hamburger
Menu
Kategorie
Kategorie
Wyszukaj książkę, grę, puzzle, zabawkę
Książki
Zabawki
Puzzle
Gry planszowe
Audiobooki
Muzyka
Filmy

Bestsellery z kategorii Gry i programy

Poniżej publikujemy listę 24 najlepiej sprzedających się produktów z powyższej kategorii. Na pierwszym miejscu znajduje się „To ja go tnę! Awanturnicy i druidzi”, na drugim „Zew Cthulhu: Gra paragrafowa BLACK MONK”, a na trzecim „Gra Rybki Mc Wb Disp 12/96/192”. Stan na dzisiaj, czyli 20 marca 2023 roku.
1
To ja go tnę! Awanturnicy i druidzi - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
60,00 zł
52,80 zł

Rabat 12,0%
oszczędzasz 7,20 zł

4 osoby kupiły
2
Zew Cthulhu: Gra paragrafowa BLACK MONK - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Zew Cthulhu: Gra paragrafowa BLACK MONK
Dostępny
27 szt.

Odkryj sekret, który doprowadził do śmierci twojego wuja!Trwa sroga zima 1926 roku. Otrzymałeś ponure wieści o śmierci twojego ciotecznego dziadka, George'a Gammella Angella, historyka i antropologa na stanowisku profesor emeritus języków semickich na Uniwersytecie Browna. Niecodzienne okoliczności jego śmierci, wskazują, że zaangażował się w wyjątkowo niebezpieczne badania. Jako spadkobierca i wykonawca ostatniej woli profesora ruszasz do Providence. Czy znajdziesz w sercu dość odwagi, by zmierzyć się z okropieństwami z otchłani czasu?W grze paragrafowej Choose Cthulhu 1: Zew Cthulhu kierujesz losami bohatera, zmagającego się z wyzwaniami znanymi z opowiadania Zew Cthulhu H.P. Lovecrafta. Dzięki twoim wyborom historia może potoczyć się zupełnie inaczej!Informacje dodatkowe:Format: A5Liczba stron: 132 (czarno-białe)Oprawa twarda

34,90 zł
31,41 zł

Rabat 10,0%
oszczędzasz 3,49 zł

3 osoby kupiły
3
Gra Rybki Mc Wb Disp 12/96/192 - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
11,90 zł
8,99 zł

Rabat 24,5%
oszczędzasz 2,91 zł

2 osoby kupiły
4
Karaoke Polskie Przeboje edycja 2023 z mikrofonem (PC-DVD) - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Karaoke Polskie Przeboje edycja 2023 z mikrofonem (PC-DVD)
Dostępny
32 szt.

