hamburger
Menu
Kategorie
Kategorie
Książki - wyszukiwanie
Książki
Zabawki
Puzzle
Gry planszowe
Audiobooki
Muzyka
Filmy

Bestsellery z kategorii Gry i programy

Poniżej publikujemy listę 29 najlepiej sprzedających się produktów z powyższej kategorii. Na pierwszym miejscu znajduje się „Angielski dla dzieci. 7 diamentów. Gra edukacyjna. Wersja 3.0”, na drugim „Zew Cthulhu: Gra paragrafowa BLACK MONK”, a na trzecim „Mistrz Baśni - pierwsza przygoda”. Stan na dzisiaj, czyli 6 października 2022 roku.
1
Angielski dla dzieci. 7 diamentów. Gra edukacyjna. Wersja 3.0 - Gry i programy
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Angielski dla dzieci. 7 diamentów. Gra edukacyjna. Wersja 3.0
PC
Dostępny22 szt.

Kompleksowy kurs języka angielskiego. Wciągająca gra do nauki języka angielskiego. Dzieci uczą się angielskiego przy okazji wędrówki po tajemniczym Mieście. Za poprawnie rozwiązane ćwiczenia lub gry otrzymują punkty. W nagrodę uzyskują też rozmaite skarby – przedmioty, dzięki którym odwiedzić można niedostępne części Miasta oraz diamenty pozwalające poznawać nowe piosenki w studio nagrań Karaoke. Celem gry jest zdobycie wszystkich 7 diamentów ukrytych w programie. Nauka słówek: Wędrując po zagadkowym Mieście, twoje dziecko odwiedzi ciekawe miejsca (zoo, wieżę widokową, bibliotekę, centrum handlowe...), a w nich nauczy się aż 400 słówek – pozna ich wymowę, pisownię i znaczenie. Wszystkie słówka i wyrażenia zostały w zabawny sposób zilustrowane oraz udźwiękowione wyłącznie przez rodowitych Anglików. Słownik 1000 słówek: Dodatkowo, w programie znajduje się angielsko-polski słownik, zawierający aż 1000 słówek! Karaoke: Studio nagrań Karaoke zawiera zestaw łatwych, opracowanych specjalnie dla dzieci piosenek po angielsku. Twoje dziecko będzie nie tylko mówić, ale także śpiewać po angielsku! Gry i animacje „7 diamentów” to przede wszystkim świetna rozrywka. Rozmaite gry językowe (m. in. krzyżówki czy klasyczne Memory) oraz zaskakujące animacje i efekty dźwiękowe sprawiają, że gra wciąga i długo się nie nudzi. Najważniejsze zmiany w wersji 3.0: • unowocześniona grafika, • poprawiona jakość nagrań, nowe nagrania, • uproszczony scenariusz, • rozbudowana pomoc i prezentacja wyjaśniająca jak grać, • uproszczony słownik. Dla dzieci od lat 7.

29,90 zł
23,32 zł

Rabat 22,0%
oszczędzasz 6,58 zł

2
Zew Cthulhu: Gra paragrafowa BLACK MONK - Gry i programy
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Zew Cthulhu: Gra paragrafowa BLACK MONK
Dostępny8 szt.

Odkryj sekret, który doprowadził do śmierci twojego wuja!Trwa sroga zima 1926 roku. Otrzymałeś ponure wieści o śmierci twojego ciotecznego dziadka, George'a Gammella Angella, historyka i antropologa na stanowisku profesor emeritus języków semickich na Uniwersytecie Browna. Niecodzienne okoliczności jego śmierci, wskazują, że zaangażował się w wyjątkowo niebezpieczne badania. Jako spadkobierca i wykonawca ostatniej woli profesora ruszasz do Providence. Czy znajdziesz w sercu dość odwagi, by zmierzyć się z okropieństwami z otchłani czasu?W grze paragrafowej Choose Cthulhu 1: Zew Cthulhu kierujesz losami bohatera, zmagającego się z wyzwaniami znanymi z opowiadania Zew Cthulhu H.P. Lovecrafta. Dzięki twoim wyborom historia może potoczyć się zupełnie inaczej!Informacje dodatkowe:Format: A5Liczba stron: 132 (czarno-białe)Oprawa twarda

34,90 zł
31,41 zł

Rabat 10,0%
oszczędzasz 3,49 zł

3
Mistrz Baśni - pierwsza przygoda - Gry i programy
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Mistrz Baśni - pierwsza przygoda
Dostępny10 szt.

Oto starter, czyli demonstracyjna wersja gry fabularnej Mistrz Baśni. Przedstawione w nim zasady gry oraz jeden scenariusz do rozegrania pozwolą Ci zdecydować, czy nasza gra jest dla Cebie i Twoich dzieci! Wyobraź sobie, że jesteś bohaterem lub bohaterką. Odważnym rycerzem, mądrą czarodziejką, ciekawskim podróżnikiem czy złotowłosą pieśniarką. Prowadzisz swoją drużynę ku nowemu wyzwaniu. Przemierzacie magiczny, baśniowy świat. Odkrywacie zapomniane ruiny, rozwiązujecie zagadki, poznajecie tajemnice i spotykacie przerażających przeciwników. Brzmi to, jak dobra książka lub gra komputerowa? Jesteś blisko. Siadacie przy wspólnym stole. Janek, Kasia, Mateusz i Ola. Każde z Was wybiera bohatera, nadaje mu imię i zapisuje je w tzw. karcie postaci. Od teraz będziecie używać imion, które właśnie wymyśliliście. Stajecie się herosami i zaraz przeżyjecie niezwykłą przygodę! Mistrz Baśni to rodzinna gra fabularna, posiadająca walory edukacyjne i ucząca rozwiązywania konfliktów bez przemocy. Prowadzący grę, czyli Mistrz Baśni, rozpoczyna opowieść. Opowiada o smokach mieszkających w latającym zamku. O szczurach, które się w nim zalęgły i o złym Czarnoksiężniku. Mówi też o Niewidzialnej Królowej, na którą wiele lat temu rzucono klątwę. Ona potrzebuje Waszej pomocy. Czy przyjmiecie to wyzwanie? Prowadzenie gry fabularnej wygląda podobnie jak opowiadanie bajki, tyle że słuchacze nie leżą grzecznie w łóżkach, ale siedzą przy wspólnym stole i reagują na Twoją opowieść. Tworzą wyjątkowych bohaterów i kierują ich poczynaniami w ramach wspólnie tworzonej historii. Podczas gry mają okazję: dyskutować z postaciami w grze, w które wciela się Mistrz Baśni,uczyć się pracy zespołowej,podejmować samodzielne decyzje,rozwijać inteligencję i wyobraźnię,używać rzeczowych argumentów,rozwiązywać problemy bez użycia przemocy,odkrywać swoje mocne i słabe strony,ćwiczyć pamięć, liczenie i rysowanie,wymyślać i opowiadać własne historie,wykazywać się empatią i współczuciem,czerpać wartościowe wzorce zachowań,budować głęboką relację z prowadzącym grę,uczyć się jak radzić sobie z porażką,nabierać pewności siebie.

