Czy masz na tyle odwagi aby stawić czoło groźnym wirusom i uratować świat przed epidemią? „Wirus!” – najbardziej zaraźliwa gra na świecie W szpitalu w Leśnej Dziurze wybuchła panika, gdy laboranci odkryli, że pojemniki z próbkami są puste! Eksperymentalne hodowle wirusów, rozprzestrzeniły się po całym budynku i teraz tylko wy możecie je powstrzymać. Waszym zadaniem będzie stawienie czoła epidemii i rywalizowanie o to, komu pierwszemu uda się zwalczyć wirusy, a do tego uratować świat przed pandemią. Będziecie musieli zbudować ludzkie ciało, jednocześnie bronić je przed zainfekowaniem, zniszczeniem lub kradzieżą organów przez zarażonych przeciwników. Szykujcie się zatem do walki. Zbierajcie siły i układajcie plan w głowie jak zwyciężyć. Wszystkie chwyty dozwolone. Zawartość opakowania: • 68 kart, • instrukcja, • i dużo wirusów.
„Wirus 2” to dodatek do znanej już i uwielbianej gry „Wirus” Gdy tylko działania lekarzy zaczęły przynosić skutek, sprawy mocno się skomplikowały... Wirusy ewoluowały... Dalsze badania próbek przechowywanych w laboratorium ujawniły, że wirusy się zmutowały i są jeszcze bardziej odporne i agresywne. Wobec tego nowego zagrożenia, tradycyjne metody leczenia okazują się być teraz bezużyteczne. Aby zniszczyć zmutowane wirusy, konieczne jest zastosowanie szczepionek eksperymentalnych. Twoim kolejnym zadaniem będzie zatem opanowanie obecnej epidemii i powstrzymanie zmutowanych wirusów przed przedostaniem się do populacji. Wymieniaj karty z innymi graczami, wrzucaj wirusy do kwarantanny i koniecznie nie zapomnij ubrać kombinezonu ochronnego. Zawartość opakowania: • 35 kart, • instrukcja.
Dodatek do gry „Wirus”! Nietoperze w amoku przelatują pod stropem szpitala. Krwiożercze monstra rzucają się po korytarzach, budząc grozę w personelu i pacjentach. Ta noc z pewnością będzie niezapomniana… Dodatek „Halloween” wprowadza nowe, przerażające karty do najbardziej zaraźliwej gry karcianej na świecie! Zawartość opakowania: • 15 kart Główne atuty: • dodatek wprowadza nowe karty, które urozmaicą rozgrywkę, • dodatek tematyczny, który można rozgrywać przez cały rok, • gra o walorach biobójczych.
Gra zapewni fantastyczną zabawę dla całej rodziny Gracze zbierają jaja, hodują kurczaki i kury oraz starają się bronić je przed ptasią grypą i przebiegłym lisem. Ten z hodowców, który jako pierwszy ułoży na grzędach w swoim kurniku dziewięć dorosłych kur, zwycięża! Zawartość opakowania: • 56 tafelków z jajkami, • 48 tafelków z kurczakami, • 36 tafelków z kurami, • 4 tafelki z kogutami, • 4 karty graczy, • 2 kostki do gry, • instrukcja.
W tym wyścigu wygra najwolniejszy ślimak! Podczas gry nie znasz kolorów ślimaków należących do rywali. Za pomocą kostek przemieszczasz nie tylko swojego, lecz także pozostałe ślimaki. Takiego wyścigu jeszcze nie było! Rewelacyjna zabawa dla graczy w każdym wieku. Śpiesz się powoli! Zawartość opakowania: • plansza, • drewniane figurki ślimaków, • żetony, • kostki, • instrukcja. Wymiary opakowania: 20.0 x 20.0 cm Використовуйте кольорові кубики, щоб перемістити равликів по дошці. Ви можете перемістити будь-якого равлика, як свого, так і своїх суперників! Гра закінчується, коли один з равликів досягає фінішу. Але він не буде переможцем! У цій гонці перемагає найповільніший равлик!перемагає найповільніший равлик! Кожен равлик набирає бали, рівні значенню поля, на якому він закінчив перегони. Чим далі ви будете від фінішу, тим більше балів ви отримаєте. Тому намагайтеся, щоб ваш равлик рухався якомога повільніше.
Weź kartkę, ołówek, dobieraj karty, narysuj swojego własnego potworka i nazwij go. Czy dasz radę wymówić jego imię? A może chcesz pobawić się w zmazywanie? Albo dobieranie? A gdyby tak sprawić, że potworki zgubią różne części ciała, a potem zaczną je układać w całość? Wariantów zabawy jest aż 9. Zabawa wspomaga ćwiczenie małej motoryki, jest również pomocą edukacyjną w nauce mówienia o emocjach. Zawartość opakowania: • 55 kart, • instrukcja.
W grze Spy Guy wcielasz się w detektywa i próbujesz ustalić, kto stoi za serią występków przeciwko mieszkańcom miasta. Znajdź na mapie jak najwięcej dowodów, które pomogą Ci złapać sprawcę, zanim on ucieknie z miasta. Spy Guy to gra kooperacyjna, w której liczy się spostrzegawczość i ścisła współpraca między graczami. Na ponad metrowej planszy Treflikowa poszukajcie wskazówek, które przybliżą Was do ujęcia sprawcy. Jeśli zdołacie dogonić przebiegłego Doktora Moritza, wygrywacie grę!
Kooperacyjna gra dla najmłodszych pogromców potworów. Zalecana na dobranoc! „Co to znowu za pokraki? Wyglądają jak wieszaki! Wyszły z szafy bez pomocy... Kiedy wyszły? O północy!!! Maszerują przez pokoje, szumią na nich różne stroje. Idą, idą, nie przystają. Pod wersalkę zaglądają...” – Dorota Gellner Wieczorem świat wygląda inaczej. Straszydła i stwory czają się pod łóżkiem. Nie możesz zasnąć? Nie bój się potworów! Zagraj w naszą grę i wygoń je do szafy! Gra Potwory do szafy! to gra kooperacyjna dla najmłodszych autorstwa Antoine Bauza. Ilustrował ją Maciej Szymanowicz. Mamy nadzieję, że wam się spodoba! Zawartość opakowania: • 20 kart potworów, • 10 żetonów zabawek, • 3 części potwora Zębogona, • 2 żetony Łowców Doskonałych, • szafa.
Familijna gra drużynowa dla najmłodszych. Wesołe kalambury dla małych i dużych. Każda karta zawiera hasło rysunkowe, dzięki czemu dzieci, które jeszcze nie czytają mogą grać ze starszymi dziećmi lub z rodzicami. Zawartość opakowania: • 216 haseł, • 54 karty do gry, • instrukcja.
Pokaż szybko obrazek z karty! Bądź błyskawiczny, dokładny i... gotowy na wszystko! Czy to jest panda, a może piosenkarz? Sprawdź się w nowej, odlotowej grze Kalambury Junior. Zawartość pudełka: • instrukcja, • 150 dwustronie ilustrowanych kart z hasłami, • 18 kart specjalnych, • podajnik na karty, • 5 żetonów rund, • klepsydra.
Zakręcone robale to wciągająca i emocjonująca gra dla całej rodziny. Celem gry jest ułożenie jak najwięcej długich gąsienic. Czyj robal będzie najdłuższy? Kto będzie miał ich najwięcej? Kto wykaże się sprytem i logicznym myśleniem? Zadanie nie jest łatwe, bo robaczki trzeba stworzyć z poplątanych elementów. Wygrywa osoba, która zdobędzie najwięcej punktów za swoje okazy. Pamiętaj! Każdy robal musi mieć głowę i ogon. Zestaw zawiera: • 96 kafelków o wymiarach 50 x 50 mm, • instrukcję.
Wesoła i dynamiczna gra na szybkość reakcji. Cel gry - zebrać jak najwięcej fiszek z obrazkami różnych bohaterów, przedmiotów oraz liter alfabetu. Gracze kolejno odwracają po 1 fiszce i jednocześnie pokazują wszystkim graczom co przedstawia. Każdy uczestnik powinien spróbować jako pierwszy znaleźć wskazane obrazki lub bohaterów na jakimkolwiek z pól i nacisnąć dzwonek: . Jeżeli obrazki na fiszce i polu gry są w pełni zgodne to gracz pozostawia sobie tę fiszkę. Wygrywa ten, który zbierze największą ilość fiszek. Gra ćwiczy koncentrację, fantazję, szybkość reakcji, pamięć i logiczne myślenie.
Wielopoziomowa gra, która pokocha Twój mózg „IQ Puzzler Pro” to wyjątkowa gra logiczna, w której gracz zmierzy się z wyzwaniami zarówno w 2D jak i w trójwymiarze! Każde ze 120 zadań wymagać będzie innego, nieszablonowego podejścia. Przenośna plansza umożliwi zabawę w dowolnym miejscu, zaś proste zasady sprawią, że każdy bez trudu rozpocznie rozgrywkę. Szybka rozgrywka, atrakcyjna formuła i przystępność to przepis na wiele godzin świetnej zabawy! Nauka przez zabawę, to wspólna cecha wszystkich Smartów! Poznaj je już dziś! Za co pokochacie tę grę? • można w nią zagrać wszędzie, • proste zasady - masa zabawy, • uczy niestandardowego podejścia do problemu. W skład gry wchodzą: • przenośna plansza do gry z przezroczystą pokrywą, • 12 kolorowych elementów układanki, • książeczka ze 120 zadaniami i ich rozwiązaniami. Wymiary opakowania: 9.7 x 2.8 x 14.4 cm
Jedna saszetka zawiera 10 kart kolekcjonerskich + kod do gry Pokemon TCG Online Uwaga. Dostępne różne wersje produktu – wysyłka losowa.