W programie aż 50 najnowszych polskich hitów w wersjach karaoke! W programie: ?W każdym zestawie 50 specjalnie wybranych, znanych piosenek, w wersjach karaoke. ?Różne rodzaje podpowiedzi na ekranie, w tym: tekst piosenki, belki z tekstem, pasek czasu. ?Profesjonalna muzyka, wszystkie piosenki ?z? i ?bez? linii melodycznej. ?Funkcja oceny śpiewu ? super zabawa muzyczna na 3 stopniach trudności do wyboru. Śpiewaj i baw się uzyskując coraz lepsze wyniki. ?Lista najlepszych wykonań piosenek. ?Ciekawa, kolorowa animacja w tle. ?Możliwość śpiewania z mikrofonem i nagrywania swoich wykonań piosenek. ?Możliwość śpiewania z kamerą i mikrofonem oraz nagrywania teledysków. ??Zabawa losowa? - idealna na imprezę, pozwalająca doskonale bawić się z przyjaciółmi. ?W zestawie duży mikrofon z długim kablem (służy do podłączenia do komputera PC). Pełna lista utworów znajdujących się w zestawie (z repertuaru ? tytuł): Baranovski - Nie mamy nic bryska - mam kogoś lepszego bryska - odbicie Cleo - Alfabet świateł Cleo - Dom Cleo - Kocham Cleo - Żywioły Daria Zawiałow - Hej Hej! Daria Zawiałow - Kaonashi Daria Zawiałow - Punk Fu! Daria Zawiałow, Dawid Podsiadło - Za krótki sen Dawid Kwiatkowski - Bez Ciebie Dawid Kwiatkowski - Idziesz ze mną Dawid Kwiatkowski - Nieważne Dawid Kwiatkowski - Proste Dawid Podsiadło - Najnowszy klip Dawid Podsiadło - POST Grzegorz Hyży - Kochanie to ja! Grzegorz Hyży - Król nocy Kamil Bednarek - Bądź przy mnie Kamil Bednarek - Pull up Kamil Bednarek - Wojownik światła Krzysztof Zalewski - Annuszka Krzysztof Zalewski - Wszystko będzie dobrze Kwiat Jabłoni - Dziś późno pójdę spać Kwiat Jabłoni - Niemożliwe Margaret - Niespokojne morze Margaret - Tak na oko Męskie Granie Orkiestra 2020 - Świt Męskie Granie Orkiestra 2021 - I Ciebie też, bardzo Męskie Granie Orkiestra 2022 - Jest tylko teraz Mrozu - Galácticos Mrozu - Palę w oknie Mrozu - Złoto Mrozu feat. Vito Bambino - Za daleko Roksana Węgiel - Korona sanah - etc. (na disco) sanah - kolońska i szlugi sanah - ten Stan sanah i Artur Rojek - Tęsknię sobie sanah i Daria Zawiałow - Eldorado sanah i Dawid Podsiadło - ostatnia nadzieja sanah i Grzegorz Turnau - Sen we śnie sanah i Igor Herbut - Mamo tyś płakała sanah i Kwiat Jabłoni - Szary świat sanah, Vito Bambino - Ale jazz! Sobel feat. sanah - Cześć, jak się masz? Sylwia Grzeszczak - Prawda o nas Viki Gabor - Superhero Viki Gabor & Kayah - Ramię w ramię Wszelkie nazwy, tytuły, nazwiska, znaki towarowe lub handlowe mogą być zastrzeżone i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych. W spisie utworów podano nazwiska lub nazwy znanych wykonawców danej piosenki wyłącznie w celach łatwiejszej identyfikacji utworu. W zestawie z programem znajduje się duży i czuły mikrofon z długim kablem. Płyta jest przeznaczona do zainstalowania na komputerze lub odtwarzania na dowolnym odtwarzaczu DVD. Aplikację z piosenkami można zainstalować na komputerze lub laptopie z płyty lub z internetu (w pudełku znajduje się kod do instalacji). Aby cieszyć się zabawą Karaoke wystarczy: dowolny komputer PC (stacjonarny, notebook lub laptop) z systemem Windows lub dowolny odtwarzacz DVD i telewizor (również dowolna konsola Microsoft Xbox? lub Sony PlayStation?) dołączony mikrofon służy do podłączenia do komputera PC część funkcji (np. ocena śpiewu, nagrywanie) działa tylko na komputerach PC

69,90 zł
59,42 zł

Rabat 15,0%
oszczędzasz 10,48 zł

2 osoby kupiły
5
Baśniogra - Bagna Zapomnienia - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
40,00 zł
36,00 zł

Rabat 10,0%
oszczędzasz 4,00 zł

1 osoba kupiła
6
Zew Cthulhu: Warszawa Stracone Miasto BLACK MONK - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Zew Cthulhu: Warszawa Stracone Miasto BLACK MONK
Dostępny
3 szt.

Miasto, gdzie spotykają się dwa światy! Poznajcie Warszawę lat 20. XX wieku miasto bawiące się w cieniu nadchodzącej tragedii. Jeszcze piękne i żywe, ale już skazane na zagładę. Przenieście się w czasie do 1926 roku i przejdźcie ulicami stolicy młodego kraju. Gdy w tle rozgrywają się wielkie historyczne wydarzenia, Badacze odkrywają mroczne, zacienione zakamarki Warszawy, gdzie czają się złowrogie kulty, rozciągając wokół swoje macki. Nikt nie wie, jak daleko nimi sięgają... W podręczniku znajdziesz historyczno-mityczny opis miasta w okresie międzywojennym. Znajdują się w nim m.in. nowe zawody, organizacje, do których mogą należeć Badacze, biogramy słynnych mieszkańców, opisy dzielnic i ciekawych miejsc, pomysły na scenariusze oraz rozdział poświęcony mitom Cthulhu w Warszawie. Podręcznik zawiera trzy scenariusze: Kto ma oko na dzieci?, Dojrzeli do żniwa i Odliczanie do nieskończoności. Można je rozegrać osobno lub połączyć w minikampanię Krew dzieci Warszawy. Czy chodzi o krwawą ofiarę, która pozwoli sprowadzić niewypowiedziane zło? Czy może dzięki rytuałom jakiś szaleniec stara się uzyskać boskie moce? O tym Badacze będą musieli przekonać się sami. Podczas śledztwa poznają mroczną przepowiednię o widmie nadciągającej zagłady. Próbując powstrzymać to, co nieuniknione, staną nie tylko przed wieloma dramatycznymi decyzjami, ale i manifestacją destrukcyjnej, nieustępliwej potęgi mitów. KTO MA OKO NA DZIECI? Makabryczna zagadka kryminalna w skutej mrozem Warszawie pozornie spokojnej, ale z kłębiącą się pod powierzchnią kipielą uprzedzeń, biedy i społecznych niepokojów. Śledztwo zaczyna się w sercu Pragi, na słynnym Bazarze Różyckiego, i prowadzi Badaczy w świat tajemnic i grozy. DOJRZELI DO ŻNIWA. Dekadencka beztroska studentów Szkoły Sztuk Pięknych zestawiona z brutalnością przewrotu wojskowego jest tłem wydarzeń, w które angażują się Badacze. Działając pod presją czasu, przechodzą od klasycznego bibliotecznego śledztwa do prawdziwie dramatycznych działań. Czy znajdą sprzymierzeńców, czy też sami staną w obliczu niewypowiedzianej grozy? ODLICZANIE DO NIESKOŃCZONOŚCI. Opowieść łączy wątki antropologiczne ze szpiegowskimi, a wyższą matematykę z coraz popularniejszym w Warszawie jazzem. Co wyniknie z tak wybuchowej mieszanki, jeśli dołożyć do niej jeszcze wyśpiewywaną hipnotyzującym głosem przepowiednię o krwi płynącej ulicami stolicy? Informacje dodatkowe: Liczba stron: 176.Okładka: twarda.Format: A4.Wydruk: w kolorze.