15,00 zł
13,50 zł

Rabat 10,0%
oszczędzasz 1,50 zł

4
Baśniogra - Smocze Serce - Gry i programy
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Baśniogra - Smocze Serce
Dostępny15 szt.

Trzeci tom opowieści. Wewnątrz latającego wulkanu, w którym mieszkają smoki, znajduje się labirynt korytarzy. Jest pełen pułapek i przebywają w nim niezwykłe istoty. Nikt jeszcze nie odkrył wszystkich jego tajemnic. Istnieje legenda, że w jego wnętrzu znajduje się wielki czerwony kryształ o nazwie Smocze Serce... Baśniogry to książki dla dzieci, które można czytać wiele razy i za każdym razem opowieść będzie trochę inna. Dzieje się tak, ponieważ wybory podejmowane przez czytelnika oraz rzuty kostkami, wpływają na jej fabułę. Dodatkowo tworzymy wyjątkowego bohatera/bohaterkę, z którym ruszamy ku przygodzie, zbierając magiczne przedmioty i zdobywając niezwykłych przyjaciół. Szczególnie polecamy je rodzicom, którzy lubią czytać swoim dzieciom, oraz uczniom klas 1-4. Miękka oprawa.

40,00 zł
36,00 zł

Rabat 10,0%
oszczędzasz 4,00 zł

5
Mała Akademia. Klasy 2 i 3 szkoły podstawowej. PC - Gry i programy
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Mała Akademia. Klasy 2 i 3 szkoły podstawowej. PC
Dostępny2 szt.

Sprawność i bystrość umysłu to najważniejsze cechy niezbędne dla prawidłowego rozwoju dzieci w wieku szkolnym. Publikacja jest kolekcją 27 multimedialnych gier i łamigłówek logicznych kształcących umiejętność sprawnego myślenia i podejmowania decyzji. Świeże i oryginalne pomysły gwarantują doskonałą zabawę i pełny rozwój potrzebnych zdolności. „Mała Akademia” to miejsce, gdzie dzieci bawią się w swoim tempie, bez niepotrzebnego stresu, a efektem zabawy jest wydobycie oraz rozwój możliwości i potencjału intelektualnego. Doświadczenia, zdolności i umiejętności zdobyte podczas zabawy mają wszechstronne zastosowanie i są niezbędne w rozwoju i edukacji. Zadania zostały przygotowane specjalnie dla dzieci w wieku szkolnym. Oto opisy niektórych łamigłówek: • Rajd: uczestnicy rajdu są proszeni na linię startową. W drodze czekają na ciebie nieoczekiwane spotkania i niebezpieczne przeszkody. Steruj samochodem za pomocą strzałek, a do trąbienie używaj klawisza spacji. Gra uczy rozpoznawania kierunków, zręczności i szybkości reakcji. • Muzyczna minuta: kierowca tego pojazdu jest kompozytorem, który porusza się tylko po muzycznych drogach. Codzienne rano wymyśla nową muzyczną trasę, a kolorowe nuty pokazują mu drogę. Zagraj melodyjkę i odkryj, w którym muzycznym kierunku pojazd podąża tym razem. Gra ćwiczy pamięć i umiejętność rozpoznawanie dźwięków i powtarzania usłyszanych sekwencji. • Parking: nasz artysta pomalował pojazdy na różne kolory. Staraj się odkryć, którego koloru używał najczęściej. Nasz artysta maluje bardzo szybko, nie będzie więc za dużo czasu na policzenie pojazdów. Gra ćwiczy umiejętność szybkiego liczenia i szacowania. • Dożynki: do dożynek zostało już niewiele czasu! Kombajn ciągle jeszcze nie skończył pracy. Pomóż kombajnowi skosić pozostawione poletka zboża, żeby festyn mógł zacząć się o czasie. Gra ćwiczy umiejętność logicznego myślenia i planowania kolejnych posunięć. • Wyścigi na polu: grupa kombajnów wyjechała właśnie na pole, żeby zebrać zboże. Gdy pracowały razem w jednym zespole, maszyny pokryły się grubą warstwą pyłu. Wskaż brygadzistę i wyślij maszyny do myjni. Gra ćwiczy umiejętność logicznego myślenia i przewidywania kolejnych posunięć. • Zbiory: żniwiarze skosili żyto na polu i zostawili je w snopkach. Twoje zadanie polega na oczyszczeniu pola ze snopków – masz je zbierać przenosząc jeden snopek nad drugim. Postaraj się zebrać tak dużo snopków, jak to tylko jest możliwe. Gra kształtuje zdolność logicznego myślenia, planowania i przewidywania kolejnych ruchów. • Szkoła latania: w tej grze czeka cię przygoda w symulatorze lotów! U góry, w lewej części ekranu znajduje się kompas, a po prawej stronie możesz zobaczyć kierunek lotu. Wybieraj i zaznaczaj te elementy – balony, chmury burzowe i samoloty, które lecą w podanym kierunku. Po krótkim treningu bez problemów będziesz się orientować i pilotować bezbłędnie. Gra ćwiczy spostrzegawczość, szybkość reakcji i umiejętność szybkiego rozpoznawania kierunków. • Nocny lot: właśnie wyleciał samolot ratunkowy, poszukujący ludzi, którzy się zgubili podczas zbierania grzybów. Poskładaj tak mapę nawigacyjną, aby samolot nie zgubił się na nocnym niebie. Gra ćwiczy dopasowywanie kształtów i wizerunków, rozwija wyobraźnię, wyrabia wytrwałość w dążeniu do celu. Wymagania: komputer typu PC z procesorem 1 GHz, system Windows XP/Vista/7/8/10 Nośnik: CD

50,00 zł
40,00 zł

Rabat 20,0%
oszczędzasz 10,00 zł

6
Zew Cthulhu: Posiadłości Szaleństwa T.1 BLACK MONK - Gry i programy
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Zew Cthulhu: Posiadłości Szaleństwa T.1 BLACK MONK
Dostępny3 szt.

