Gra „La Cucaracula” to nowa odsłona gry „La Cucaracha”. Tym razem karaluch Cucaracula grasuje w zamku i wywołuje zamęt. Twoim zadaniem jest wyrzucić go z zamku za pomocą katapulty. Komu uda się zebrać jak najwięcej świec i wygnać Cucaraculę, który nie lubi światła? Rzuć kostką i zapal świece, ale nie daj się złapać! Wypędź karalucha z zamku jak najszybciej!
Zawartość i cechy zestawu:
- robak Hexbug Nano: Cucaracula (zawiera baterię),
- trójwymiarowa plansza do gry,
- katapulta,
- 38 żetonów ze świecami,
- 4 pionki do gry,
- plansza,
- instrukcja z zasadami gry.
Wymiary opakowania: 30.0 x 43.0 x 8.0 cm
Producent | Ravensburger |
Wiek | od 6 lat |
Liczba graczy | od 2 do 4 |
Kategoria | zręcznościowa |
Czas gry | ok. 15 minut |
Kod paskowy (EAN) | 4005556214402 |
Wymiary | 300 x 430 x 80 mm |
Data premiery | 2018.11.21 |
Data pojawienia się | 2018.11.21 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
W tym wyścigu wygra najwolniejszy ślimak! Podczas gry nie znasz kolorów ślimaków należących do rywali. Za pomocą kostek przemieszczasz nie tylko swojego, lecz także pozostałe ślimaki. Takiego wyścigu jeszcze nie było! Rewelacyjna zabawa dla graczy w każdym wieku. Śpiesz się powoli! Zawartość opakowania: • plansza, • drewniane figurki ślimaków, • żetony, • kostki, • instrukcja. Wymiary opakowania: 20.0 x 20.0 cm Використовуйте кольорові кубики, щоб перемістити равликів по дошці. Ви можете перемістити будь-якого равлика, як свого, так і своїх суперників! Гра закінчується, коли один з равликів досягає ф...
Bezkonkurencyjna gra familijna w wydaniu dla najmłodszych „Wsiąść do Pociągu. Pierwsza podróż” to gra skierowana do rodzin, która jest świetnym wstępem do pociągowej serii gier „Wsiąść do Pociągu”, będącej bestsellerem na całym świecie. Gra zawiera mapę Europy ze skróconymi trasami oraz ilustracjami charakterystycznymi dla każdego z miast. Dzięki tej prostszej wersji najmłodsi gracze oraz początkujący mogą stawiać pierwsze kroki podróżując i odwiedzając miasta naszego kontynentu. Pomimo, że zasady zostały uproszczone, a cele w postaci kart biletów są łatwiejsze do wykonania, to gra pozostaje wierna mechanice serii gier „Wsiąść do Pociągu” – gracze ścigają się w zajmowaniu tras na planszy. Zapadające w pamięć obrazki odzwierciedlo...
Kto jest zuchem i ucieknie przed karaluchem? „La Cucaracha Loop” od Ravensburgera to kolejna gra z karaluchami w roli głównej! Tym razem karaluchy wychodzą z dwóch przeźroczystych pętli. Trwa wyścig, aż do pojawienia się karalucha! Żuki rzucają kostką i wykonują ruchy do przodu, do momentu, gdy z pętli wyjdzie karaluch i zacznie śmigać po podwórzu. Zepchnął Was z pola? Jeżeli nie, macie szczęście i możecie dalej dążyć do celu! Ta wciągająca gra zapewni całej rodzinie dużo radości ze wspólnej zabawy! „La Cucaracha Loop” uczy skupienia oraz sprawdza umiejętności takie jak szybkość czy refleks. Zawartość pudełka: • karaluch Hexbug Nano V2, • plansza do gry, • trójwymiarowe podwórze, • 2 pętle, • 12 figurek - żuków, • kostka, •...
„Memos” to popularna gra ćwicząca pamięć i spostrzegawczość, która podbiła serca graczy na całym świecie. Tym razem do gry zaprasza Kicia Kocia i jej przyjaciele. Na kartonikach znajdziesz postacie uwielbianej przez dzieci serii książeczek Kicia Kocia. Odkrywaj, łącz w pary takie same ilustracje i baw się razem z Kicią Kocią!
W pokaźnym, ważącym niespełna kilogram worku znajduje się ponad 50 żetonów z obrazkami. Zadaniem graczy jest dokładać je do wyłożonych wcześniej płytek. Gra oferuje trzy różne warianty, w których gracze konkurują lub współpracują, wykładając swoje żetony. Gra „Honeycombs” polega na łączeniu płytek poprzez dopasowywanie symboli. Im więcej symboli dopasujesz, tym więcej punktów zdobywasz. Jeżeli symbole do siebie nie pasują, płytka nie może być położona. Jedyny wyjątek stanowi symbol pszczoły, który pełni rolę jokera i pasuje do wszystkich symboli. Do każdej płytki można dopasować inne z sześciu stron. Jak grać w Honeycombs? • Podziel 52 sześciokątne płytki równo między graczy. • Ścigaj się z innymi graczami, starając się j...