Zabawka edukacyjna, adresowana do dzieci rozpoczynających naukę czytania, pisania i liczenia. Na 16 dwustronnych planszach znajdziemy materiały do poznania liczb od 1 do 12, dużych i małych liter alfabetu oraz proste zagadki, zadania matematyczne i ćwiczenia manualne. Dzięki mazakowi suchościeralnemu ćwiczenia można powtarzać wielokrotnie, aż do opanowania danej umiejętności. Poręczny rozmiar opakowania pozwala na zabranie zabawki ze sobą dosłownie wszędzie. Zawartość opakowania: • plansze dwustronne (16 sztuk), • pisak ścieralny, • instrukcja. Wymiar opakowania: 9.3 x 9.3 x 2.0 cm
Bądź sprytniejszy niż kury! Zadaniem graczy jest zdobycie jak największej liczby jajek. Aby je zdobyć, należy znaleźć kury wysiadujące jajka w odpowiednich kolorach. Nie będzie to jednak łatwe, ponieważ wszystkie kury w kurniku wyglądają jednakowo i często zmienia¬ją gniazda, w których wysiadują jajka! Gra posiada proste zasady gry! Будьте розумніші за курей! Завдання гравців – зібрати якомога більше яєць. Щоб їх отримати, потрібно знайти курей, які несуть яйця потрібних кольорів. Але це буде непросто, тому що всі кури в курнику виглядають однаково і часто міняють гнізда, де вони висиджують яйця.
Stwórz własny sen! Gracze wybierają się w podróż do świata ze snów. Czekają na nich niezwykłe krainy: niektóre jak z bajki, inne z kolei mroczne i pełne kruków. Podglądaj i przejmuj sny rywali. Celem gry jest stworzenie snu z jak najmniejszą liczbą kruków. Proste zasady gry! Gracze tworzą sny składające się z 4 krain(kart). Gracze nie wiedzą, jakie krainy znajdują się w snach rywali. W niektórych krainach znajduje się więcej kruków, w innych mniej. Celem gry jest posiadanie najmniejszej liczby kruków w swoim śnie. Podczas gry gracze wymieniają swoje krainy, podglądają sny rywali, wrzucają do ich snów mroczne krainy oraz starają się przejmować te z niewielką liczbą kruków. Jeśli ktoś uważa, że w jego śnie znajduje się najmniej kruków, krzyczy:"Pobudka!"i runda się kończy. Gracze ujawniają swoje sny, liczą kruki i zapisują wyniki. Następnie rozgrywają kolejną rundę. Gra się kończy, gdy któryś gracz zbierze 100 kruków. Zwycięzcą zostaje osoba, która w sumie zgromadzi najmniej kruków. ZDOBYTA NAGRODA Nagroda MENSA Select (USA)
Gracze wcielają się w osoby kochające koty, dołączając tym samym do tak znanych osobistości jak Maria Antonina czy Ernest Hemingway. W swoim ruchu gracze będą zbierali dla swoich pupili po trzy karty. Kto uzbiera lepszą kolekcję zabawek, jedzenia, przebrań i kocimiętki wygrywa!
Jak dobrze rodzice znają dzieci, a jak dzieci znają rodziców? Dynamiczna gra rodzinna, w której dzieci i rodzice odpowiadają na wiele zabawnych pytań dotyczących ich codziennego życia. W grze znajdują się pytania opracowane specjalnie dla dzieci i dla rodziców. A czego wy dowiecie się o sobie? Rozmiar opakowania: 11.5 x 17.5 x 3.0 cm
Nauka poprzez zabawę „Państwa i flagi” to gra edukacyjna dla dzieci interesujących się geografią oraz zafascynowanych podróżami. Poprzez zabawę dziecko pozna nowe kraje i kontynenty oraz utrwali zdobytą wiedzę. Seria „Mistrz Wiedzy” to proste gry stworzone dla dzieci w wieku od 6 do 9 lat, które rozpoczynają swoją przygodę ze szkołą. Gry obejmują tematy podejmowane w edukacji wczesnoszkolnej. Zawartość opakowania: • dwustronna plansza, • 4 pionki, • 56 kart-żetonów, • plakat, • instrukcja.
Przedstawiamy znaną grę karcianą, w której bierze udział od 2 do 5 osób. Talia do Piotrusia składa się z 25 kart. W skład talii wchodzi 12 par oraz jedna karta nie mająca pary nazywana Czarnym Piotrusiem.
Literki. Pisanie – zmazywanie 1 to świetna zabawa i nauka jednocześnie. Rysując po śladzie, dziecko uczy się właściwego kształtu liter, ćwicząc zarazem swe umiejętności manualne. Zabawka jest dobrym treningiem spostrzegawczości, koncentracji, a także logicznego myślenia i kojarzenia. Zawartość pudełka: • 28 plansz na 14 tablicach, • pisak z końcówką do ścierania, • instrukcja. Wymiary pudełka: 19.5 x 18.5 x 5.5 cm
„Eurobusiness” to gra, która została wylansowana w Stanach Zjednoczonych Ameryki w połowie lat trzydziestych ubiegłego stulecia przez firmę Parker Brothers Inc. Szeroko spopularyzowana w Europie cieszy się niesłabnącym powodzeniem. „Eurobusiness” to najstarsza gra biznesowa dostępna obecnie na rynku. „Eurobusiness” oparty jest na zasadach klasycznego „Monopoly”, praktycznie nie wprowadza żadnych zmian. Inna oczywiście jest plansza oraz miejsca do wykupienia. Plansza jest duża, grafiki bardzo proste, kolory wyraźne. Doskonały prezent dla sentymentalistów lub jako niedrogi rekwizyt na spotkania i zabawy. Stanowi szczególnie interesującą rozrywkę dla młodzieży i dorosłych, rozwija żyłkę handlową i dalekowzroczność w interesach. Zawartość opakowania: • plansza o wymiarach 47.0 x 47.0 cm, • 12 hoteli, • 32 domki, • 5 pionków, • 2 kostki do gry, • 2 x 16 kart – plansza, • 28 kart – akt własności, • około 230 sztuk banknotów, • instrukcja gry w języku polskim.
Mała gra, wielkie możliwości. W „IQ Fit”, gracz wykorzystując trójwymiarowe elementy, ma za zadanie rozwiązać 120 zadań o narastającym poziomie trudności. Dzięki ich urozmaiceniu każda gra będzie wyjątkowa. Czy potrafisz sprostać im wszystkim? Nauka przez zabawę, to wspólna cecha wszystkich Smartów! Poznaj je już dziś! Za co twoje dziecko pokocha tę grę? • Możesz w nią zagrać gdzie tylko zechcesz!, • Proste zasady – wiele możliwości • Rozwija wyobraźnię W zestawie: • 10 trójwymiarowych elementów układanki, • plansza do gry, • książeczka z 120 zadaniami i ich rozwiązaniami. Wymiary opakowania: 9.7 x 2.8 x 14.4 cm
La Cucaracha! Łap robala! W kuchni jest karaluch! Szybko – kto go złapie?! Rzuć kostką i działaj błyskawicznie – użyj sztućców, aby zwabić karalucha do swojej pułapki. Gracz, który złapie karalucha 5 razy wygrywa! Żeby złapać robala trzeba przedsięwziąć dwa kroki: • rzucić kostką, i co najważniejsze..., • ułożyć odpowiednią drogę do pułapki! Zawartość opakowania: • 1 robot HEXBUG nano (dołączono 2 baterie), • plansza 3D z 24 ruchomymi sztućcami, • 18 żetonów-karaluchów, • kostka, • 2 pary drzwi, • instrukcja.
Zdobądź sympatię najfajniejszych kotów w okolicy. Zwabiaj je kocimi przysmakami i zabawkami, by podeszły właśnie do Ciebie. Zdobądź tytuł Największego Miłośnika Kotów! Uważaj jednak na biegającego po okolicy psa – jego szczekanie wystraszy nawet najodważniejszego kotka. Zawartość opakowania: • 4 plansze, • 32 kafelki kotów, • 52 karty z przynętami, • instrukcja.
Gra dla przedszkolaków ćwicząca budowanie opowieści, tworzenie ciągów logiczno-myślowych oraz ucząca rozumienia następstw przyczynowo-skutkowych. Z 40 ilustracji należy stworzyć 10 historyjek (po 4 obrazki każda) łączących się w spójną opowieść. Zadanie dziecka polega na dopasowaniu odpowiednich obrazków, ułożeniu historii w kolejności chronologicznej oraz opowiedzeniu opiekunowi, co przytrafiło się bohaterom historii. Zawartość opakowania: • 40 obrazków (20 plansz), • instrukcja. Wymiary opakowania: 19.5 x 18.5 x 5.5 cm
Gra „Adamigo Memory” jest doskonałą grą towarzyską dla wszystkich lubiących dobrą zabawę w wesołym klimacie. Rozwija pamięć, uczy koncentracji, zbliża rodzinę i uprzyjemnia wolne chwile. Tym razem młody gracz ma okazję zapoznać się z wyglądem aż 40 flag różnych państw z całego świata. Zestaw gry zawiera: • 80 kartoników przedstawiających 40 flag państw świata. Wymiary opakowania: 24.0 x 22.0 cm
Gra karciana, składająca się ze 112 kart w 4 różnych kolorach oraz kart akcji i 3 dzikich kart „zadanie specjalne”, na których gracze zapisują własne zasady. Celem gry jest jak najszybsze pozbycie się kart w każdej rundzie i zdobycie punktów za karty, które zostały w rękach innych graczy. Zwycięża gracz, który jako pierwszy zdobędzie 500 punktów. Po wyłożeniu przedostatniej karty gracz musi krzyknąć „UNO”, tzn. „jeden”. Jeśli nie krzyknie i zostanie „przyłapany”, będzie musiał wziąć kolejne karty. Wymiary opakowania: 9.0 x 2.0 x 15.0 cm
Porozmawiajmy sobie o emocjach... Tak na wesoło, ale też na poważnie. Złość, radość, niepokój, gniew, smutek, miłość... To one nami rządzą. Czasami potrafimy je ujarzmić, a czasami dajemy się im ponieść. Ważne, abyśmy je poznali i umieli o nich rozmawiać. Może dzięki temu uda się kiedyś wyjść z trudnej życiowej sytuacji. Gra „Emocje” to świetna pomoc w poznaniu siebie i swojego otoczenia. Trochę zabawy i trochę... psychologii dla każdego, dla dziecka i dorosłego. Zestaw zawiera: • 112 kart z zadaniami, • 16 okrągłych tafelków, • dużą puzzlową planszę, • dużą kostkę i 4 pionki, • instrukcję. Gra jest przeznaczona dla dzieci od 7 lat. Wymiary opakowania: 24.5 x 22.0 x 4.5 cm
Bohaterowie serialu „Bobaski i Miś” wyruszają na leśną przygodę, po drodze zbierając pyszne jagódki. Ile owoców uda im się zebrać, zanim dojdą do chatki Misia? Proste zasady, przestrzenna plansza oraz duże drewniane elementy, sprawiają, że gra jest idealna na początek przygody z grami planszowymi. Świetna zabawa w towarzystwie lubianych przez najmłodszych bohaterów. Zawartość pudełka: • przestrzenna plansza • 3 drewniane pionki • duża, drewniana kostka • 16 żetonów jagód • instrukcja
Podczas gry odwiedzacie 4 krainy ze snów! Spotkacie tam przyjazne koty oraz złowieszcze kruki, które wysyłacie do snów rywali. Wygra osoba z największą liczbą kotów w swoim śnie. W trudniejszym wariancie rozgrywki spotkacie ćmy, sowy, nietoperze oraz smoka. Wykorzystujcie ich umiejętności, przeganiajcie kruki i zmieniajcie swoje sny!