Pięć scenariuszy do Zewu CthulhuPosiadłości Szaleństwa tom I: Za zamkniętymi drzwiami to pięć scenariuszy do wykorzystania z Zestawem Startowym do Zewu Cthulhu lub Księgą Strażnika. Zawiera dwa w pełni zaktualizowane i poprawione klasyki, a także trzy zupełnie nowe scenariusze. Wszystkie można wykorzystać jako samodzielne przygody, używać jako bocznych ścieżek w trwających kampaniach lub połączyć w mini kampanię z lat 20. XX wieku. Przeznaczone dla maksymalnie sześciu graczy i ich Strażnika. Każdy scenariusz powinien zająć od jednej do trzech sesji i jest idealnym kolejnym krokiem dla tych, którzy doświadczyli już grozy zawartej w zbiorze scenariuszy Wrota Ciemności.PAN CORBITT - Czy pozornie nieśmiały i wycofany lokalny biznesmen skrywa przerażającą tajemnicę? Czy Badacze rozwiążą zagadkę i uratują świat?ZWICHROWANA I PRZEKLĘTA REZYDENCJA - Wygląda na to, że uważana przez mieszkańców Gamwell za przeklętą, rezydencja Fitzgeraldów żegna się z ponurą przeszłością. Tylko dlatego od dawna nikt nie widział nowego właściciela, Arthura Cornthwaite'a? Czyżby historia miała się powtórzyć?KOD - Wezwani nagłym telegramem do domu Dr. Kennetha Connolly'ego, Badacze muszą zrozumieć dziwaczne wydarzenia w Wellington Manor.DOM MEMPHISA - Od kilku tygodni nikt nie widział światowej sławy magika Memphisa Wspaniałego. Czy wyruszył na jedną ze swoich legendarnych podróży w poszukiwaniu magii, czy za jego zniknięciem kryje się coś bardziej złowieszczego?DZIEWIĘTNASTY DOŁEK - Renowacja klubu golfowego Thistledown nie przebiega zgodnie z planem. Najpierw pojawiły się plotki o chorobach, potem o duchach, a teraz zaginął właściciel. Mroczny cień nadciąga nad Szkocję, a nic nie jest tym, czym się wydaje.Informacje dodatkowe:Liczba stron: 208Wydruk: w kolorzeOkładka: twardaFormat: A4

179,90 zł
161,91 zł

Rabat 10,0%
oszczędzasz 17,99 zł

7
Mutant: Rok Zerowy GALAKTA - Gry i programy
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Mutant: Rok Zerowy GALAKTA
Dostępny9 szt.

Wędrowaliśmy pośród pustych ruin i pordzewiałych wraków aut pomników upadku Starożytnych.Naphtę porwał czerw śmierci, a Hugusta Zgnilizna doprowadziła do szaleństwa. Nie mieliśmy już żarcia, a do picia została tylko zgniła woda. Ale musieliśmy iść dalej. Musieliśmy odnaleźć Eden. Nie mogliśmy wrócić do Arki z niczym, los Ludu spoczywał w naszych rękach. Nagle Franton, podobny do owada Szperacz, który prowadził nas przez pustkowia, zatrzymał się gwałtownie. Strefowe ghule, syknął, sięgając po swój śmieciowy karabin Wciągnąłem powietrze, gotów zionąć kaskadą ognia na każdego, kto się zbliży. Po chwili, mrożący krew w żyłach wrzask dobiegł z ruin wokół nas.Gra fabularna Mutant: Rok Zerowy przeniesie Was do świata po wielkiej Apokalipsie. Dumna ludzka cywilizacja upadła. Miasta zmieniły się w pustkowia. Wiatr hula po pustych ulicach, które stały się cmentarzyskami przeszłości. Jednak życie przetrwało ruiny wciąż zamieszkuje Lud. Jesteście dziedzicami ludzkości, choć już nie do końca ludźmi. Wasze ciała i umysły są zdolne do nadludzkich wyczynów. Jesteście mutantami.

199,90 zł
185,91 zł

Rabat 7,0%
oszczędzasz 13,99 zł

8
Zaginięcie Alice: Cicha gra fabularna - Gry i programy
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Zaginięcie Alice: Cicha gra fabularna
Dostępny7 szt.

Zaginięcie Alice to cicha gra fabularna, która opowiada o zniknięciu Alice Briarwood, licealistki z położonego w Północnej Kalifornii sennego miasteczka Silent Falls. W trakcie sesji gracze używają swoich telefonów komórkowych, aby wysyłać do siebie wiadomości tekstowe, gdy poznają nowe poszlaki dotyczącego tego, co przydarzyło się Alice. Gra rozstrzyga się podczas jednej, trwającej od dwóch do trzech godzin sesji. Nie występuje w niej formalnie rola mistrza gry, choć jedna osoba będzie musiała wyjaśnić pozostałym graczom zasady i pomagać im w ich poprawnym stosowaniu. Przez pierwsze 45 minut gracze tworzą swoje postacie, ustalają ich relację z Alice oraz to, co je ze sobą łączy. Przez następne 90 minut rozmawiają ze sobą za pomocą wiadomości tekstowych i odkrywają prawdę o losie, jaki spotkał Alice.

99,00 zł
89,10 zł

Rabat 10,0%
oszczędzasz 9,90 zł

9
Kurs szybkiego czytania - Gry i programy
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Kurs szybkiego czytania
PC, polska
Dostępny22 szt.

Program zawiera 5 gier doskonalących: zakres słownictwa, logiczne myślenie, spostrzeganie, koncentrację, refleks, pamięć. 

29,90 zł
23,02 zł

Rabat 23,0%
oszczędzasz 6,88 zł

10
Miasto Mgły Przewodnik Graczy BLACK MONK - Gry i programy
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Miasto Mgły Przewodnik Graczy BLACK MONK
Dostępny2 szt.