Feluś i Gucio ponownie zapraszają do wspólnej zabawy! Po sylabach przyszedł czas na litery, z których możemy ułożyć własne wyjątkowe krzyżówki. „Feluś i Gucio grają w literki” to niezwykła gra stworzona z myślą zarówno o młodszych, jak i starszych graczach. Każdemu z haseł odpowiada piękna ilustracja Marianny Schoett, dzięki czemu zabawę mogą rozpocząć nawet najmłodsi. Gra utrwala znajomość liter i pomaga w opanowaniu poprawnej pisowni 60 wyrazów. W pudełku znajdują się: duża plansza, na której będziemy tworzyć krzyżówkę, 60 dwustronnych płytek z hasłami (obrazek, obrazek z podpisem) oraz 100 płytek z literami. Warianty gry zostały opracowane dla dzieci o różnym stopniu zaawansowania. Konsultacja merytoryczna: Katarzyna Kozłowska Autor...
Bardzo popularna zabawka sprzed wielu lat powraca! Zapewni każdemu dziecku mnóstwo wspaniałej zabawy oraz śmiechu, a przy okazji zadba o zdolności manualne. Sprężyna jest w kolorach tęczy. Można ją rozciągać i składać. Wymiary opakowania: 7.0 x 7.0 x 7.0 cm Zabawka pakowania w kartonik.
Zima nadchodzi !Czas dla wszystkich wiewiórek aby nazbierać możliwie dużo zapasów! Napełnij swoją spiżarnię , zanim inni to zrobią Ekscytująca gra losowo-zręcznościowa dla dzieci od 4 lat . zawartość opakowania: 1 Basia wiewiórka 24 żołędzie 1 pieniek drzewa 1 pojemnik na żołędzie 4 spiżarnie 1 kostka instrukcja wiek graczy: 4+ ilość graczy: 2-4 czas rozgrywki: około 20 min
Zabieraj zabawki z olbrzymiego jęzora potwora zanim skończą w jego paszczy!Ale Uwaga! Nigdy nie wiadomo kiedy Żarłostwór wpadnie w złość, połknie zabawki i "ucieknie"!zawartość opakowania: 1 Żarłostwór 24 karty 12 "zabawek" w 3 kolorach (3 samochody, 3 misie, 3 samoloty, 3 kaczki) instrukcjagra zasilana bateriami: 3 x LR03(AAA) nie dołączone do opakowaniawiek graczy: 4+ilość graczy: 2-4czas rozgrywki: około 15 min
W pudełku znajdują się dwa zestawy kart ze zdjęciami ludzi, którzy okazują różne emocje, na przykład: radość, zadowolenie, spokój, gniew, strach, zaskoczenie, wstyd, smutek. W jednym zestawie okazywane na zdjęciach emocje zostały uchwycone w konkretnej sytuacji (np. podczas kłótni, tuż przed bolesnym zastrzykiem, w czasie radosnej zabawy czy w obliczu utraty bliskiej osoby). Emocje na zdjęciach z drugiego zestawu można z kolei odczytać tylko na podstawie wyrazu i mimiki twarzy. Na odwrotach wszystkich kart znajdują się emotikony, które w symboliczny sposób określają ukazane uczucia. W czasie zabawy kartami dzieci mogą nazywać różne emocje i wskazywać elementy (takie jak wyraz twarzy, spojrzenie, układ warg i brwi, gesty i ruch ciała), za pomocą których m...
Wielokrotnie nagradzana gra „Podaj dalej!” zapewni Twojej rodzinie i przyjaciołom świetną rozrywkę i niezapomniane chwile niepowstrzymanego śmiechu. Narysuj to co widzisz i odgadnij to co widziałeś, a następnie podziwiaj nieprzewidywalny efekt ciągu skojarzeń wszystkich uczestników zabawy. Ponad 1700 słów i haseł! 8 zestawów zmazywalnych pisaków, szkicowników i ściereczek. Idealna dla rodzin, na niewielkie spotkania przyjaciół, zarówno nowych jak i starych. Wielki łamacz lodów! Nie wymaga umiejętności rysowania. Ludziki z kresek i poczucie humoru mile widziane! „Podaj dalej!” to rysowany głuchy telefon, jeśli pierwszy i ostatni obrazek w szkicowniku się zgadzają to znaczy, że gracze prawidłowo odgadywali hasła. Jeśli nie? No cóż – wtedy na pewno...
Przedstawiona gra edukacyjna składa się z dwóch talii kart oraz propozycji zabaw z dziećmi o dwóch poziomach trudności. Jedna talia zawiera sylaby, druga, dla bardziej zaawansowanych graczy, spółgłoski. Gry sylabowe, podczas których dzieci układają ze swoich kart wyrazy, pozwalają utrwalić sylaby i uczą ich szybkiej syntezy w słowa. Są także skuteczną alternatywą i uzupełnieniem tradycyjnych metod nauki czytania. Zapraszamy do wspólnej zabawy i nauki!
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro