hamburger
Menu
Kategorie
Kategorie
Książki - wyszukiwanie
Książki
Zabawki
Puzzle
Gry planszowe
Audiobooki
Muzyka
Filmy

Bestsellery z kategorii Gry i programy

Poniżej publikujemy listę 16 najlepiej sprzedających się produktów z powyższej kategorii. Na pierwszym miejscu znajduje się „Zew Cthulhu: Gra paragrafowa BLACK MONK”, na drugim „Angielski dla dzieci. 7 diamentów. Gra edukacyjna. Wersja 3.0”, a na trzecim „Choose Cthulhu 3. Widmo nad Innsmouth”. Stan na dzisiaj, czyli 17 sierpnia 2022 roku.
1
Zew Cthulhu: Gra paragrafowa BLACK MONK - Gry i programy
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Zew Cthulhu: Gra paragrafowa BLACK MONK
Dostępny7 szt.

Odkryj sekret, który doprowadził do śmierci twojego wuja!Trwa sroga zima 1926 roku. Otrzymałeś ponure wieści o śmierci twojego ciotecznego dziadka, George'a Gammella Angella, historyka i antropologa na stanowisku profesor emeritus języków semickich na Uniwersytecie Browna. Niecodzienne okoliczności jego śmierci, wskazują, że zaangażował się w wyjątkowo niebezpieczne badania. Jako spadkobierca i wykonawca ostatniej woli profesora ruszasz do Providence. Czy znajdziesz w sercu dość odwagi, by zmierzyć się z okropieństwami z otchłani czasu?W grze paragrafowej Choose Cthulhu 1: Zew Cthulhu kierujesz losami bohatera, zmagającego się z wyzwaniami znanymi z opowiadania Zew Cthulhu H.P. Lovecrafta. Dzięki twoim wyborom historia może potoczyć się zupełnie inaczej!Informacje dodatkowe:Format: A5Liczba stron: 132 (czarno-białe)Oprawa twarda

34,90 zł
31,41 zł

Rabat 10,0%
oszczędzasz 3,49 zł

2
Angielski dla dzieci. 7 diamentów. Gra edukacyjna. Wersja 3.0 - Gry i programy
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Angielski dla dzieci. 7 diamentów. Gra edukacyjna. Wersja 3.0
PC
Dostępny45 szt.

Kompleksowy kurs języka angielskiego. Wciągająca gra do nauki języka angielskiego. Dzieci uczą się angielskiego przy okazji wędrówki po tajemniczym Mieście. Za poprawnie rozwiązane ćwiczenia lub gry otrzymują punkty. W nagrodę uzyskują też rozmaite skarby – przedmioty, dzięki którym odwiedzić można niedostępne części Miasta oraz diamenty pozwalające poznawać nowe piosenki w studio nagrań Karaoke. Celem gry jest zdobycie wszystkich 7 diamentów ukrytych w programie. Nauka słówek: Wędrując po zagadkowym Mieście, twoje dziecko odwiedzi ciekawe miejsca (zoo, wieżę widokową, bibliotekę, centrum handlowe...), a w nich nauczy się aż 400 słówek – pozna ich wymowę, pisownię i znaczenie. Wszystkie słówka i wyrażenia zostały w zabawny sposób zilustrowane oraz udźwiękowione wyłącznie przez rodowitych Anglików. Słownik 1000 słówek: Dodatkowo, w programie znajduje się angielsko-polski słownik, zawierający aż 1000 słówek! Karaoke: Studio nagrań Karaoke zawiera zestaw łatwych, opracowanych specjalnie dla dzieci piosenek po angielsku. Twoje dziecko będzie nie tylko mówić, ale także śpiewać po angielsku! Gry i animacje „7 diamentów” to przede wszystkim świetna rozrywka. Rozmaite gry językowe (m. in. krzyżówki czy klasyczne Memory) oraz zaskakujące animacje i efekty dźwiękowe sprawiają, że gra wciąga i długo się nie nudzi. Najważniejsze zmiany w wersji 3.0: • unowocześniona grafika, • poprawiona jakość nagrań, nowe nagrania, • uproszczony scenariusz, • rozbudowana pomoc i prezentacja wyjaśniająca jak grać, • uproszczony słownik. Dla dzieci od lat 7.

29,90 zł
23,32 zł

Rabat 22,0%
oszczędzasz 6,58 zł

3
Choose Cthulhu 3. Widmo nad Innsmouth - Gry i programy
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Choose Cthulhu 3. Widmo nad Innsmouth
Dostępny10 szt.