KIM JESTEM? OTO PYTANIE, KTÓRE W TOBIE PŁONIE. Balansujesz na granicy dwóch światów. Jeden z nich to Miasto wokół ciebie i zwykłe, ludzkie życie. Drugi świat skrywa się głęboko w twojej duszy - to ziarno legendy, nieskończonej tajemnicy, która teraz wychodzi na światło dzienne. Jesteś Rifterem - szczeliną we Mgle, bramą pomiędzy rzeczywistością a czymś starym i prawdziwym, lecz jeszcze niezgłębionym. Pora się przebudzić i zostać legendą, jak zawsze było ci pisane. Miasto Mgły to detektywistyczna gra fabularna osadzona w mrocznym mieście zwykłych ludzi i legendarnych mocy. Stwórz filmowe postacie i rozgrywaj sceny pełne akcji, napięcia, śledztwa i dramatów. Wykorzystuj zdolności, zasoby, a nawet uczucia swoich bohaterów, aby napędzać kinowe sceny. Dokonuj głębokich przemian swoich postaci przez trudne wybory oraz poświęcenia, aby znaleźć odpowiedzi i walczyć o to, co naprawdę się liczy. W Przewodniku Graczy znajdziesz rozbudowaną instrukcję kreacji swojego Riftera i jego rozwoju, a także przykładowe legendarne moce, jakimi może dysponować. Wybierz jeden z siedmiu motywów oraz swój Mythos i odkryj, kim tak naprawdę jesteś! Ponadto podręcznik wprowadzi cię do filmowego świata Miasta Mgły i przedstawi zasady mechaniki rządzące tym systemem. Przewodnik zawiera wszystkie reguły pozwalające na tworzenie i prowadzenie własnej historii, jednak do wykorzystania pełnego potencjału gry niezbędny jest także Przybornik Mistrzyni Ceremonii. Zawiera on zasady tworzenia scenariuszy oraz śledztw, instrukcje prowadzenia rozgrywki, jak również wiele innych przydatnych dla Mistrzyni Gry informacji. Co oferuje Miasto Mgły Zostań współczesnym wcieleniem swojego ulubionego mitu, legendy lub baśni. Badaj występki i zbrodnie popełniane przez inne przebudzone legendy! Wypróbuj system bez statystyk, bez klas i bez punktów wytrzymałości, który napędza narrację i filmową akcję. Mieszaj i dopasowuj księgi motywów, aby stworzyć niezliczone unikatowe postacie. Rozwijaj umiejętności swojej postaci przez przełamywanie jej słabości. Zachwyć się wielokrotnie nagradzanymi ilustracjami i komiksami inspirowanymi najlepszymi powieściami graficznymi. Co znajdziesz w tym podręczniku Rozdział 1: Cała prawda - zawiera informacje na temat życia Riftera (postaci gracza) i procesu przebudzenia w nim legendy. Znajduje się tu również wprowadzenie do Miasta. Rozdział 2: Kim jesteś - przewodnik po sesji wprowadzającej, w której ty i twoja grupa tworzycie swoją kampanię Miasta Mgły. Zawiera kompletny system tworzenia postaci za pomocą ksiąg motywów, opcje szybkiego tworzenia postaci, system relacji z ekipą, przykładowe motywy ekipy oraz księgę motywów ekipy. Rozdział 3: Praca nad sprawą - wyjaśnia system zasad filmowych gry, skupiając się na ośmiu podstawowych ruchach i czterech ruchach filmowych (Monolog z offu, Retrospekcja, Montaż, Nakręcaj się po seansie), oraz dostarczając wielu opcjonalnych zasad, aby dostosować grę do własnych potrzeb. Rozdział 4: Chwile prawdy - opisuje charakterystyczny dla tej gry nieliniowy system rozwoju postaci, który sprawia, że twoja postać odkrywa tajemnicę swojego Mythos i przechodzi dramatyczne momenty transformacji, takie jak utrata ukochanej osoby lub zdobycie nowych mocy. Informacje dodatkowe: Liczba stron: 312 Okładka: twarda Format: A4 Wydruk: w kolorze

189,90 zł
170,91 zł

Rabat 10,0%
oszczędzasz 18,99 zł

11
Baśniogra - Miasto Odważnych - Gry i programy
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Baśniogra - Miasto Odważnych
Dostępny8 szt.

Drugi tom opowieści Wchodzisz do Miasta Odważnych. Wokół ciebie są setki osób załatwiających swoje sprawy. Jedni kupują, drudzy sprzedają, inni chodzą w jedynie sobie znanym celu. Ulicę, którą idziesz, otaczają budynki należące do elfów, krasnoludów, gnomów i ogrów. Są bardzo dziwne i wszystko razem sprawia, że jest tu bardzo magicznie. Baśniogry to książki dla dzieci, które można czytać wiele razy i za każdym razem opowieść będzie trochę inna. Dzieje się tak, ponieważ wybory podejmowane przez czytelnika oraz rzuty kostkami, wpływają na jej fabułę. Dodatkowo tworzymy wyjątkowego bohatera/bohaterkę, z którym ruszamy ku przygodzie, zbierając magiczne przedmioty i zdobywając niezwykłych przyjaciół. Szczególnie polecamy je rodzicom, którzy lubią czytać swoim dzieciom, oraz uczniom klas 1-4. Miękka oprawa.

40,00 zł
36,00 zł

Rabat 10,0%
oszczędzasz 4,00 zł

12
Mothership: Funt Ciała - Gry i programy
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Mothership: Funt Ciała
polska
Dostępny6 szt.

W kosmosie nikt nie usłyszy, jak odchodzicie od zmysłów.Funt Ciała to zbiór narzędzi do gry Mothership, pozwalający ci zbudować swoją własną, podniszczoną, czarnorynkową stację kosmiczną!W broszurze znajdziesz:W pełni gotową stację kosmiczną Marzenie Prospera, opakowaną w wiele lokacji i BN-ów, wraz z narzędziami do prowadzenia własnych przygód na tej wielkiej jak miasto stacji.|Narzędzia do tworzenia własnych stacji kosmicznych.Zasady dodawania cybermodyfikacje do swojej postaci.Wiele nowych broni, potworów, narkotyków i wszystkiego, co może się przydać kosmicznym kryminalistom.Wylosuj to!Funt Ciała daje dostęp do łatwych w użyciu generatorów do szybkiego zaludniania twojego sektora obskurnymi stacjami kosmicznymi i zapuszczonymi posterunkami. W kilku rzutach kością będziesz mógł stworzyć niepowtarzalną stację, a potem odkryć, jakie problemy ona posiada.Zapraszamy!Zbudowaliśmy ten ciemny zakamarek wszechświata, żebyś mógł wrzucić go do swojej kampanii Mothershipa (albo innego RPG Sci-Fi), i wypełniliśmy go paskudnymi bohaterami niezależnymi, uzbrojonymi po zęby w broń masowej destrukcji i napompowanych nielegalnymi stymulantami. Myślimy, że wam się spodoba.Odkryj MarzenieMarzenie Prospera to gotowa do gry stacja kosmiczna z ponad 10 sekcjami (zawierających: melinę opium, kompanię najemników, i więcej!), tuzin BN-ów zalążki przygód dla wszystkich żądnych wyzwań na stacji lub poza nią.

34,90 zł
31,41 zł

Rabat 10,0%
oszczędzasz 3,49 zł

13
Trening słuchu. Naucz się rozróżniać głoski - Gry i programy
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Trening słuchu. Naucz się rozróżniać głoski
PC, polska
Dostępny125 szt.