W „Dobble” można grać na klika sposobów. W zasadach można znaleźć pięć mini-gier. Najpopularniejszą jest wersja, w której wszystkie karty rozdaje się graczom, a jedną z kart kładzie na środku stołu. Na dany sygnał gracze patrzą na pierwszą kartę z góry, którą trzymają w ręku i szukają wspólnego symbolu z kartą, która leży na stole. Symbol nazywają głośno i szybko kładą swoją kartę na stole, przykrywając starą kartę. Teraz każdy z graczy musi znaleźć wspólny symbol z nową kartą! Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się kart. Aby utrudnić zabawę symbole na kartach bywają odwrócone i miewają inne rozmiary. Same karty są okrągłe i pełne kolorowych ilustracji roślin, postaci i przedmiotów, a każda z nich jest unikalna i łączy się z innymi kartami jednym i tylko jednym symbolem. Dlaczego musisz mieć tę grę? Żadna inna gra nie rozrusza towarzystwa tak jak „Dobble”. Żadna nie jest tak prosta i nie daje tyle zabawy w ciągu tych kilku minut! Rozgrywka jest bardzo szybka, emocjonująca, przy stole dużo się dzieje, każdy krzyczy, starając się jakoś nazwać pasujące obrazki i być przy tym szybszym od innych graczy. Tylko „Dobble” tłumaczy się w minutę! Żadna inna gra nie jest tak mała, że można wziąć ją wszędzie i nie ma tak trwałego, metalowego pudełka, które wytrzyma wiele. Tylko „Dobble” ma takie wygodne i praktyczne karty. Okrągłe, mocne kartoniki świetnie się sprawdzają w czasie zabawy. Świetnie sprawdza się jako przerywnik pomiędzy poważniejszymi tytułami, a do tego porządnie rozgrzewa i solidnie poprawia humor. Polecana dla osób w każdym wieku.
Ciekawa i dźwięczna gra dla rodziny i przyjaciół! Na wyścigi szukajcie na planszy do gry zbieżności w fiszkach i naciskajcie dzwonek! Gracze kolejno odwracają po 1 fiszce i jednocześnie pokazują wszystkim graczom co przedstawia. Każdy uczestnik powinien spróbować jako pierwszy znaleźć wskazane obrazki lub bohaterów na jakimkolwiek z pól i nacisnąć dzwonek: . Jeżeli obrazki na fiszce i polu gry są w pełni zgodne to gracz pozostawia sobie tę fiszkę. Wygrywa ten, który zbierze największą ilość fiszek. Gra ćwiczy koncentrację, fantazję, szybkość reakcji, pamięć i logiczne myślenie.
Rzucając kolorowymi kostkami, gracze starają się zdobyć jak najwięcej butów dla swoich stonóg. Muszą podejmować decyzje, ile butów i w jakich kolorach chcą zdobyć w kolejnych rundach. Wygra gracz, którego stonoga posiadać będzie najwięcej butów. Urocza, przyjazna oprawa graficzna i wciągająca fabuła sprawiają, że dziecko nawet nie zauważa, że uczy się kolorów oraz dodawania i odejmowania, dobrze się przy tym bawiąc! Elementy gry wykonane są z grubego kartonu, dzięki czemu gra jest odporna na działanie małych, zwinnych dziecięcych rączek. Gra ma 2 warianty: dla dzieci młodszych i starszych.
W drogę, na podbój kosmosu! Gra przeznaczona jest dla osób zafascynowane kosmosem, ale również dla tych, którzy dopiero zaczynają swoją ”kosmiczną podróż”. Zabawa pomoże zdobyć i utrwalić wiedzę o wszechświecie. Zawartość opakowania: • instrukcja, • dwustronna plansza, • 4 podkładki pod pionki, • 56 kart z pytaniami, • 35 żetonów, • plakat.
Czas dla Dwojga – Rozmawialnik, czyli zestaw pytań, które pomogą pogłębić relację małżeńską lub narzeczeńską. Rozmawialnik to kieszonkowe pudełko z 40 kartami z pytaniami, które mają pobudzić do głębszych rozmów, wyrażających prawdziwe zainteresowanie drugim człowiekiem. Już od kilku lat zauważamy, że relacje przeniosły się w dużej mierze ze świata realnego do wirtualnego. Czas pandemii jeszcze bardziej to pogłębił. Każdy człowiek został stworzony do relacji – jest to mu niezbędne do zachowania zdrowia fizycznego, psychicznego i życia w pełni. A relacje żyją rozmową. Nasza akcja jest odpowiedzią na te wyzwania. Rozmawialnik w praktyce, czyli jak możesz z tego korzystać? • Jesteś żoną/mężem? Wyobraź sobie miłą randkę, na którą do kieszeni zabierzecie Czas dla Dwojga – Rozmawialnik, by ten cenny czas sam-na-sam spędzić nie na omawianiu spraw bieżących, ale na głębokich rozmowach i jeszcze lepiej zrozumieć współmałżonka.
Tak jak w „UNO”, które kochasz, rozgrywka „UNO Minecraft” polega na rywalizacji graczy. Należy pozbyć się wszystkich swoich kart, by wygrać. Ta wersja zawiera karty z postaciami i obrazkami Minecrafta i specjalną zasadą! Wygrywa pierwszy gracz, który osiągnie 500 punktów. Kiedy zostanie Ci 1 karta, nie zapomnij krzyknąć „UNO!” Talia zawiera 112 kart i instrukcję.
Zestaw ten służy do nauki zapamiętywania ciągu obrazków, układania według określonego wzoru, kontynuacji wzoru, uzupełniania ciągu oraz układania ciągu według instrukcji słownej. Zestaw zawiera: • 40 elementów obrazkowych, • opis przykładowych ćwiczeń.
Gra „Memory Zoo” jest doskonałą grą towarzyską dla wszystkich, rozwija pamięć, uczy koncentracji, zbliża rodzinę i uprzyjemnia wolne chwile. Słowo „memory” w języku angielskim znaczy „pamięć”. Zestaw gry zawiera 80 kartoników pogrupowanych w pary, które mają na jednej stronie takie same obrazki w parze. Jest więc 40 par i 40 różnych fotografii zwierząt z całego świata.
Zabawka składa się ze słupka osadzonego w podstawce oraz plastikowych elementów o różnym rozmiarze, kształcie i kolorze. Elementy można nawlekać przypadkowo lub według wzoru na karcie. Zabawka rozwija zręczność manualną, umiejętność identyfikacji kształtu i koloru, uczy realizowania określonego planu. Zabawka proponuje kilka wersji gier. Zawartość opakowania: • karty wzorów (32 sztuki), • słupki (3 sztuki), • podstawki (3 sztuki), • kule (12 sztuk, po 3 w 1 kolorze), • kostki (12 sztuk, po 3 w 1 kolorze), • koła (3 sztuki niebieskie), • trójkąty (3 sztuki czerwone), • kwadraty (3 sztuki żółte), • żetony (30 sztuk), • instrukcja. Wymiary opakowania: 30.5 x 24.5 x 5.0 cm
Szybka, prosta gra karciana, w której wygrywa ten, kto wykaże się największą spostrzegawczością. W opakowaniu znajdziemy zestaw 31 kart z 6 obrazkami przedstawiającymi zwierzątka. Dwie dowolne karty zawsze mają po jednym wspólnym obrazku, ale żeby nie było zbyt łatwo, obrazki te często mają różną wielkość. Gra polega na jak najszybszym znalezieniu wspólnego obrazka. W zależności od wariantu wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej kart, bądź jak najszybciej pozbędzie się wszystkich.
Sylaby to układanka edukacyjna, która poprzez zabawę wprowadza dzieci w świat sylabizowania. Gra w przyjemny sposób pomaga dzieciom opanować sztukę dzielenia słów na sylaby i wspomaga naukę czytania. Zabawa z Treflikami ćwiczy zdolność sylabizowania, rozwija pamięć wzrokową oraz zwiększa zasób słownictwa. Zawartość pudełka • 12 puzzlowych układanek z wyrazami dwusylabowymi • 12 puzzlowych układanek z wyrazami trzysylabowymi • instrukcja
„Boom Boom. Psiaki i kociaki”, to dynamiczna gra rodzinna, w której liczy się zręczność, spostrzegawczość i dobry refleks. W „Boom Boom” gracze starają się zebrać zestawy tych samych psiaków i kociaków. Wszyscy jednocześnie wymieniają karty z ręki z kartami na planszy. Po zebraniu zestawu gracz uderza w dzwonek, sygnalizując wykonanie zadania. Wydaje się proste, lecz gracze mogą polować na takie same karty. Gracz, który jako pierwszy zbierze odpowiednią liczbę zestawów psiaków i kociaków, zostaje zwycięzcą!
Taktyczna gra karciana dla dwóch graczy. Nadchodzi czas, kiedy ponownie trzeba ustalić, kto będzie władał Wielką Prapuszczą. Poprowadźcie swoje oddziały do bezkrwawego boju o kontrolę nad polanami Prapuszczy. „Spór o Bór” to polska edycja „Schotten Totten” – jednej z najlepszych dwuosobowych gier wszechczasów. Cechy: • wyjątkowe i przepiękne ilustracje Piotra Sokołowskiego, • proste i intuicyjne zasady w połączeniu z głębią taktyki sprawiają, że rozgrywka nigdy nie kończy się na 1 partii, • gra czerpie, co najlepsze z tradycyjnych gier karcianych – każda rozgrywka jest inna, • gra o walorach biobójczych wykonana z materiałów ekologicznych. Ekspresowa wersja zasad: 1. Wybierz kartę zwierzęcia i umieść ją po swojej stronie na wybranej polanie. 2. Zdobądź kontrolę nad polaną tworząc silniejszy oddział od przeciwnika. 3. Wygrywa gracz, który albo zdobędzie kontrole nad 5 dowolnymi polanami albo 3 polanami przyległymi do siebie. Zawartość opakowania: • 64 karty, • 9 płytek polan, • 2 karty pomocy, • instrukcja. Wymiary pudełka: 14.1 x 21.2 x 3.8 cm
Pudełko zawiera 48 obrazków, z których należy ułożyć 8 logicznych historyjek. Każdą z nich dziecko ma opowiedzieć, jak umie najlepiej swojemu starszemu towarzyszowi zabawy. Tym razem układanie i opowiadanie historyjek wymaga większego wysiłku, ponieważ każda z nich składa się aż z 6 obrazków. Zabawka rozwija wyobraźnię i umiejętność wypowiadania się, uczy rozumienia następstw czasowych i logicznego myślenia. Wymiary opakowania: 24.5 x 20.5 x 4.5 cm
Pozostań ostatnim "żywym" graczem który nie wpadł do lawy! Kto z nas nie grał w tą grę? Tytuł mówi sam za siebie, proste zasady i wspaniała rozgrywka dla dzieci i dorosłych! Zawartość opakowania: • 25 kolorowych "kamieni bezpieczeństwa" z pianki, • 27 kart wyzwań w 8 językach, m. in. w polskim, • 1 kręciołek (ze strzałką i podstawą), • instrukcja gry.
Ta uproszczona gra karciana UNO Junior dla młodszych graczy jest wypełniona obrazami z animowanego filmu Psi Patrol, w którym występują bohaterowie zwierząt, tacy jak Chase, Skye, Marshall, Liberty i ich ludzki przywódca, Ryder. Trzy poziomy gry pozwalają nadążać za rozwojem dziecka. Poziom pierwszy jest łatwy do dopasowania. Poziom drugi dodaje do zabawy karty odwrotu i skoku, a poziom trzeci zawiera karty Draw 1 i Draw 2, aby naprawdę zwiększyć tempo. Podobnie jak w zwykłej grze UNO, gracze rywalizują o pozbycie się wszystkich swoich kart, dopasowując je do karty pokazanej na wierzchu talii, według koloru, numeru lub postaci! Chase pasuje do Chase, a Marshall pasuje do Marshall. Nie zapomnij krzyknąć „UNO!”
Gra z bohaterami z filmu „Kraina Lodu” „Forest Spirit” to wyjątkowa, przestrzenna gra planszowa oparta o licencję Frozen 2. Pomóż swoim ulubionym bohaterom filmu „Kraina Lodu II” znaleźć lodowe kryształki i bezpiecznie donieść je do lodowego zamku. Zawartość opakowania: • przestrzenna plansza, • 5 pionków postaci, • 5 podstawek pod pionki, • 5 planszetek graczy, • 12 żetonów akcji, • 21 lodowych kryształków, • kostka, • instrukcja.
Kostka Rubika to klasyczna łamigłówka, którą można cieszyć się w domu albo w podróży. Oryginalna, klasyczna kostka 3x3 to bardzo uzależniająca łamigłówka, która od dziesięcioleci fascynuje fanów na całym świecie. Kostka Rubika ma sześć różnych ścian, z których każda składa się z dziewięciu kolorowych kwadratów. Celem jest takie kręcenie kostką Rubika, aby przywrócić ją do pierwotnego stanu i sprawić, że wszystkie ściany będą miały taki sam kolor. Nowa i ulepszona kostka Rubika ma mechanizm, który gwarantuje płynniejszą, szybszą, bardziej niezawodną grę. Tradycyjne naklejki zostały zastąpione plastikowymi płytkami, co oznacza brak blaknięcia, łuszczenia się i uniemożliwia oszukiwanie.
Bierki rozsypuje się na stole, następnie rozpoczyna się pojedyncze zbieranie przez poszczególnych graczy tak, by zdobyć jak najwyższą ilość punktów. Gracz traci kolejkę, gdy podczas wyciągania drgnie choćby jedna z pozostałych na stole bierek. Gra uczy cierpliwości i panowania nad ciałem oraz skupienia na wykonywanej czynności. Bierki to wspaniała gra towarzyska przeznaczona dla dowolnej liczby osób. Zestaw gry zawiera: • bierki różnego kształtu i o różnych wartościach punktowych, • 2 trójzęby, • 3 harpuny, • 3 wiosła, • 3 bosaki, • 24 oszczepy.
Wrota katedry Sagrada Familia znów stają przed tobą otworem. Sagrada: Chwała jest ostatnią częścią tryptyku dodatków poświęconych wspaniałym fasadom tej świątyni. To modułowe rozszerzenie wprowadza do gry dreszczyk emocji towarzyszących zaciekłej rywalizacji. Kto zasłuży na wieczną chwałę? Czas się przekonać! Do rozgrywki możesz wprowadzić wszystkie moduły dodatku lub wykorzystać wybrane spośród nich. Sagrada: Chwała stawia przed Wami nowe wyzwania, którym sprostają tylko najlepsi artyści. Bądź o krok przed swoimi rywalami i zdobywaj punkty za realizację celów z kart pionierów. Wykorzystaj w swoim witrażu zupełnie nowe kostki szarego szkła, przestrzegając restrykcyjnych zasad ich umieszczania. Zdobądź uznanie za swój niezwykły kunszt artystyczny z modułem rozkwitu. Pokonaj swoich przeciwników, realizując nowe cele z kart rywalizacji. Czyj witraż zasłuży na miano arcydzieła?
W tej klasycznej grze karcianej może uczestniczyć od 2 do 10 graczy, którzy grają indywidualnie lub w drużynach. Twoim zadaniem (lub Twojej drużyny) jest jak najszybsze zdobycie 500 punktów Im szybciej pozbędziesz się wszystkich swoich kart, tym więcej punktów zdobędziesz. To proste, prawda? W tej kultowej grze karcianej gracze (lub ich drużyny) starają się jako pierwsi zdobyć 500 punktów Punkty zdobywasz za pozbycie się wszystkich kart przed innymi graczami, a karty funkcyjne pozwolą Ci trochę namieszać i utrudnić życie przeciwnikom Przekonaj się, dlaczego ta kolorowa gra od tylu lat cieszy się ogromną popularnością.
Gra „Jakie to flagi?” doskonale łączy przyjemne z pożytecznym. Ta gra to emocjonująca zabawa, a jednocześnie znakomita okazja do nauki identyfikacji flag państwowych (55 krajów). Gracze mogą również przy okazji dowiedzieć się i nauczyć nazw stolic państw, wielkości ich powierzchni, liczby ludności itp. Gra adresowana jest do dzieci i dorosłych. Zawartość opakowania: • 55 kart, • 55 tekturowych żetonów, • 20 plastikowych żetonów, • klepsydra, • instrukcja. Wymiary opakowania: 11.0 x 18.0 x 3.5 cm
Rozmiar mini, ale zadania na maksa! Nowość w serii IQ: IQ Mini. Kieszonkowa układanka logiczna dostępna w 5 kolorach. Można zabrać ją wszędzie. Twórz swoje własne zadania, przesuwając blokady, i zapełnij całą planszę elementami układanki. Wybierz swój ulubiony kolor i stwórz wyzwania dla siebie, rodziny i przyjaciół! Dodatkowe zadania, wskazówki i wszystkie rozwiązania znajdziesz online. Możesz grać wszędzie. Jakie miejsce wybierzesz? Uwaga! Różne kolory, towar wysyłany losowo.
Pakiet pomaga rozpoznawać i nazywać podstawowe uczucia, takie jak: radość, smutek, zaskoczenie, gniew. Maluchy nauczą się je rozróżniać i nazywać w naturalny sposób, czyli podczas wspólnej zabawy z opiekunami, a dzięki dodatkowym ćwiczeniom również adekwatnie reagować na osoby w ich otoczeniu, które przeżywają podobne emocje. Zestaw zawiera poradnik dla opiekunów oraz 17 kart obrazkowych. Na kartach zamieszczono kolorowe, realistyczne fotografie twarzy osób w różnym wieku (awers) oraz wyrazy ekspresywne (rewers). Zabawy z kartami wspierają naukę rozpoznawania emocji wyrażonych za pomocą mimiki twarzy, a wyrazy ekspresywne pomagają wyrazić uczucia przedstawione na obrazku i wzbogacają zasób słownictwa dziecka, wspomagając tym samym rozwój mowy. Dzięki zabawom maluchy będą miały okazję, by nauczyć się rozpoznawać i nazywać sytuacje społeczne, w których odczuwamy określone stany emocjonalne, oraz lepiej radzić sobie z własnymi emocjami i rozumieć uczucia innych. Poradnik zawiera komentarz Natalii i Krzysztofa Minge, psychologów dziecięcych, dotyczący rozwoju społeczno-emocjonalnego dzieci oraz pomysły na gry i zabawy z kartami. Karty z zaokrąglonymi rogami zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje bezpieczną zabawę oraz wytrzymałość. Rozwój: • mowy, • nauki czytania, • poznawania świata, • koordynacji oko-ręka.
Gra znana już ponad 2000 lat temu. Rozrzucone na stole bierki układają się w stos. Gracze starają się wybrać z niego po jednej bierce tak, by nie poruszyć innych. Gra wymaga manualnej sprawności i uczy jednocześnie skupienia i cierpliwości. „Bierki” to znakomita zabawa dla dzieci i dorosłych. Zawartość opakowania: 28 bierek. Wymiary: 4.0 x 18.5 x 0.8 cm Uwaga. Mix wzorów, towar wysyłany losowo. Cena dotyczy 1 opakowania.