Odkryj ponury, rodzinny sekret! W złowrogim i niszczejącym nadmorskim miasteczku Innsmouth kryją się straszliwe i pradawne tajemnice. Niestety, twoje poszukiwania prowadzą cię wprost na jego opustoszałe i ponure ulice. Co ukrywają odrażający mieszkańcy Innsmouth? Co kryje się w głębinach wokół owianej złą sławą Diabelskiej Rafy? Czy jesteś gotów poświęcić wszystko, aby poznać prawdę o swoim pochodzeniu? W grze paragrafowej Choose Cthulhu 3: Widmo nad Innsmouth kierujesz losami bohatera zmagającego się z wyzwaniami znanymi z opowiadania Widmo nad Innsmouth H. P. Lovecrafta. Dzięki twoim wyborom historia może potoczyć się zupełnie inaczej!

34,90 zł
31,41 zł

Rabat 10,0%
oszczędzasz 3,49 zł

4
Historia. Plansze interaktywne SP. WSiP - Gry i programy
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Historia. Plansze interaktywne SP. WSiP
Dostępny6 szt.

Plansze interaktywne to doskonały sposób na zainteresowanie uczniów tematem lekcji. Idealne narzędziedo wprowadzania nowego materiału i wyjaśniania trudniejszych treści, a także znakomite wsparcie podczas powtórek. Są przeznaczone do pracy z wykorzystaniem tablicy interaktywnej lub rzutnika.Nasze programy edukacyjne są zgodne z wymaganiami MEN.Plansze interaktywne do historii dla szkół podstawowych to:- 500 opisanych ilustracji i zdjęć oraz 12 animacji 3D obiektów historycznych.- 48 map, w tym 18 z funkcjami interaktywnymi.- Materiał podzielony na 30 tematów pierwszy jest wprowadzeniem do nauki przedmiotu, kolejne prezentują materiał od prehistorii do współczesności,z zachowaniem podziału na epoki i zagadnienia.Witaj we współczesnej klasie!Gwarantujemy wygodę pracy. Jeśli wybierzesz plansze interaktywne WSiP, otrzymasz licencję na 3 użytkowników.Nowoczesna aplikacja edukacyjna WSiP do pracy w szkole to uniwersalny materiał edukacyjny na 5 lat nauki, który poszerza treści prezentowane w podręcznikach. Czytelna struktura treści ułatwi organizację pracy na lekcji, a wyselekcjonowane multimedia wesprą dydaktykę i usprawnią kontakt z uczniem.

127,50 zł
112,20 zł

Rabat 12,0%
oszczędzasz 15,30 zł

5
Profesor Klaus 5.0 - słownictwo  EDGARD - Gry i programy
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
84,90 zł
59,43 zł

Rabat 30,0%
oszczędzasz 25,47 zł

6
Historia Plansze interaktywne Część 2 Zakres podstawowy i rozszerzony. - Gry i programy
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Historia Plansze interaktywne Część 2 Zakres podstawowy i rozszerzony.
Dostępny21 szt.

Publikacja składa się z dwóch części: część 1. obejmuje materiały dla klasy 1 i 2, część 2. ? dla klasy 3 i 4. W części 2 tematy zostały przedstawione na ponad 100 interaktywnych planszach. W części 2 tematy obejmują przełom XVIII i XIX wieku, wiek XIX oraz XX. Interaktywne infografiki i galerie ilustracji (m.in. budowle, dzieła sztuki, modele 3D) pomagają uatrakcyjnić lekcje historii. Interesujące filmy przedstawiające istotne elementy historii z czasów od starożytności do epoki napoleońskiej. Zdjęcia 360° są nowatorską formą prezentacji zabytków i miejsc związanych z historią. Ćwiczenia interaktywne na końcu każdego tematu pomagają sprawdzić wiedzę uczniów i zmotywować ich do pracy. Materiał łączy treści z zakresu podstawowego i rozszerzonego.

287,40 zł
252,91 zł

Rabat 12,0%
oszczędzasz 34,49 zł

7
Obcy - Niszczyciel Światów GALAKTA - Gry i programy
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Obcy - Niszczyciel Światów GALAKTA
Dostępny3 szt.

Przedstawiamy oficjalną grę fabularną OBCY - uniwersum wszechobecnej grozy i korporacyjnych gierek, gdzie syntetyczni ludzie bawią się w Boga, a załoganci statków kosmicznych i żołnierze piechoty kolonialnej stają się nosicielami dla przerażających stworów. To brutalny i bezlitosny wszechświat, w którym urodziłeś się spisany na straty. Zasady gry oparto na wysoko cenionym Silniku Roku Zerowego, wykorzystanym w wielu nagrodzonych grach, takich jak Tajemnice Pętli, Zakazane Ziemie i Mutant: Rok Zerowy. Zaadaptowano go jednak i rozwinięto, aby sprostał wymaganiom i tematyce OBCEGO: horrorowi oraz dynamicznej akcji dziejących się w zimnej i mrocznej przestrzeni kosmicznej.