Oprogramowanie Trening słuchu – Naucz się rozróżniać głoski przeznaczony jest dla dzieci w wieku 5-12 lat. Za jego pomocą nauczą się one rozróżniać głoski. do ćwiczeń słuchu fonematycznego. Główne informacje: – ilość stanowisk: otwarta dla szkoły - nieograniczona liczba stanowisk w obrębie placówki edukacyjnej, – typ licencji: edukacyjna, – ważność licencji: wieczysta. Program działa na PC oraz MAC. Program zawiera wiele multimedialnych ćwiczeń związanych ze słuchem fonematycznym. Ćwiczenia przedstawione zostały w formie gier i zabaw. Pozwalają na rozpoznawanie głosek w izolacji, w sylabach, w wyrazach i w zdaniach. Trening słuchu stanowi uzupełnienie tradycyjnych narzędzi logopedycznych. Umożliwia jednoczesne śledzenie postępów w nauce nawet trójki dzieci. Cechy programu: – rozpoznawanie głosek w izolacji – rozpoznawanie głosek w sylabach – rozpoznawanie głosek w wyrazach – rozpoznawanie głosek w zdaniach – rozróżnianie głosek dźwięcznych i bezdźwięcznych o tym samym miejscu artykulacji (np. "p" i "b"); – rozróżnianie głosek syczących, szumiących i ciszących o tym samym sposobie artykulacji (np. "s", "sz" i "ś"). Wymagania systemowe: – Windows XP SP3 32-bit, Vista SP1, Windows 7, Mac OS X v. 10.5 lub nowszy, – procesor: 2 GHz, – pamięć RAM: 2 GB RAM, – dysk twardy: 700 MB wolnego miejsca, – rozdzielczość minimum 1280 x 800, – napęd CD-ROM, – głośniki, mikrofon.

99,90 zł
14
Nieoficjalny poradnik do Robloxa. Wszystko, co musisz wiedzieć, by tworzyć niesamowite gry! - Książki
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Nieoficjalny poradnik do Robloxa. Wszystko, co musisz wiedzieć, by two...
Dostępny1005 szt.

Przedstawiamy kompletny przewodnik do gry „Roblox” dla początkujących i doświadczonych graczy Niezależnie od tego, czy jesteś zapalonym graczem gotowym do poznania najnowszej gry, nowicjuszem w świecie „Roblox” czy rodzicem próbującym dowiedzieć się czegoś więcej, ta książka jest podstawowym przewodnikiem po świecie gry „Roblox”. Poznasz podstawy i odkryjesz tajemnice tej generowanej przez użytkowników internetowej platformy gier społecznościowych. Zmaksymalizuj swoją zabawę, ucząc się, jak: • bezpiecznie instalować i odtwarzać „Roblox” na komputerze PC, Mac, iOS, Android, Oculus i Xbox, • tworzyć i udostępniać własne światy 3D oraz gry innym użytkownikom, • tworzyć przedmioty i zasoby, zbierać, handlować i walczyć, • dostosować swój awatar i zaprojektować wygląd, • wstąpić do Builders Club, aby uzyskać specjalne przywileje, • zarabiać, wydawać i korzystać z„ Roblox”, • cieszyć się szeroką gamą gier „Roblox” od Tycoons do Shootersów po RPG i wiele więcej.

34,90 zł
25,83 zł

Rabat 26,0%
oszczędzasz 9,07 zł

15
Almanach potworów - Gry i programy
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Almanach potworów
Dostępny46 szt.

Nie jesteśmy sami! Wszechświat tętni życiem. Pełno w nim Wielkich Przedwiecznych, Bogów Zewnętrznych, niezależnych ras, awatarów... i wszelkiego innego plugastwa. Ta książka to kolekcja potworów, istot i kreatur powstałych na przestrzeni siedemdziesięciu lat istnienia Mitologii Cthulhu i gry Zew Cthulhu.

45,00 zł
36,00 zł

Rabat 20,0%
oszczędzasz 9,00 zł

16
Baśniogra - Zagubiony Czarodziej - Gry i programy
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Baśniogra - Zagubiony Czarodziej
Dostępny2 szt.

Do wszystkich odważnych bohaterów i bohaterek! Zaginął nadworny czarodziej Xantar. Niewidzialna Królowa wyznaczyła nagrodę za jego odnalezienie. Są komnata w zamku, żołd (czyli kieszonkowe) i tytuł obrońcy Krainy Bohaterów. Śmiałkowie proszeni są o stawienie się przed obliczem królowej w Zamku Bohaterów! Baśniogry to książki dla dzieci, które można czytać wiele razy i za każdym razem opowieść będzie trochę inna. Dzieje się tak, ponieważ wybory podejmowane przez czytelnika oraz rzuty kostkami, wpływają na jej fabułę. Dodatkowo tworzymy wyjątkowego bohatera/bohaterkę, z którym ruszamy ku przygodzie, zbierając magiczne przedmioty i zdobywając niezwykłych przyjaciół. Szczególnie polecamy je rodzicom, którzy lubią czytać swoim dzieciom, oraz uczniom klas 1-4. Miękka oprawa.

40,00 zł
36,00 zł

Rabat 10,0%
oszczędzasz 4,00 zł

17
Czytam i liczę. Porusz umysł plus. PC - Gry i programy
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Czytam i liczę. Porusz umysł plus. PC
PC, polska
Dostępny1 szt.

Program komputerowy „Porusz umysł” narodził się z wiedzy, doświadczeń w pracy i obserwacji rozwoju dzieci. Wspomaga rozwój zdolności szkolnych dzieci w wieku od 6 do 10 lat. W sposób szybki i trwały podnosi umiejętności szkolne, zapobiega deficytom, pomaga osiągać sukcesy i podnosi motywację do zdobywania wiedzy. Zadania matematyczne rozwijają: • umiejętności liczenia i wykonywania działań matematycznych, • myślenie matematyczne, • pamięć i myślenie logiczne, • umiejętności kojarzenia i wyobraźnię, • koncentrację uwagi i spostrzegawczość. Zadania językowe rozwijają: • umiejętność czytania, • rozumienie słyszanego i czytanego tekstu, • prawidłową wymowę, • umiejętność budowania zdań, • zasób znanych słów i zwrotów, • znajomość części mowy, • znajomość wyrazów przeciwstawnych. Dodatkowo w programie znajduje się 10 zeszytów ćwiczeń, stanowiących doskonałe rozwinięcie i uzupełnienie zadań. Program „Porusz umysł” uzyskał bardzo dobre opinie i rekomendacje środowisk naukowych. Pozytywne opinie wyrazili między innymi: • Prof. dr hab. Bronisław Siemieniecki z Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu • Dr Jolanta Dyrda z Uniwersytetu Gdańskiego • Dr W. Loebl z Uniwersytetu Gdańskiego • Dr M. Bidzan z Uniwersytetu Gdańskiego Edycja „Czytam i liczę” zawiera ćwiczenia językowe oraz ćwiczenia matematyczno-pamięciowe z programu „Porusz Umysł”. Wymagania sprzętowe: PC z procesorem 1 GHz, Windows XP/Vista/7/8/10. Nośnik: CD

50,00 zł
42,50 zł

Rabat 15,0%
oszczędzasz 7,50 zł

18
Tainted Grail: Upadek Avalonu - Gry i programy
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Tainted Grail: Upadek Avalonu
Dostępny3 szt.

