Dodawanie do schowka jest możliwe tylko po zalogowaniu na swoje konto.
Data ukazania się w księgarni: 2017.02.07
Recenzja
Wyszukiwarka
Wpisz tytuł, autora lub wydawcę
tylko w dostępnych
tylko z wyprzedaży
Skorzystaj z 40% rabatu na całą ofertę Wydawnictwa Biały Kruk!
Ostatnio oglądane
KMedia. pl. Badanie nad media...
KMoje szlaczki
KEkstradycja
KPisanie literek 4-6 lat
KMoje cyferki
K100 zabaw - nauka przez zaba...
KMoje literki
Pokaż ofertę tytułów z wyprzedaży
Pokaż ofertę tytułów z wyprzedaży
Awangarda - 396
Blues - 479
Country - 178
Dubstep - 237
Etniczna - 204
Filmowa - 712
Hardcore - 159
Hip-hop - 1177
Jazz - 2485
Kabaret - 26
Klasyczna - 3638
Metal - 7290
Pakiety - 122
Pop - 9480
Punk - 353
Religijna - 200
Retro - 31
Rock - 6228
Soul - 116
Swing - 19
Gry - 75
© 2006-2020 Bonito.pl – Radość z czytania Polityka prywatności i plików cookies Obowiązek informacyjny o przetwarzaniu danych osobowych
Jesteśmy tanią księgarnią internetową. Oferujemy tanie książki i komiksy, muzykę na płytach CD, filmy DVD i Blu-ray, zabawki dla dzieci, puzzle i gry planszowe. Koniecznie sprawdź nasze Bestsellery!