129,90 zł
120,81 zł

Rabat 7,0%
oszczędzasz 9,09 zł

8
Ostrza w Mroku Podręcznik Główny - Gry i programy
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Ostrza w Mroku Podręcznik Główny
Dostępny3 szt.

Ostrza w mroku to gra fabularna o szajce śmiałych łotrów szukających szczęścia na nawiedzonych ulicach fantastyczno-industrialnego miasta. Znajdziecie w niej skoki, pościgi, okultystyczne tajemnice, niebezpieczne układy, krwawe potyczki oraz nieprzebrane bogactwa jeśli tylko macie w sobie dość odwagi, by po nie sięgnąć.Wasza nowo powstała szajka musi przetrwać pośród innych gangów, potężnych rodów szlacheckich, żądnych zemsty duchów i Błękitnych Płaszczy ze Straży Miejskiej oraz stawić czoła kuszącej, lecz zepsutej pieśni własnych dusz. Czy zdobędziecie wpływy w półświatku? Ile będziecie gotowi poświęcić, aby wspiąć się na sam szczyt?

128,40 zł
115,56 zł

Rabat 10,0%
oszczędzasz 12,84 zł

9
Mausritter Podręcznik Główny - Gry i programy
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Mausritter Podręcznik Główny
Dostępny3 szt.

Świat jest ogromny i pełen niebezpieczeństw. Nie jest zbyt przyjazny dla małej myszki. Lecz jeśli będziesz bardzo odważna i bardzo przebiegła, to przy odrobinie szczęścia zdołasz w nim przetrwać. A jeśli uda ci się przetrwać dostatecznie długo, masz szansę zyskać uznanie i miano mysiego bohatera.

59,00 zł
53,10 zł

Rabat 10,0%
oszczędzasz 5,90 zł

10
Logopedyczne zabawy. Część 1: sz, ż, cz, dż. Licencja na użytkowanie programu - Gry i programy
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Logopedyczne zabawy. Część 1: sz, ż, cz, dż. Licencja na użytkowanie p...
Dostępny7 szt.

Ćwiczenia zawarte w programie są pomocne szczególnie przy utrwalaniu głoski w wyrazach (w różnych pozycjach). Program polecany jest dla dzieci posiadających umiejętność czytania. Zadanie dziecka polega na wybieraniu kolejnych liter i układaniu podpisu do pokazanego na ekranie obrazka. Litery układa się przy pomocy kursora myszy (metodą „przeciągnij i upuść”). W opakowaniu znajduje się licencja – kod zezwalający na użytkowanie specjalistycznego programu do nauki. Program do pobrania ze strony producenta.

120,00 zł
108,00 zł

Rabat 10,0%
oszczędzasz 12,00 zł

11
Zew Cthulhu: Posiadłości Szaleństwa T.1 BLACK MONK - Gry i programy
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Wyprzedaż
Zew Cthulhu: Posiadłości Szaleństwa T.1 BLACK MONK
Dostępny3 szt.

Pięć scenariuszy do Zewu CthulhuPosiadłości Szaleństwa tom I: Za zamkniętymi drzwiami to pięć scenariuszy do wykorzystania z Zestawem Startowym do Zewu Cthulhu lub Księgą Strażnika. Zawiera dwa w pełni zaktualizowane i poprawione klasyki, a także trzy zupełnie nowe scenariusze. Wszystkie można wykorzystać jako samodzielne przygody, używać jako bocznych ścieżek w trwających kampaniach lub połączyć w mini kampanię z lat 20. XX wieku. Przeznaczone dla maksymalnie sześciu graczy i ich Strażnika. Każdy scenariusz powinien zająć od jednej do trzech sesji i jest idealnym kolejnym krokiem dla tych, którzy doświadczyli już grozy zawartej w zbiorze scenariuszy Wrota Ciemności.PAN CORBITT - Czy pozornie nieśmiały i wycofany lokalny biznesmen skrywa przerażającą tajemnicę? Czy Badacze rozwiążą zagadkę i uratują świat?ZWICHROWANA I PRZEKLĘTA REZYDENCJA - Wygląda na to, że uważana przez mieszkańców Gamwell za przeklętą, rezydencja Fitzgeraldów żegna się z ponurą przeszłością. Tylko dlatego od dawna nikt nie widział nowego właściciela, Arthura Cornthwaite'a? Czyżby historia miała się powtórzyć?KOD - Wezwani nagłym telegramem do domu Dr. Kennetha Connolly'ego, Badacze muszą zrozumieć dziwaczne wydarzenia w Wellington Manor.DOM MEMPHISA - Od kilku tygodni nikt nie widział światowej sławy magika Memphisa Wspaniałego. Czy wyruszył na jedną ze swoich legendarnych podróży w poszukiwaniu magii, czy za jego zniknięciem kryje się coś bardziej złowieszczego?DZIEWIĘTNASTY DOŁEK - Renowacja klubu golfowego Thistledown nie przebiega zgodnie z planem. Najpierw pojawiły się plotki o chorobach, potem o duchach, a teraz zaginął właściciel. Mroczny cień nadciąga nad Szkocję, a nic nie jest tym, czym się wydaje.Informacje dodatkowe:Liczba stron: 208Wydruk: w kolorzeOkładka: twardaFormat: A4