"Ta ziemia nie była nam przeznaczona. Zagarnęliśmy ją mimo to. Teraz, gdy Król odszedł, kraj umiera. Raz po raz. Cykl został przerwany - teraz trzeba spłacić dług. Nadchodzi Dziw. Nic go nie powstrzyma." Mroczna wizja Arturiańskich Legend znajduje swoje ujście w grze, w której gracze zgłębiają największą historię, jaką do tej pory opowiedziało Awaken Realms. Tytuł łączy ze sobą owoce wyobraźni wielokrotnie nagradzanego pisarza Krzysztofa Piskorskiego z najwyższej klasy wykonaniem, do jakiego przyzwyczajeni są już gracze, widząc logo Awaken Realms na pudełku. Tainted Grail to gra dla 1-4 graczy, którzy współpracując ze sobą starają się znaleźć sposób na powstrzymanie postępującej degradacji ich świata. Dzięki książce pełnej skryptów zagłębią się oni w historię, która została rozpisana na kartach podręcznika do gry. Rozgrywka skupia się na eksploracji świata gry - mapa świata tworzona jest w każdej rozgrywce z kart lokacji, które układane są zgodnie z instrukcjami scenariusza. Poruszając się po świecie gry zajmiemy się zdobywaniem ekwipunku i zasobów niezbędnych do przeżycia w trudnym i niebezpiecznym środowisku. Na graczy czekają tu 2 główne typy wyzwań: pojedynki i dyplomacja. Gracze w czasie kampanii w oparciu o statystki swojej postaci tworzyć będą talie walki i dyplomacji, które użyte zostaną w pojedynkach. Wraz z rozwojem postaci karty będzie można wymieniać na ich potężniejsze warianty.

479,00 zł
431,10 zł

Rabat 10,0%
oszczędzasz 47,90 zł

19
Miasto Mgły Przybornik Mistrzyni BLACK MONK - Gry i programy
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Miasto Mgły Przybornik Mistrzyni BLACK MONK
Dostępny3 szt.

STAROŻYTNE HISTORIE, WSPÓŁCZESNE ZBRODNIE W tym Mieście każdy może być ukrytą legendą. Król Artur, Alicja w Krainie Czarów czy Tlaloc, aztecki bóg deszczu, żyją wewnątrz zwykłych ludzi. Podczas gdy miliony nieświadomych osób przemierzają Miasto, legendy skrywają się za zasłoną Mgły. Spośród tych nielicznych, którzy stali się Rifterami - szczelinami w zasłonie - wielu wykorzystuje swoje fantastyczne dary, by popełniać nikczemne zbrodnie. Miasto Mgły to filmowa, detektywistyczna gra fabularna osadzona w mrocznym mieście zwykłych ludzi i legendarnych mocy. Jako Mistrzyni Ceremonii (MC) jesteś showrunnerką swojego własnego serialu. Tworzysz tajemnicze sprawy i mroczne zbrodnie, które czekają na odkrycie przez twoją ekipę. Portretujesz złoczyńców, potwory i zagubione dusze, i popychasz głównych bohaterów, aby odkryli, kim naprawdę są. Ten podręcznik zawiera to, czego potrzebujesz, aby tworzyć scenariusze i prowadzić grę Miasto Mgły. Znajdziesz tu m.in.: opis Miasta i działających w nim ukrytych sił, zasady dla MC, mechanikę systemu, przewodniki na temat narracji noir i pisania śledztw, dziesiątki gotowych do użycia lokacji, przeciwników i operacji złoczyńców, a także gotową do poprowadzenia, przykładową sprawę Grając ze śmiercią. Do wykorzystania pełnego potencjału gry niezbędny jest również Przewodnik Graczy, który pomoże kreować wyrazistych, intrygujących bohaterów twoich graczy. Co znajdziesz w tym podręczniku Rozdział 1: Co mówią na mieście - opisuje cztery główne dzielnice Miasta wraz z przykładowymi lokacjami i miejscowymi Rifterami, a także dodatkowe dzielnice i lokacje na obrzeżach miasta. Rozdział 2: Za kulisami - to szczegółowy podział ról MC i przewodnik krok po kroku, jak prowadzić sesje, zawierający wiele narzędzi, które pomogą uczynić grę bardziej filmową, a także dogłębne wprowadzenie do tworzenia własnych spraw i projektowania kampanii w oparciu o model Góry Lodowej. Rozdział 3: To MOJE Miasto! - jest poświęcony złoczyńcom. Zawiera zasady tworzenia Zagrożeń i informacje, jak z nimi postępować, oraz katalog Profili Zagrożeń wraz z dziesiątkami gotowych do gry Zagrożeń. Znajduje się tu również obszerny przewodnik na temat Awatarów i ich organizacji, wraz z czterema przykładowymi organizacjami Awatarów, oraz specjalna sekcja dotycząca tworzenia i wykorzystywania ruchów specjalnych ze wzorami i przykładami. Pełna sprawa: Grając ze śmiercią. Informacje dodatkowe: Liczba stron: 248 Okładka: twarda Format: A4 Wydruk: w kolorze

189,90 zł
170,91 zł

Rabat 10,0%
oszczędzasz 18,99 zł

20
Baśniogra - Skarb Podniebnych Piratów - Gry i programy
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Baśniogra - Skarb Podniebnych Piratów
Dostępny22 szt.

Szczytowa wieża Zamku Bohaterów to najlepszy punkt widokowy w okolicy. Lubisz tu przychodzić i oglądać świat. Nocą spoglądasz w gwiazdy i badasz lunetą powierzchnię bliźniaczych księżyców. Dzisiejszej nocy wydarzyło się jednak coś wyjątkowego. Z ciemnogranatowych chmur wyłonił się podniebny okręt. Wiatr nadyma jego żagle i wyraźnie kieruje się w stronę Zamku Bohaterów! Baśniogry to książki dla dzieci, które można czytać wiele razy i za każdym razem opowieść będzie trochę inna. Dzieje się tak, ponieważ wybory podejmowane przez czytelnika oraz rzuty kostkami, wpływają na jej fabułę. Dodatkowo tworzymy wyjątkowego bohatera/bohaterkę, z którym ruszamy ku przygodzie, zbierając magiczne przedmioty i zdobywając niezwykłych przyjaciół. Szczególnie polecamy je rodzicom, którzy lubią czytać swoim dzieciom, oraz uczniom klas 1-4. Miękka oprawa.