Prędzej, prędzej, kto pierwszy! Żółwie zwykle się nigdzie nie spieszą, ale kiedy w polu widzenia pojawia się apetyczna sałatka z liści po drugiej stronie łąki, zaczynają wyciągać swoje krótkie nóżki! Jednakże żółwiki nie są długodystansowcami, więc od czasu do czasu muszą odpocząć, najchętniej na grzbiecie innego żółwia, który może je przy okazji podwieźć... Ta doskonała gra planszowa dostarczająca wiele zabawy małym jak i dużym. Sympatyczne, dziecięce grafiki oraz karty oparte na symbolach pozwolą usiąść przy grze nawet bardzo małym planszówkowiczom. A „pędzące” żółwie, zwłaszcza te jedne na drugich, rozbawi nie jednego dorosłego. Pokochasz tę grę! Zawartość opakowania: • plansza, • 5 drewnianych znaczników żółwi, • 5 kartoników wyboru koloru żółwia, • 52 karty ruchu, • instrukcja.
Kto z Was potrafi najszybciej myśleć pod presją czasu? Przygotujcie się, bo zaraz to sprawdzicie. W tej grze masz tylko kilka chwil, by wymyślić odpowiedź na pytanie i rzucić Gorącego Ziemniaka przeciwnikowi. Pozbądź się Ziemniaka zanim upłynie czas i się sparzysz. Odpowiadaj szybko, rzucaj celnie, łap dokładnie i nie spadnij na sam dół planszy. Zawartość opakowania: • plansza, • kulka, • 55 kart pytań, • 4 pionki, • bączek, • instrukcja.
Kalambury „Dzieci kontra Rodzice” to wesoła i wciągająca gra rodzinna. Zabawne hasła, przygotowane specjalnie dla dzieci i dla rodziców, zapewnią niezapomnianą rozrywkę. W grze zwycięży ten, kto ma dobry refleks i szeroką wyobraźnię. Pokazuj i rysuj hasła, niech wygra lepszy! Zawartość opakowania: • 54 karty ze 162 pytaniami, • instrukcja. Wymiary pudełka: 17.5 x 11.5 x 3.0 cm
Imitacja polskich pieniędzy w bilonie i w banknotach. Produkt nadaje się doskonale do zabawy i może być wykorzystany jako atrakcyjny rekwizyt różnego rodzaju gier. Jest także cenną pomocą dydaktyczną w poznaniu pierwszych informacji na temat operacji pieniężnych. Zawartość pudełka: 25 banknotów 10 zł, 25 banknotów 20 zł, 25 banknotów 50 zł, 25 banknotów 100 zł, 25 banknotów 200 zł, 4 monety 5 zł, 4 monety 2 zł, 4 monety 1 zł, 4 monet 50 gr, 4 monety 20 gr, 4 monety 10 gr, 4 monety 5 gr, 4 monety 2 gr, 4 monety 1 gr.
Feluś i Gucio zapraszają do wspólnej zabawy w układanie sylab! Ta gra edukacyjna, przepięknie ilustrowana przez Mariannę Schoett, daje możliwość układania dwu- oraz trzysylabowych słów, a opisane w instrukcji warianty różnicują rozgrywkę, czyniąc każdą niepowtarzalnym przeżyciem. W pudełku są 4 unikatowe plansze (na rewersie każdej z nich znajdują się nowe trzysylabowe hasła), 60 płytek z ilustracjami i 48 dwustronnych płytek z sylabami. Dołączony do zestawu separator sprawi, że po zabawie każdy element gry będzie miał swoje miejsce i nową zabawę będzie można rozpocząć błyskawicznie! Wymiary opakowania: 25.0 x 250. x 4.0 cm
Kostki obrazkowe Opowiem ci mamo to prosta ale bardzo interesująca i wartościowa zabawa i gra edukacyjna. Na 6 kostkach znajdują się symboliczne obrazki przedstawiające osobę, czynność, zdarzenie i miejsce. Zabawa polega na tym, by po rzucie kostkami opowiedzieć historyjkę, która będzie zawierała wszystkie elementy wskazane przez kostki. Zabawa może odbywać się w większym gronie, a każdy z uczestników w swojej kolejce stara się opowiedzieć jak najbardziej ciekawą historię. Zabawa stanowi świetną pomoc dydaktyczną, rozwija wyobraźnię, zmusza do myślenia i uczy poprawnego wysławiania się. Zawartość pudełka: – 6 kostek z obrazkami, – instrukcja.
Przygotuj się na nową wersję klasycznej gry „Uno”: „Uno FLIP!” To ta sama kultowa gra karciana, ale teraz z nowymi, ekscytującymi elementami – takimi jak dwustronne karty, specjalna karta odwróć i ostrzejsze reguły – które podniosą poziom rywalizacji w rozgrywce. Karty mają jasną stronę, w której obowiązują klasyczne zasady gry „Uno”, oraz ciemną stronę – gdzie kary są bardziej surowe. Użyj karty odwróć, aby wszystkie karty graczy oraz te w stosie losowania i talii zostały odwrócone na drugą stronę, ujawniając zupełnie nowy zestaw cyfr i kolorów! Osoba trzymająca kartę odwróć określa, czy gra toczy się po jasnej czy ciemnej stronie i kiedy następuje zmiana. Ciemna strona talii obejmuje nowe karty specjalne, które mogą nieźle namieszać: „Weź pięć” i „Postój dla wszystkich”. Myśl strategicznie, aby pokonać konkurencję i być pierwszym graczem, który pozbędzie się wszystkich swoich kart. Nie zapomnij krzyknąć „Uno!”, gdy w ręku zostanie Ci tylko jedna karta! Ta wesoła rodzinna gra karciana jest idealna dla dzieci od 7 lat, nastolatków i dorosłych. Kolory i elementy dekoracyjne mogą się różnić. Zawartość opakowania: • 112 kart, • instrukcja. Wymiary opakowania: 15.0 x 9.0 x 2.0 cm
Gra detektywistyczna dla dzieci! Gra kooperacyjna, w której dzieci nie rywalizują ze sobą. Zbierają wskazówki pozwalające rozwiązać zagadkę. Wśród lisów ukrył się lisek urwisek – gracze muszą współpracować, aby go odnaleźć. Gra posiada wyjątkowe elementy gry: specjalne kostki ze śladami lisa, pionki detektywów oraz detektor – specjalny sprzęt detektywa pozwalający zidentyfikować poszukiwanego lisa! Zdobyte nagrody: Najlepsza Gra Dziecięca – nominacja (Polska, 2020) Najlepsza Gra Dziecięca (Francja, 2018) Najlepsza Gra Rodzinna (USA, 2017) Najlepsza Zabawka (USA, 2017) Najlepsza Gra Dziecięca – rekomendacja (Niemcy, 2017) Nagroda „Młody Einstein” (USA, 2017) Nagroda Rodziców (USA, 2017) Rekomendacja „Dice Tower” (USA, 2015)
Przeprowadzka z Rodziną Treflików to rodzinna gra zręcznościowa z 3 poziomami trudności. Kooperacja ucząca współpracy i integrująca wszystkich przy stole. Złóżcie samochód i meble i postarajcie się zmieścić je wszystkie na samochodzie. Drewniana kostka wskaże, który kolor mebla dokładacie jako kolejny. Uważajcie, aby nie strącić Małego Wujcia, który pomaga Wam zapakować wszystko jak należy. Gra przeznaczona jest dla dzieci powyżej 3 roku życia, ale z całą pewnością również starsi odnajdą się w tej wspaniałej rozgrywce. Zawartość pudełka: • samochód, • szafa, • łóżko, • piekarnik, • lampa, • 4 krzesła, • 4 drabiny, • 4 garnuszki, • 6 kołysek, • figurka Małego Wujcia, • 3 żetony Małego Wujcia, • kostka, • instrukcja.
Ta gra jest doskonałą rozrywką towarzyską dla wszystkich lubiących dobrą zabawę w wesołym klimacie Rozwija pamięć, uczy koncentracji, zbliża rodzinę i uprzyjemnia wolne chwile. Dzięki tej grze w mgnieniu oka przenosimy się do najbardziej niezwykłych miejsc pełnych okazałych zabytków i cudów natury. To świetny sposób na wspólne odkrywanie świata z pociechą. Pudełko zawiera 80 sztuk twardych „tafelków”, na których znajduje się 40 par zdjęć z najbardziej znanych zakątków pięknego świata. Więc... odkryj świat... grając w memory adamigo.
„Bójka na czytanie” to wyjątkowa gra dla dzieci rozpoczynających naukę czytania, która poprzez połączenie nauki z zabawą daje najlepsze efekty w edukacji. Gra wykorzystuje metodę sylabowania i doskonali tę umiejętność z każdą rozgrywką! Na kartach znajdują się wyrazy z nazwami zwierząt i przedmiotów z życia codziennego. Wszystkim słówkom odpowiadają kolorowe, wesołe ilustracje przyciągające wzrok dziecka i skupiające jego uwagę podczas gry. W zestawie znajdują się karty z wyrazami podzielonymi według trzech poziomów trudności: jednosylabowe i dwusylabowe, z sylabami otwartymi dwusylabowe z sylabą zamkniętą i trzysylabowe z polskimi znakami diakrytycznymi i głoskami Bójka na czytanie to także ćwiczenie koncentracji i spostrzegawczości, w efekcie czego dziecko poprawia swój refleks, uczy się skupienia i logicznego myślenia. W „Bójkę na czytanie” można grać wszędzie – w domu podczas rodzinnych rozgrywek, z rodzeństwem czy w szkole z rówieśnikami podczas lekcji lub na przerwach. Dodatkowym atutem są karty z minisłowniczkiem obrazkowym, dzięki którym dziecko w dowolnej chwili będzie mogło powtórzyć wszystkie słówka i przypomnieć ich zapis. „Bójka na czytanie” to: • gra dla dzieci rozpoczynających naukę , • ćwiczy spostrzegawczość i koncentrację, • 3 warianty rozgrywek, • 3 poziomy trudności, • połączenie nauki i edukacji, • 105 kart z kolorowymi ilustracjami, • słowniczek obrazkowy, • kolorowe i wesołe ilustracje.