179,90 zł
125,93 zł

Rabat 30,0%
oszczędzasz 53,97 zł

12
Ankh: Bogowie Egiptu PORTAL - Gry i programy
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Ankh: Bogowie Egiptu PORTAL
Dostępny20 szt.

Niegdyś w Egipcie panowało wielu bogów. Ale te czasy minęły. Chwały nie może starczyć dla wszystkich. Postacie tych, których imiona są wypowiadane rzadko, karleją i popadają w zapomnienie. W egipskim panteonie pozostali już tylko nieliczni. To oni staną do walki o władzę nad rzeszami dusz. Ankh: Bogowie Egiptu to zaawansowana, strategiczna gra planszowa autorstwa genialnego Erica M. Langa (Cthulhu: Death May Die, Blodboorne), stanowiąca zamknięcie jego antycznej trylogii, do której należą także Blood Rage i Rising Sun. Po wikińskiej Skandynawii i feudalnej Japonii przychodzi czas na starożytny Egipt! Wciel się w jednego z pięciu egipskich bogów i poprowadź oddaną sobie armię do ostatecznego panowania w kraju nad Nilem. Rozwijaj swoją postać, pozyskuj cennych sojuszników i walcz o kolejnych wyznawców. Tylko oni mogą zapewnić ci przetrwanie i uczynić twoje imię nieśmiertelnym. Kiedy bitewny kurz opadnie, w Egipcie będzie się pamiętać tylko o jednym bogu. Czy będziesz nim ty? Atuty: Rozbudowana strategiczna gra genialnego Erica Langa (Bloodborne, Cthulhu: Death May Die) i zamknięcie jego antycznej trylogii (Blood Rage, Rising Sun).Proste zasady współgrające z dynamiczną, asymetryczną rozgrywką.Aż 80 doskonale wykonanych figurek, oddających realia egipskiej mitologii.

450,90 zł
383,27 zł

Rabat 15,0%
oszczędzasz 67,63 zł

13
Zew Cthulhu: Berlin, Miasto Grzechu BLACK MONK - Gry i programy
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Zew Cthulhu: Berlin, Miasto Grzechu BLACK MONK
Dostępny15 szt.

W nikczemnej atmosferze światowej stolicy grzechu, kwestionowana jest sama natura człowieczeństwa.W następstwie Wielkiej Wojny Berlin zyskał reputację europejskiej stolicy rozwiązłości miejsca, gdzie za odpowiednią cenę można dostać wszystko. Jest to zarówno miasto hedonizmu, jak i biznesu. Jego ulice są pełne niepełnosprawnych weteranów, prostytutek, biednych imigrantów i agitatorów politycznych. Rynsztoki spływają krwią ofiar zabójstw politycznych efektów starć komunistów i nacjonalistów vlkisch, a także policji. Podręcznik zawiera trzy scenariusze, obejmujące historię Berlina od zakończenia Wielkiej Wojny po rządy Adolfa Hitlera i Partii Nazistowskiej. Wszystkie opisują barwne szczegóły Berlina i jego mieszkańców. Mogą zostać rozegrane jako samodzielne przygody lub połączone razem w minikampanię.DIABEŁ ŻYWI SIĘ MUCHAMI - Niemcy balansują na krawędzi gospodarczej ruiny i politycznego chaosu. Duch szaleńca przemierza miasto, zwracając obywateli przeciwko sobie. Aby powstrzymać demonicznego ducha i uratować rosyjską księżniczkę, śledczy muszą dobić targu z innymi złowrogimi siłami i zadać sobie pytanie: kogo jeszcze jesteśmy gotowi poświęcić, aby ocalić miasto?TANY ROZPUSTY, ZGROZY I EKSTAZY - Miasto ponownie rozkwita. Pozornie stabilna sytuacja daje nadzieję na lepsze jutro. Nieudolny czarnoksiężnik, rozpustna tancerka i dziwny kult gnostycznych wyznawców Saturna grożą, że położą kres temu wszystkiemu i zamienią Berlin w otchłań szaleństwa i zepsucia.SCHRECKFILM - Berlin pędzi ku swej ponurej przyszłości. Badacze stają twarzą w twarz z mroczną kabałą sterowaną przez ludzi z wyższych sfer, którzy są zdeterminowani, aby skierować słynną na całym świecie branżę filmową miasta ku upadkowi. Uwięzieni w stworzonym przez siebie labiryncie i bezlitośnie ścigani przez trudne do objęcia rozumem ciemne moce, badacze muszą zmierzyć się z pytaniem: co jest prawdą, a co jest tylko iluzją. Informacje dodatkowe: Liczba stron: 272 Okładka: Twarda Format: A4 Wydruk: Kolor