40,00 zł
36,00 zł

Rabat 10,0%
oszczędzasz 4,00 zł

21
Bluebeard's Bride - Gry i programy
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Bluebeard's Bride
Dostępny5 szt.

Czy otworzysz ostatnie drzwi? Młoda dziewczyna zostaje poślubiona brzydkiemu, lecz potężnemu mężczyźnie o sinej brodzie. Pozwala on poruszać się jej swobodnie po swojej posiadłości ale jeden pokój pozostaje dla niej zakazany. W końcu młoda żona pada ofiarą własnej ciekawości, otwiera zakazane drzwi i odkrywa makabryczną wystawę ciał poprzednich żon Poznajcie posiadłość Sinobrodego i stwórzcie własną, przepięknie tragiczną wersję tej mrocznej baśni. Doświadczcie przerażających wspomnień, które nawiedzają pokoje tego szalonego miejsca , i odkryjcie prawdę o tym, co się w nich wydarzyło. Tylko od was zależy, czy będziecie lojalną, czy też nielojalną żoną. Bluebeards Bride to detektywistyczna fabularna gra grozy przeznaczona dla od 3 do 5 osób. Jej fabuła opiera się na mrocznej baśni o Sinobrodym. Za ostatnimi drzwiami znajdziesz: Szybką i intuicyjną mechanikę PbtA (ang. Powered by the Apocalypse), którą możesz znać między innymi z Kultu: Boskości utraconej. Możliwość wcielenia się w różne aspekty psychiki tej samej osoby walcz i negocjuj ze swoimi Siostrami, aby kontrolować poczynania żony. Mroczną baśń o Sinobrodym, w której weźmiesz udział. Bogatą i klimatyczną szatę graficzną, która przywodzi na myśl ilustracje z XIX-wiecznych książek. Opowieść, którą rozegrasz w 2-4 godziny. Z każdą kolejną grą inną, na wpół improwizowaną historię. Doskonały sposób na spędzenie wieczoru z 2-5 przyjaciółmi. Cały przekrój gatunków grozy ogranicza cię wyłącznie własna wyobraźnia! Twarda oprawa, pełen kolor, 112 stron. Wydawca: Stinger Press. Dystrybucja: Alis Games.

200,00 zł
180,00 zł

Rabat 10,0%
oszczędzasz 20,00 zł

22
Obcy - Niszczyciel Światów GALAKTA - Gry i programy
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Obcy - Niszczyciel Światów GALAKTA
Dostępny3 szt.

Przedstawiamy oficjalną grę fabularną OBCY - uniwersum wszechobecnej grozy i korporacyjnych gierek, gdzie syntetyczni ludzie bawią się w Boga, a załoganci statków kosmicznych i żołnierze piechoty kolonialnej stają się nosicielami dla przerażających stworów. To brutalny i bezlitosny wszechświat, w którym urodziłeś się spisany na straty. Zasady gry oparto na wysoko cenionym Silniku Roku Zerowego, wykorzystanym w wielu nagrodzonych grach, takich jak Tajemnice Pętli, Zakazane Ziemie i Mutant: Rok Zerowy. Zaadaptowano go jednak i rozwinięto, aby sprostał wymaganiom i tematyce OBCEGO: horrorowi oraz dynamicznej akcji dziejących się w zimnej i mrocznej przestrzeni kosmicznej.

151,20 zł
140,62 zł

Rabat 7,0%
oszczędzasz 10,58 zł

23
Na tropie Cthulhu Podręcznik główny - Gry i programy
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Na tropie Cthulhu Podręcznik główny
Dostępny10 szt.

Klasyka RPG wydana przez PelgranePress. Gra autorstwa Kennetha Hite z mechaniką GUMSHOE Robina D. Lawsa. Świat Lovecrafta w prawdziwie śledczym wydaniu. 250 stron, twarda oprawa, pełen kolor.

209,00 zł
188,10 zł

Rabat 10,0%
oszczędzasz 20,90 zł

24
Choose Cthulhu 7 - Kolor z innego wszechświata - Gry i programy
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Nowość
Choose Cthulhu 7 - Kolor z innego wszechświata
Dostępny12 szt.

Wszechświat jest pełen kolorów, których ludzkość nigdy nie miała ujrzeć... W grze paragrafowej Choose Cthulhu 7: Kolor z innego wszechświata kierujesz losami bohatera zmagającego się z wyzwaniami znanymi z opowiadania Kolor z innego wszechświata H. P. Lovecrafta. Dzięki twoim wyborom historia może potoczyć się inaczej. Na farmie zamieszkałego nieopodal Arkham Nahuma Gardnera wylądował dziwny meteoryt. Badania wskazują, że w jego jądrze znajdują się kolory obce ludzkiemu oku. Niestety, przybycie tajemniczego gościa z kosmosu jest wysoce szkodliwe dla ekosystemu farmy... i członków rodziny Nahuma. Jakie międzygwiezdne zagrożenie mógł przynieść ze sobą meteoryt? Dlaczego ciała i umysły rodziny Gardnerów przechodzą przerażające zmiany? Czy będziesz w stanie poradzić sobie z tym kolorem z kosmosu? Zawartość: 168 stronicowy podręcznik w twardej oprawie.

40,90 zł
36,81 zł

Rabat 10,0%
oszczędzasz 4,09 zł

25
Zew Cthulhu: Samotnie przeciwko mrozowi BLACK MONK - Gry i programy
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Zew Cthulhu: Samotnie przeciwko mrozowi BLACK MONK
Dostępny6 szt.