Bezkompromisowa walka o przewagę „Punto” to gra, w której starasz się stworzyć linię z 4 lub 5 kart. Tyle że nie zawsze możesz umieszczać je tam, gdzie chcesz! Na czym to polega? Gra zawiera 4 talie w 4 różnych kolorach. W każdej z nich znajdują się karty z kropkami (od 1 do 9). Uczestnicy tasują swoje talie, a następnie umieszczają je zakryte przed sobą. W każdej rundzie bierzemy wierzchnią kartę z talii i zagrywamy ją na polu gry – w kwadracie 6x6. Karty możemy umieszczać na wolnych polach lub na innych kartach, pod warunkiem, że na dokładanym kartoniku znajduje się więcej kropek. Naszym celem jest ułożenie w rzędzie 5 własnych kart. Dlaczego pokochasz tę grę? • zasady gry są na tyle proste, że sprawdzi się ona w każdym towarzystwie, bez ograniczeń, • bazując na połączeniu klasycznych karcianek oraz gry w kółko i krzyżyk, Punto daje nam doskonałe pole do ćwiczenia planowania i przewidywania ruchów przeciwników. Wbrew pozorom rozgrywki potrafią być wymagające, • chyba nie ma bardziej poręcznej gry niż ta – karty są zamknięte w miniaturowej puszce, która zmieści się absolutnie w każdej kieszeni. Zawartość pudełka: • 72 karty, • instrukcja.
Kto z was potrafi najszybciej myśleć pod presją czasu? Przygotujcie się, bo zaraz to sprawdzicie. W tej grze masz tylko kilka chwil, by wymyślić odpowiedź na pytanie i rzucić Gorącego Ziemniaka przeciwnikowi. Pozbądź się Ziemniaka zanim upłynie czas i się sparzysz. Odpowiadaj szybko, rzucaj celnie, łap dokładnie i nie spadnij na sam dół planszy. Zawartość opakowania: • plansza, • gorący ziemniak (w postaci kulki), • 110 kart pytań, • 4 pionki, • bączek, • instrukcja. Wymiary opakowania: 29.0 x 19.0 x 5.0 cm
Jeśli jeszcze nie wiesz jaki prezent dla 3 latka będzie najlepszy, mamy dla Ciebie małą podpowiedź. Maluchy oszalały na punkcie bohaterskich psiaków, które ratują świat. Psi Patrol to przygody sympatycznych, dzielnych czworonogów. Gra Psi Patrol to przede wszystkim sposób na to, aby umożliwić dziecku poznawanie świata. Celem gry jest zebranie jak największej liczby par kartoników. Gra przede wszystkim rozwija pamięć i spostrzegawczość. Zawartość opakowania: • 36 kartoników w kształcie odznak policyjnych z wizerunkami postaci z Psiego Patrolu, • instrukcja.
Czy ktoś tu ściemnia? Wznieś się na wyżyny kreatywności, by w sprytny sposób zwieść przeciwników i zwyciężyć w tej imprezowej grze blefu i domysłów! Jeden z graczy zapisuje odpowiedź na zadane pytanie, drugi zaś przedstawia ją pozostałym uczestnikom rozgrywki. Sęk w tym, że jego wersja może, ale nie musi być zgodna z oryginałem! Pozostali gracze decydują, czy ktoś tu właśnie próbuje sprowadzić ich na manowce, czy może sztuczka polega na braku sztuczki... Głosujcie! Zawartość opakowania: • instrukcja, • 312 kart z pytaniami, • 24 kart do głosowania, • tabliczka do zapisywania odpowiedzi, • tabliczka do prowadzenia punktacji, • pisak suchościeralny.
Smart Games Cats&Boxes (ENG) IUVI Games Czy znajdziesz pudła dla wszystkich swoich kotów? Poruszaj elementami układanki raz po raz do momentu, kiedy wszystkie koty znajdą się w pudełkach. Ta kompaktowa gra sekwencyjna dla młodszych i starszych jest perfekcyjna do zabrania w podróż. Spis komponentów: plansza5 kafelków z kotami4 kafelki z pudełkamiKsiążeczka z 60 zadaniamiZa co Twoje dziecko pokocha tę grę? Zupełnie nowa mechanika w SmartGamesKompaktowe opakowanie z przykrywką, sprawia że możesz zabrać grę ze sobą wszędziePrzyjazna dla ogółu tematyka
Jak nazywamy pomalowane jajka? Co robimy w śmingus-dyngus? Co wkładamy do koszyczka? Wesoła gra, w której ciekawe pytania przybliżają Wam magię świąt. Dzieci rywalizują z rodzicami. W grze znajdziecie pytania przygotowane specjalnie dla dzieci i dla rodziców.
Edukacyjny zestaw zawiera 30 dużych elementów. Znakomicie sprawdzi się jako pierwsza prosta gra pamięciowa. Klasyczna gra pamięciowa to tylko jeden z pomysłów na edukacyjną zabawę. Zanim dziecko opanuje reguły rozgrywki, możecie wykorzystać elementy na wiele innych sposobów, dostosowując poziom trudności zabawy do wieku i umiejętności dziecka. Cechy produktu: • zestaw zawiera 30 elementów (15 par) w rozmiarze 5.5 cm • duże elementy są wykonane z trwałej tektury o odpowiednie dla dzieci w wieku powyżej 2 lat, • ilustracja i forma jest dostosowana do wieku dziecka, • zabawa rozwija spostrzegawczość i pamięć. Rozmiar opakowania: 13.5 x 17.0 x 4.5 cm
Odwiedź krainy pełne smoków! SMOKI to trzecia gra z serii, która przenosi was do świata ze snów. Gra ma inne zasady niż poprzednie z tej serii: SEN i KRUKI. Tworzycie swoje sny i odwiedzacie krainy smoków przybierających różne formy. W niektórych krainach spotkacie również kruki – możecie korzystać z ich specjalnych umiejętności. Pozwolą wam one zmieniać swoje sny oraz sny rywali! Wygra osoba, która w swoim śnie odwiedzi najpiękniejsze krainy i zdobędzie 3 żetony smoka.
Szalona gra karciana dla osób w każdym wieku! Licz jajka, które pojawiają się w filmie, i zrób cięcie, gdy będzie ich co najmniej 5. Uważaj na zwariowaną obsadę, która wprowadza niemało zamieszania. Jaja gwarantowane! Pełna śmiechu, dynamiki i emocji imprezowa gra karciana, która świetnie działa w każdym gronie. • Gra z certyfikatem ekologicznym Ecofriendly Game – bez plastiku, stworzona z surowców z certyfikatami FSC, z użyciem bezpiecznych farb i klejów pochodzenia roślinnego, z kartami zapakowanymi w celofan. • Można grać nawet w 8 osób, choć sama gra świetnie działa już od 2 graczy. • Unikatowość produktu – próżno szukać podobnego połączenia klimatycznych ilustracji i tego typu rozgrywki. • Uniwersalność gry – mogą w nią grać same dzieci, sami dorośli, wszyscy razem. Wiek nie daje tu przewagi. • Możliwość stopniowania złożoności rozgrywki. Dodaj kilka kart, aby rozgrywka stała się jeszcze bardziej szalona. Zawartość opakowania: • 55 kart, • 24 żetony jajek, • instrukcja.
Podstawowa, najbardziej popularna wersja gry, w której liczy się każde słowo! Klasyczna gra w Scrabble polega na wymyślaniu powiązanych ze sobą słów i układaniu ich na planszy w sposób przypominający krzyżówkę. Słowa układa się z płytek z literami o różnej wartości punktowej, a wygrywa ten, kto za ułożone słowa zdobędzie najwięcej punktów. Prawdziwym wyzwaniem jest układanie słów na tych polach planszy, na których można dostać premię i uzyskać najwyższą punktację! Wymiary opakowania: 37.0 x 27.0 x 3.0 cm
Układanka „Sylaby” kształci umiejętności ważne w nauce czytania i pisania. Do obrazka należy dopasować odpowiednie sylaby, aby powstała nazwa przedmiotu. Podczas zabawy dzieci rozwijają analizę i syntezę wzrokową i słuchową. Pomocna w nauczaniu początkowym. Rozmiar opakowania: 17.0 cm x 18.5 cm x 4.0 cm
Czy lubisz słodkie pieski? Chcesz pogłaskać każdego napotkanego szczeniaka, bo każdy dobry szczeniak zasługuje na czułości? Lubisz fajne gry z piękną grafiką? Jeśli odpowiedziałeś twierdząco na którekolwiek lub wszystkie z tych pytań, jesteś we właściwym miejscu! Najlepsza gra o psach to urocza gra o zebraniu podwórka pełnego psów, które mają wspólny cel – być jak najbardziej rozkoszne. • Słodkie pieseły; • Proste zasady; • Premiera przed Międzynarodowym Dniem Psa.
Tradycyjnie dobra zabawa! Chińczyk to popularna gra planszowa, której celem jest zaprowadzenie wszystkich pionków do mety. Gracz może poruszać się pionkiem lub zbijać pionki przeciwników – wszystko w zależności od liczby oczek wyrzuconych na kostce. Jeśli zbijesz pionka przeciwnika, wróci na start. Ale pamiętaj, że ta zasada działa też w drugą stronę... Zawartość opakowania: • plansza, • 16 pionków do gry w 4 kolorach, • kostka do gry.