209,90 zł
188,91 zł

Rabat 10,0%
oszczędzasz 20,99 zł

1 osoba kupiła
7
Happy Words home user - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Happy Words home user
Dostępny
11 szt.

HAPPY WORDS to bogaty, multimedialny program edukacyjny do nauki języka angielskiego na poziomie STARTERS Plus, przeznaczony dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (klasy 0-1-2-3 szkoły podstawowej), który równolegle rozwija główne umiejętności językowe: słuchanie, mówienie, czytanie oraz systematycznie wdraża dzieci szkolne do nauki pisania i literowania! Idealny materiał edukacyjny do wykorzystania w klasie z tablicą interaktywną! Program HAPPY WORDS jest zgodny z: założeniami podstawy programowej ze szczególnym uwzględnieniem tematyki i treści kształcenia zintegrowanego założeniami i zakresem słownictwa określonego przez wymagania międzynarodowych egzaminów językowych dla dzieci Cambridge Young Learners na poziomie STARTERS Plus złożeniami standardów europejskich i najnowszymi tendencjami w metodyce nauczania języków obcych oraz rekomendacjami Rady Europy i Unii Europejskiej (Common European Framework of Reference for Languages: Learning, teaching, assessment - Europejski system opisu kształcenia językowego: uczenie się, nauczanie, ocenianie). Program HAPPY WORDS zawiera: Ponad 2500 słów i znaczeń - każde słowo kluczowe z danej kategorii tematycznej przedstawione jest w formie humorystycznej, rymowanej scenki językowej, dzięki której zostaje lepiej utrwalone w pamięci (zobacz fragment) PIOSENKI edukacyjne w wersji wokalnej i wersji KARAOKE - każda piosenka uczy określonych funkcji językowych, struktury zdaniowej lub utrwala wybrany zasób słownictwa (zobacz 1 piosenkę) Multimedialne HISTORYJKI pełne fantazji i humoru - każda historyjka utrwala określony zasób słownictwa, wdraża do nauki czytania i uczy zwrotów komunikacyjnych (zobacz 1 historyjkę) QUIZY sprawdzające wiedzę - uczeń sprawdza swój zasób wiedzy poprzez wykonanie ciekawych quizów językowych, przygotowanych w formie prostych zabaw językowych (zobacz fragment quizu) 300 stron kart pracy ucznia w pdf do wydruku - uczeń gromadzi w segregatorze lub teczce wydrukowane słowa kluczowe w postaci kart obrazkowych i kart z pisanką ,,po śladzie" wg polskiego wzoru pisma elementarzowego oraz wydruki tekstów piosenek i historyjek językowych wraz z polskimi tłumaczeniami. W ten sposób powstaje PORTFOLIO JĘZYKOWE 'HAPPY WORDS'. Po realizacji poszczególnych partii materiału uczeń dokonuje samooceny swoich nowych umiejętności językowych.

123,00 zł
110,70 zł

Rabat 10,0%
oszczędzasz 12,30 zł

1 osoba kupiła
8
Baśniogra - Zamek Bohaterów - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Baśniogra - Zamek Bohaterów
Dostępny
2 szt.