189,90 zł
170,91 zł

Rabat 10,0%
oszczędzasz 18,99 zł

14
Matematyka. Plansze interaktywne SP. WSiP - Gry i programy
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Matematyka. Plansze interaktywne SP. WSiP
Dostępny2 szt.

Plansze interaktywne to doskonały sposób na zainteresowanie uczniów tematem lekcji. Idealne narzędzie do wprowadzania nowego materiału i wyjaśniania trudniejszych treści, a także znakomite wsparcie podczas powtórek.Są przeznaczone do pracy z wykorzystaniem tablicy interaktywnej lub rzutnika.Nasze programy edukacyjne są zgodne z wymaganiami MEN.Plansze interaktywne do matematyki dla szkół podstawowych to:- Ponad 500 różnego typu ilustracji, 100 filmów i animacji do 31 tematów.- Do każdego tematu ćwiczenia pozwalające na sprawdzenie zdobytej wiedzy.- Wiele przykładów z życia codziennego ułatwiających zrozumienie pojęć matematycznych i ukazujących zastosowanie wiedzy w praktyce.Witaj we współczesnej klasie!Gwarantujemy wygodę pracy. Jeśli wybierzesz plansze interaktywne WSiP, otrzymasz licencję na 3 użytkowników.Nowoczesna aplikacja edukacyjna WSiP do pracy w szkole to uniwersalny materiał edukacyjny na 5 lat nauki, który poszerza treści prezentowane w podręcznikach. Czytelna struktura treści ułatwi organizację pracy na lekcji, a wyselekcjonowane multimedia wesprą dydaktykę i usprawnią kontakt z uczniem.

127,50 zł
112,20 zł

Rabat 12,0%
oszczędzasz 15,30 zł

15
Baśniogra - Miasto Odważnych - Gry i programy
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Baśniogra - Miasto Odważnych
Dostępny9 szt.

Drugi tom opowieści Wchodzisz do Miasta Odważnych. Wokół ciebie są setki osób załatwiających swoje sprawy. Jedni kupują, drudzy sprzedają, inni chodzą w jedynie sobie znanym celu. Ulicę, którą idziesz, otaczają budynki należące do elfów, krasnoludów, gnomów i ogrów. Są bardzo dziwne i wszystko razem sprawia, że jest tu bardzo magicznie. Baśniogry to książki dla dzieci, które można czytać wiele razy i za każdym razem opowieść będzie trochę inna. Dzieje się tak, ponieważ wybory podejmowane przez czytelnika oraz rzuty kostkami, wpływają na jej fabułę. Dodatkowo tworzymy wyjątkowego bohatera/bohaterkę, z którym ruszamy ku przygodzie, zbierając magiczne przedmioty i zdobywając niezwykłych przyjaciół. Szczególnie polecamy je rodzicom, którzy lubią czytać swoim dzieciom, oraz uczniom klas 1-4. Miękka oprawa.

40,00 zł
36,00 zł

Rabat 10,0%
oszczędzasz 4,00 zł

16
Wampi: Maskarada Zestaw Narzędzi Narratora - Gry i programy
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Wampi: Maskarada Zestaw Narzędzi Narratora
Dostępny9 szt.

Rozkładany Ekran Narratora zawierający wszystkie niezbędne do prowadzenia własnej kroniki elementy. Książeczka zawierająca m.in. nowe Ofiary, Miejsca i Omeny.

99,00 zł
89,10 zł

Rabat 10,0%
oszczędzasz 9,90 zł

Wróć do góry