Na nic twe niewinne oczka... „Kto to zrobił?” to dynamiczna i bardzo prosta karcianka, w której liczy się refleks, szybkość reakcji i zapamiętywanie. Cała sprawa dotyczy kupy, którą jakieś zwierzątko zrobiło na środku salonu. Poszukiwania winnego trwają i choć wiesz, że to nie jest sprawka Twojego pupila, jednego możesz być pewien – pozostali gracze z pewnością będą próbowali go obwinić, żeby zrzucić winę ze swoich podopiecznych. To nie kot, to królik! To on! Aby wygrać, musisz udowodnić niewinność 6 swoich zwierzaków, pozbywając się wszystkich swoich kart. Znajdź jak najszybciej kartę zwierzaka identycznego z tą na stole, wyłóż ją, a następnie zrzuć winę na kolejne zwierzątko. Zależy Ci na dobrym imieniu Twoich podopiecznych, dlatego musisz działać szybko, pamiętając jednocześnie, które zwierzaki udowodniły już swoją niewinność. Na koniec każdej rundy właściciel winnego zwierzaka otrzymuje żeton kupy. Osoba, która pod koniec gry będzie miała ich najmniej – wygrywa. Dlaczego pokochasz tę grę? Szybkość, refleks i element pamięciowy, to mieszanka gwarantująca sukces małych karcianek. Z powodzeniem wykorzystują ją największe hity z tej kategorii – „Dobble”, „Cortex” i „Jungle Speed”. Dzięki prostym zasadom i niezależności językowej, „Kto to zrobił?” jest grą niesamowicie uniwersalną, odpowiednią na początek, ale także jako przerywnik między cięższymi tytułami. W „Kto to zrobił?” można grać absolutnie wszędzie – wystarczy mały kawałek płaskiej przestrzeni, na której znajdzie się miejsce na wykładane karty. Świat oszalał na punkcie gry! Nominacja dla W 2019 r. „Kto to zrobił?” zdobył nominację do prestiżowej nagrody Złotego Asa (odpowiednik polskiej Gry Roku) we francuskim Cannes! Zawartość opakowania: • 36 kart (6 zwierzaków w 6 kolorach), • 13 żetonów kupy, • instrukcja.
Szybka, prosta gra karciana, w której wygrywa ten, kto wykaże się największą spostrzegawczością. W opakowaniu znajdziemy zestaw 31 kart z 6 obrazkami pojazdów na każdej z nich. Dwie dowolne karty zawsze mają po jednym wspólnym obrazku, ale żeby nie było zbyt łatwo, obrazki te często mają różną wielkość. Gra polega na jak najszybszym znalezieniu wspólnego obrazka. W zależności od wariantu wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej kart, bądź jak najszybciej pozbędzie się wszystkich.
Mnożenie jest jednym z czterech podstawowych działań matematycznych. Tabliczkę mnożenia do stu każdy uczeń musi znać. Zasady mnożenia można wytłumaczyć graficznie lub przy wykorzystaniu rekwizytów. My proponujemy grę, podczas której dzieci w mig nauczą się wyników na pamięć. A o to przecież chodzi! Graj i ucz się! Mnożenie bez problemów! Zawartość opakowania: • duża plansza, • mała plansza – ramka, • 81 kamieni, • 4 pionki, • kostka do gry, • instrukcja.
Sudoku to gra logiczna, która polega na uzupełnieniu pustych pól takimi cyframi, aby w każdej kolumnie, każdym wierszu i każdym kwadracie (3x3 kratki), wyróżnionym grubymi krawędziami, znalazły się wszystkie cyfry od 1 do 9. Sudoku to doskonałe ćwiczenie spostrzegawczości, koncentracji i myślenia. Plansze, na których wpisuje się cyfry, pokryte są folią, a do pisania służy znajdujący się w pudełku zmazywalny pisak. Dzięki temu każdy błąd można łatwo zmazać i poprawić, a wszystkie tablice można używać wielokrotnie. Zawartość pudełka: • 35 dwustronnych plansz, • pisak, • instrukcja.
Powtarzaj, obserwuj i nie zostawaj z tyłu! „Buła, Pizza, Kot, Ser, Koza” to gra równie szalona, jak jej nazwa! To wyjątkowe połączenie Jungle Speeda i Uga Buga! z pewnością spodoba się wszystkim fanom głośnych, dynamicznych zabaw, które bezlitośnie karzą tych, którym zdarzy się zagapić. Na czym to polega? 1. Każdy z graczy otrzymuje talię złożoną z identycznej liczby kart, których nie wolno im podglądać! 2. Pierwsza osoba wykłada odkrytą kartę na środek, mówiąc „Buła”. Gracz po jej lewej kładzie swoją odkrytą kartę na poprzednią, mówiąc „Pizza”. 3. Wymienianie w kółko kolejnych słów z tytułu trwa dopóki karta, która właśnie została wyłożona, nie będzie pasował do wypowiadanego przez gracza słowa (np. wyłoży „Pizzę”, mówiąc „Pizza”). W tym momencie wszyscy muszą jak najszybciej położyć swoje dłonie na środkowym stosie kart, a ostatni gracz, który to zrobi, bierze cały stos do siebie i dodaje do już posiadanych kart. 4. Celem jest pozbycie się wszystkich swoich kart. Opanowane? To świetnie, bo czekają na Was jeszcze karty z Narwalami, Gorylami i Świstakami, które tylko czekają, żeby zburzyć Wasz rytm gry! Gdy pojawią się na stole, musicie jak najszybciej wykonać przypisane do nich gesty. Dlaczego pokochasz tę grę? • Szybka, zabawna, szalona – taka właśnie jest ta karcianka. Przy stole czeka nas wiele emocji, presja będzie rosła wraz z tempem wykładania kart, a ten, kto poczuje się zbyt pewnie, może szybko stracić wypracowaną w pocie czoła przewagę. • „Buła, Pizza, Kot, Ser, Koza” to gra niesamowicie uniwersalna. Malutka, więc nadaje się do zabrania w absolutnie każdą podróż. Prosta, więc nie wymaga długiego tłumaczenia. A do tego trwa krótko, a do samej zabawy nie potrzebujemy wiele miejsca. Wystarczy kawałek płaskiej powierzchni, który możemy wspólnie otoczyć. • Oprócz treningu spostrzegawczości i refleksu, gra oferuje też dodatkowe utrudnienia w postaci kart ze zwierzętami, które musimy naśladować. Jeszcze więcej śmiechu i zabawy! Zawartość opakowania: • 64 karty, • instrukcja.
Pomóżcie Kopciuszkowi wybrać się na wielki bal. Odszukajcie w odpowiedniej kolejności wszystko, co niezbędne, by mógł zadziałać czar. Jeśli tylko uda wam się zdążyć przed północą, do Kopciuszka nareszcie uśmiechnie się szczęście.Liczba graczy: 1-4 osób
Kula – łamigłówka to świetny gadżet dla osób poszukujących logicznej układanki o niewielkich wymiarach, czy takich, którzy w sytuacjach stresowych chcą w jakiś sposób rozładować napięcie i znaleźć zajęcie dla swoich dłoni. Przeznaczona dla dzieci jaki i dorosłych. Jak to działa? Zabawa polega na wciskaniu kolorowych kulek do środka i przemieszczaniu ich w inne otwory. Po wymieszaniu kulek należy je ponownie przestawić do otworów o obwódce przynależącej do danego koloru kulki. Football fidget cube to nie tylko zabawka, ale również narzędzie do: • rozwoju zdolności manualnych, • poprawy zręczności, • odstresowania, • główkowania. Średnica kuli: 7.0 cm
Szybka, prosta gra karciana, w której wygrywa ten, kto wykaże się największą spostrzegawczością. W opakowaniu znajdziemy zestaw 31 kart z 6 obrazkami na każdej z nich. Dwie dowolne karty zawsze mają po jednym wspólnym obrazku, ale żeby nie było zbyt łatwo, obrazki te często mają różną wielkość. Gra polega na jak najszybszym znalezieniu wspólnego obrazka. W zależności od wariantu wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej kart bądź jak najszybciej pozbędzie się wszystkich.
Gra na spostrzegawczość i refleks! Twoim zadaniem jest odnajdywanie małych mrówek w wielkim mrowisku. Nie będzie to jednak łatwe, ponieważ mrówki są w różnych kolorach i mają różne numery – będziesz musiał odnaleźć tę jedną, właściwą! Wygra gracz, który odnajdzie najwięcej mrówek. Proste zasady gry! • Na stole tworzymy mrowisko. Obok mrowiska kładziemy stos kart z różnokolorowymi mrówkami. • Odkrywamy kartę z góry stosu – pojawia się mrówka, np. czerwona z cyfrą 7. Wszyscy gracze starają się jak najszybciej znaleźć w mrowisku mrówkę o wartości 7. Najszybszy gracz zdobywa czerwoną mrówkę – kładzie ją obok siebie w taki sposób, aby wszyscy ją widzieli. • Uwaga! Gracze muszą wykazać się nie lada spostrzegawczością, ponieważ jeśli pojawi się kolejna czerwona mrówka, do jej wartości dodajemy liczbę zdobytych już czerwonych mrówek! Przykład: Pojawiła się czerwona mrówka, tym razem o wartości 10. Wcześniej jedna czerwona mrówka została już zdobyta, gracze muszą więc w mrowisku znaleźć mrówkę o wartości 11! • Ciągle zmieniająca się sytuacja na stole gwarantuje wielkie emocje i doskonałą zabawę! Zawartość opakowania: • 39 kart mrowiska, • 35 kart mrówek, • instrukcja.