Samotnie przeciwko mrozowi to klimatyczna, jednoosobowa przygoda w przerażającym świecie mitów Cthulhu. Akcja gry przeniesie cię w lata 20. XX wieku; wraz z ekspedycją badawczą udasz się na mroźne, niegościnne Północno-Zachodnie Terytoria Kanady. W tej opowieści wybierasz swoją własną drogę - od twoich wyborów zależy, czy osiągniesz sukces, czy też poniesiesz porażkę! Wcielisz się w rolę dr L. C. Nadelmanna, antropologa ze słynnego Uniwersytetu Miskatonic w Arkham, Massachusetts. Wraz z trójką swoich najzdolniejszych doktorantów, a także doświadczoną lokalną przewodniczką, wyruszysz w głąb legendarnej krainy - Północnej Hanninah. Masz nadzieję natrafić na nowe antropologiczne odkrycia, które pozwolą ci na dalszy rozwój kariery i zapewnią rozgłos w świecie nauki. Uzbrojony się w ołówek, kości do gry oraz egzemplarz Księgi Strażnika lub Zestawu Startowego Zewu Cthulhu, jesteś gotowy, aby wyruszyć w lodowatą, odludną dzicz i stanąć naprzeciwko mrozowi. Czy podejmiesz wyzwanie? Tylko nie zapomnij włożyć ciepłych ubrań. Temperatura opada szybko, niedługo zrobi się przeraźliwie zimno... Informacje dodatkowe: Polska edycja zawiera 7 nowych ilustracji autorstwa Martyny Starczewskiej.Okładka autorstwa: Veronica Anrathi.Ponad 650 paragrafów.Format podręczników: A4.Liczba stron: 112 str.Wydruk: w kolorze.Okładka: twarda.

99,90 zł
89,91 zł

Rabat 10,0%
oszczędzasz 9,99 zł

26
Biologia. Świat zwierząt - Gry i programy
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Biologia. Świat zwierząt
polska
Dostępny3 szt.

Program do interaktywnego nauczania wprowadzający uczniów w świat zwierząt składa się z dwóch części. Pierwsza z nich pomaga zrozumieć zasady klasyfikacji zwierząt. Prezentuje świat fauny, od najprostszych organizmów jednokomórkowych do najbardziej skomplikowanych - kręgowców. Dzięki naszemu programowi nauczyciel może pokazać uczniom naturalne siedlisko zwierzęcia, budowę jego ciała, sposób poruszania się, oddychania i rozmnażania. Część druga opisuje różne rodzaje siedlisk. Uwzględnia zarówno środowisko geograficzne, strefę klimatyczną, klimat, kontynent, temperaturę, rozkład opadów atmosferycznych, jak i typ gleby występujący na danym terenie. Liczne zdjęcia, rysunki i trójwymiarowe animacje pozwalają dostrzec ogromne zróżnicowanie zwierząt na całym świecie - od równika po obydwa bieguny - dzięki czemu ułatwiają proces przyswajania wiedzy. Na końcu każdego z tematów znajdują się karty pracy, które można wydrukować, a także różnorodne pytania i zabawne ćwiczenia służące szybszemu zrozumieniu opisywanych zjawisk. Tematy: o Organizmy jednokomórkowe o Gąbki, parzydełkowce o Robaki o Mięczaki o Stawonogi o Kręgowce o Lasy tropikalne o Sawanny o Pustynie o Stepy o Tajga, tundra, wieczna zmarzlina o Oceany

199,00 zł
179,10 zł

Rabat 10,0%
oszczędzasz 19,90 zł

27
Dźwięczność trening poprawnej wymowy - Gry i programy
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Dźwięczność trening poprawnej wymowy
polska
Dostępny60 szt.

Dźwięczność – trening poprawnej wymowy to nowoczesny program do ćwiczenia wyraźnej wymowy oraz korygowania mowy bezdźwięcznej (czyli braku rozróżnienia w obrębie takich par głosek jak na przykład „p” i „b”). Program przeznaczony jest dla dzieci w wieku od 5 do 12 lat i składa się z multimedialnych ćwiczeń, w ramach których w formie zabaw i gier dziecko ćwiczy wymowę głosek „b”, „d”, „g” oraz "z" w izolacji, w sylabach, w wyrazach oraz w zdaniach. Umożliwia jednoczesne śledzenie postępów w nauce nawet trójki dzieci. Ćwiczenia stanowią rozwinięcie tradycyjnych narzędzi logopedycznych, zachęcając dzieci do pracy poprzez multimedialną i zabawową formę. Wymagania techniczne: System operacyjny: Windows XP SP3 32-bit, Vista SP1, Windows 7, Mac OS X v. 10.5 lub nowszy Sprzęt: – minimalne – procesor 1,6 GHz, 512 MB RAM, 700 MB wolnego miejsca na HDD, rozdzielczość 1024 x 768, głośniki, napęd CD-ROM, – zalecane – procesor 2 GHz, 1 GB RAM, 700 MB wolnego miejsca na HDD, rozdzielczość 1280x800, głośniki, napęd CD-ROM.

99,90 zł
28
Moje słówka i zwroty angielskie / My English Words and Phrases - Gry i programy
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Moje słówka i zwroty angielskie / My English Words and Phrases
Dostępny1 szt.

Kurs „Moje słówka i zwroty angielskie” (My English Words and Phrases) to angielski dla najmłodszych - pierwsze przygody z kursem Moje angielskie słówka i zwroty może zacząć już dwulatek! To kontynuacja kursu Moje pierwszych słówka angielskie (My First English Words) - niezwykle popularnego kursu z ukochanym przez dzieci smokiem Memo. Metoda Super Memo, na której opiera się zabawa z kursem, pozwala dziecku uczyć się efektywniej, Tobie zaś umożliwia śledzenie postępów dziecka. Każda z animowanych, przyjaznych dzieciom plansz przedstawia słownictwo pogrupowane tematycznie. Twoje dziecko pozna i trwale zapamięta 100 słówek i wyrażeń związanych z następującymi tematami: W lesie, Zawody, W szkole, Mój dom, Nad jeziorem, Wyspa skarbów, Zima, Jedzenie i picie, Części ciała, Podstawowe zwroty. Po nauce czas na wspaniałą zabawę! 10 interaktywnych gier powtórkowych sprawi, że nauka będzie nie tylko ciekawa, ale i efektywna.

59,99 zł
48,59 zł

Rabat 19,0%
oszczędzasz 11,40 zł

29
Zestaw narzędzi Mistrza Gry (ekran + książeczka) - Gry i programy
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Zestaw narzędzi Mistrza Gry (ekran + książeczka)
Dostępny9 szt.

Zestaw narzędzi Mistrza gry, na który składa się ekran z tabelami oraz mapą Arrakis oraz książeczka zawierająca m.in. generator przygód. Zestaw narzędzi mistrza gry Diuna: przygody w Imperium zawiera: czteropanelowy ekran mistrza gry z oszałamiającą mapą Arrakis,podręczny zestaw tabel i kluczowych zasad w zasięgu ręki, bez potrzeby wertowania podręcznika,32-stronicową broszurę z narzędziami i poradami do tworzenia unikatowych kampanii w świecie Diuny,mnóstwo pomysłów na wątki poboczne, intrygi i scenerie, które wzbogaca każdą historię na Arrakis.

139,30 zł
125,37 zł

Rabat 10,0%
oszczędzasz 13,93 zł

Wróć do góry