Gra w statki z efektami świetlnymi i dźwiękowymi to nowa wersja znanej od pokoleń gry w okręty! Zapewni zabawę zarówno starszym, jak i młodszym uczestnikom. Cel gry pozostaje niezmienny: należy zatopić wszystkie statki przeciwnika. To świetny sposób na wspólne spędzanie czasu z rodziną. Dziecko może rozwijać strategiczne myślenie. Zabawy nie będzie końca. Do dzieła! Charakterystyka: • celem gry jest zatopienie wszystkich statków rywala. Każdy gracz po zbudowaniu ścianki działowej umieszcza swoje statki (niewidoczne dla drugiego gracza) w dowolnym polu swojego planu gry, • statki nie mogą się bezpośrednio stykać, • ten gracz, który ma ruch w danym momencie, podaje współrzędne rywalowi np. C3, • rywal sprawdza, czy któryś z jego statków został trafiony i naciska czerwony guzik oznaczający trafienie lub biały guzik oznaczający wodę, słychać odpowiednio odgłos eksplozji lub wody, • gdy pocisk ląduje w wodzie, lampki gasną, • w przypadku trafienia lampki migają na zmianę, • gracz, który oddał strzał, zaznacza odpowiednio pole np.C3, na swoim planie umieszczonym na ściance działowej za pomocą czerwonej wtyczki w przypadku „trafienia” lub białej w przypadku „wody”, • rywal zaznacza otrzymane trafienie na swoim statku czerwoną wtyczką. Dopóki gracz trafia, może dalej strzelać, • przeznaczona dla 2 graczy. Wymiary walizki: 29.5 x 28.0 x 6.3 cm Wymiary opakowania: 39.7 x 30.1 x 7.4 cm
Gra „Było sobie życie” to emocjonująca zabawa, w której możesz sprawdzić swoją wiedzę na temat zdrowia i ludzkiego organizmu. Cel gry jest prosty: trzeba jak najszybciej zebrać komplet żetonów z wizerunkiem Hemo. Żeby tego dokonać: • prawidłowo odpowiadaj na pytania, • broń się przed atakami wirusa, • wykorzystuj możliwości, jakie daje pole Szansa, • nie poddawaj się, gdy trafisz na pole Pech. Cały czas miej się na baczności. Jeżeli jesteś pewny swego, nie bój się pojedynków. Zaskakuj innych wiedzą i pomysłowością. Zawartość opakowania: • plansza, • kostka, • zestawy kart, • żetony, • pionki. Wymiary: 26.0 x 26.0 x 8.0 cm
W grze posługujemy się dwoma różnymi dwunastościennymi kostkami, na których znajdują się wizerunki różnych zwierząt. Rzuty kostkami wskazują jakie zwierzęta gracz może wziąć ze stada głównego. Wyrzucenie lisa lub wilka powoduje stratę zwierząt, przed czym uchronić może tylko posiadanie dużego lub małego psa. Kolejne zwierzęta można zdobyć dzięki rzutom kostkami lub drogą wymiany ze stadem głównym. Wygra ten, kto pierwszy zgromadzi w swoim stadzie po jednym przedstawicielu każdego gatunku zwierząt. Gra otrzymała nową oprawę graficzną ze znakomitymi ilustracjami Piotra Sochy. Mieści się w dużym kwadratowym pudełku, zawiera plansze oraz plastikowe figurki małych i dużych psów. Dodatkową atrakcją jest też propozycja bardziej dynamicznej wersji gry. Zawartość opakowania: • 4 plansze, • 2 dwunastościenne kostki, • 120 kartoników z obrazkami zwierząt, • 6 plastikowych figurek psów, • instrukcja. Superfarmer to gra, która powstała w Warszawie w 1943 roku. Nosiła wtedy tytuł Hodowla zwierzątek. Jej autorem jest wybitny polski matematyk, profesor Karol Borsuk. Gdy Niemcy zamknęli Uniwersytet Warszawski, profesor został bez pracy. W czasie wojny ludzie dokonywali cudów pomysłowości w poszukiwaniu źródeł utrzymania. Pomysłem profesora na ratowanie budżetu rodzinnego była sprzedaż gry. Zestawy do Hodowli zwierzątek przygotowywała metodami domowymi żona profesora, pani Zofia Borsukowa. Autorką rysunków zwierzątek była pani Janina Śliwicka. Gra zyskała wielką popularność – najpierw wśród przyjaciół rodziny, a potem w coraz szerszych kręgach osób znajomych i nieznajomych. W domu państwa Borsuków rozdzwonił się telefon, a w słuchawce, co i rusz można było usłyszeć pytanie: Czy to hodowla zwierzątek? Po potwierdzeniu następowało zamówienie i gry trafiały do sklepu.
Potrafisz rozśmieszać innych do łez? Czujesz, że odnalazłbyś się w stand-upie lub kabarecie? Teraz możesz się sprawdzić! Zobacz, czy tak łatwo jest stanąć na scenie i rozbawić publikę. „Nie Śmiej Się” jest świetną rozrywką, która pomaga przełamywać stres przed wystąpieniami nie tylko u najmłodszych. Zadaniem graczy jest zaprezentowanej wylosowanej kategorii w taki sposób, aby wszystkich rozbawić. Wygrywa ta osoba, która najdłużej utrzyma grobową minę. Nowa wersja pozwala zabrać ze sobą zabawę dosłownie wszędzie. Zawartość opakowania: • karty do gry – 27 szt., • pchełki – 25 szt., • mały bączek, • instrukcja.
Rozmawialnik to kieszonkowe pudełko z 40 kartami z pytaniami, które mają pobudzić do głębszych rozmów, wyrażających prawdziwe zainteresowanie drugim człowiekiem. Rozmawialnik to uniwersalny zestaw pytań dla każdego, by „przełamać lody” czy pogłębić relacje. Już od kilku lat zauważamy, że relacje przeniosły się w dużej mierze ze świata realnego do wirtualnego. Czas pandemii jeszcze bardziej to pogłębił. Każdy człowiek został stworzony do relacji – jest to mu niezbędne do zachowania zdrowia fizycznego, psychicznego i życia w pełni. A relacje żyją rozmową. Nasza akcja jest odpowiedzią na te wyzwania. Zobacz niektóre pytania z Rozmawialnika cz. 1 • „Opowiedz o osobie, od której nauczyłeś się czegoś wartego naśladowania” • „Wymień 3 cechy, które w sobie lubisz” • „Jak wyobrażasz sobie świat za 10 lat, a jak za 100 lat?” • „Z jaką postacią z historii chciałbyś spędzić jeden dzień?” • „Jakie 3 rzeczy zabrałbyś na bezludną wyspę?” Rozmawialnik w praktyce, czyli jak możesz z tego korzystać • Jesteś singlem? Wyobraź sobie wyjście do parku czy kawiarni z przyjaciółmi, gdzie zabierając ze sobą „Rozmawialnik”, zainspirujesz swoją ekipę do głębszych rozmów, które zacieśnią Wasze więzi. • Jesteś żoną/mężem? Wyobraź sobie miłą randkę, na którą do kieszeni zabierzecie „Czas dla Dwojga – Rozmawialnik”, by ten cenny czas sam-na-sam spędzić nie na omawianiu spraw bieżących, ale na głębokich rozmowach i jeszcze lepiej zrozumieć współmałżonka. • Jesteś rodzicem? Wyobraź sobie dłuższą podróż samochodem, gdzie zamiast słuchać kłócących się dzieci, proponujesz zagrać w „Czas z Dzieckiem – Rozmawialnik” lub „Rozmawialnik”, które zawsze trzymasz w tym celu w samochodzie. A to nie tylko uspokoi Twoje dzieci, ale sprawi, że pogłębicie Wasze relacje. • Jesteś ciocią i nie wiesz o czym porozmawiać z Twoim bratankiem? Wyobraź sobie, że wyciągniesz atrakcyjny „Czas z Dzieckiem – Rozmawialnik” i korzystając z ciekawych pytań, pogłębisz relację z ważnym dla Ciebie maluchem. • Jesteś szefem/pracownikiem i czujesz, że macie słabe relacje w zespole, w którym pracujesz? Wyobraź sobie, że w trakcie spotkania integracyjnego proponujesz, aby każdy odpowiedział na jedno pytanie z „Rozmawialnika”, aby wszyscy mogli się lepiej poznać. My sami z Rozmawialników korzystaliśmy do tej pory na przeróżnych spotkaniach w ramach integracji, czy np. spływach kajakowych – gdy pojawiały się nowe osoby, była to świetna okazja, by nie tylko poznać lepiej je same, ale przede wszystkim, by one mogły poznać nas. A teraz nie możemy się doczekać, by odświeżyć to bardzo praktyczne narzędzie i używać je m.in. w trakcie naszych kursów czy spotkań Fundacji. Skąd pomysł na Rozmawialniki? Autorem pomysłu jest zmarła przed pięcioma laty Mariola Wołochowicz, Wicedyrektor Fundacji Misja Służby Rodzinie, z której niejako wypączkowała nasza Fundacja Żyj Pełnią Życia. Marzeniem śp. Marioli Wołochowicz było, aby Rozmawialniki trafiły do każdego domu w Polsce i były pomocnym narzędziem do wzmacniania relacji międzyludzkich. Duże marzenie? Owszem! Ale kiedy przy okazji jej innych dużych marzeń mówiliśmy, że coś jest niewykonalne, ona zawsze nam odpowiadała, że na pewno się da, tylko musimy znaleźć sposób, jak to zrobić.
Kooperacyjna gra imprezowa! Podczas rozgrywki nie rywalizujecie ze sobą! Wspólnie staracie się osiągnąć jak najlepszy wynik. Gra podzielona jest na 3 części, podczas których wykorzystujecie umiejętność opowiadania, kojarzenia oraz dobrą pamięć. Co łączy kucharza i serce? Albo budzik i obrączki? Uruchom wyobraźnię i wymyśl szalone skojarzenia. Ale takie, na które wpadną również współgracze! Podczas rozgrywki będziecie tworzyć i zapamiętywać skojarzenia, a na koniec gry wspólnie będziecie walczyć o punkty za zapamiętane karty. Doskonała zabawa dla graczy w każdym wieku! Zdobyte nagrody: Nagroda główna – Świat Przyjazny Dziecku 2022 (Polska), Zabawka Roku 2020 (Polska)
Złap paszczaka! Podczas gry wszyscy kolejno wykładamy na stół po jednej karcie. Jak złapać paszczaka? Musisz swoją kartę wyłożyć w taki sposób, aby na początku i na końcu rzędu kart znalazł się taki sam paszczak. Gdy to ci się uda, zdobędziesz wszystkie paszczaki z tego rzędu! Proste zasady, mnóstwo emocji, doskonała zabawa nie tylko dla dzieci! Wiek: +5 Liczba graczy: 2-6 Czas rozgrywki: około 15 min ZDOBYTE NAGRODY: Najlepsza Gra Dziecięca (USA) Nagroda Golden Geek (nominacja USA) Nagroda Wybór Rodziców (Usa) Najlepsza Zabawka (USA) Nagroda Rodziców (USA) Nagroda e-parenting (USA) Nagroda Creative Child (USA) Nagroda Centrum Rodzicielstwa (USA)