Mieszkasz w Zamku Bohaterów już od kilku dni, ale wciąż nie było czasu, by zbadać jego sekrety. Wiesz jak wygląda Twój pokój, sala tronowa i jadalnia, ale przecież są jeszcze inne pomieszczenia oraz cały magiczny ogród. Trzeba to wszystko zobaczyć! Tak właśnie spędzisz dzisiejszy dzień! Baśniogry to książki dla dzieci, które można czytać wiele razy i za każdym razem opowieść będzie trochę inna. Dzieje się tak, ponieważ wybory podejmowane przez czytelnika oraz rzuty kostkami, wpływają na jej fabułę. Dodatkowo tworzymy wyjątkowego bohatera/bohaterkę, z którym ruszamy ku przygodzie, zbierając magiczne przedmioty i zdobywając niezwykłych przyjaciół. Szczególnie polecamy je rodzicom, którzy lubią czytać swoim dzieciom, oraz uczniom klas 1-4. Miękka oprawa.

40,00 zł
36,00 zł

Rabat 10,0%
oszczędzasz 4,00 zł

1 osoba kupiła
9
Perfekcyjne sudoku (seria Akademia umysłu) - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Perfekcyjne sudoku (seria Akademia umysłu)
Dostępny
2 szt.

Sudoku to łamigłówka wymyślona w średniowieczu przez arabskich matematyków. Jednak jej ogólnoświatowa popularność rozpoczęła się współcześnie, pod koniec XX wieku. Wówczas przyjęła też obecną nazwę. Łamigłówka ta jest niezwykłym wyzwaniem, choć zasady gry są niezwykle proste. Należy wypełnić diagram tak, aby cyfry nie powtarzały się w wierszu i w kolumnie oraz, w zależności od rodzaju sudoku, w innych miejscach diagramu. Dzięki programowi Perfekcyjne sudoku możesz, podobnie jak miliony ludzi na świecie, zmierzyć się z tym fenomenem rozrywek umysłowych. Program zawiera ogromną liczbę plansz do rozwiązania i wiele funkcji, które uatrakcyjnią korzystanie z programu. Oferuje 10 odmian sudoku oraz łącznie 10 000 plansz, które dostarczą inteligentnej rozrywki oraz pożywki dla umysłu. Wspaniałe możliwości: kilka poziomów trudności wybór lub losowanie plansz wpisywanie notatek (funkcja `ołówka`) zegar zliczający czas gry obsługa wielu graczy zestawienia i statystyki wyników zapisywanie częściowego rozwiązania z możliwością powrotu drukowanie plansz, aby rozwiązać je klasycznie - na kartce papieru wysyłanie plansz do rodziny i przyjaciół za pomocą e-mail możliwość stosowania cyfr, liter lub symboli (!). Użyteczne funkcje: wyświetlanie podpowiedzi podświetlanie źle wpisanych cyfr podpowiadanie kolejnych ruchów cofanie i powtarzanie ruchów sprawdzanie prawidłowości rozwiązania automatyczne rozwiązywanie (solver).

14,90 zł
10,99 zł

Rabat 26,2%
oszczędzasz 3,91 zł

1 osoba kupiła
10
Kurs szybkiego czytania - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Kurs szybkiego czytania
PC, polska
Dostępny
3 szt.

Program zawiera 5 gier doskonalących: zakres słownictwa, logiczne myślenie, spostrzeganie, koncentrację, refleks, pamięć. 

29,90 zł
23,02 zł

Rabat 23,0%
oszczędzasz 6,88 zł

1 osoba kupiła
11
Obcy - Niszczyciel Światów GALAKTA - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Obcy - Niszczyciel Światów GALAKTA
Dostępny
3 szt.

Przedstawiamy oficjalną grę fabularną OBCY - uniwersum wszechobecnej grozy i korporacyjnych gierek, gdzie syntetyczni ludzie bawią się w Boga, a załoganci statków kosmicznych i żołnierze piechoty kolonialnej stają się nosicielami dla przerażających stworów. To brutalny i bezlitosny wszechświat, w którym urodziłeś się spisany na straty. Zasady gry oparto na wysoko cenionym Silniku Roku Zerowego, wykorzystanym w wielu nagrodzonych grach, takich jak Tajemnice Pętli, Zakazane Ziemie i Mutant: Rok Zerowy. Zaadaptowano go jednak i rozwinięto, aby sprostał wymaganiom i tematyce OBCEGO: horrorowi oraz dynamicznej akcji dziejących się w zimnej i mrocznej przestrzeni kosmicznej.

151,20 zł
140,62 zł

Rabat 7,0%
oszczędzasz 10,58 zł

1 osoba kupiła
12
Tanga i walce vol. 5 CD - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Tanga i walce vol. 5 CD
Dostępny
9 szt.

1. Artur Plichta, chór A'Vista - Mały biały domek2. Artur Plichta , chór A'Vista - Serce z kamienia3. Artur Plichta, chór A'Vista - Więzienne marzenia4. Zespół A'Vista - Walczyk czarodziejka /Wróżka czarodziejka/5. Zespół A'Vista - Libertango6. Artur Plichta, chór A'Vista - Wełtawa7. Artur Plichta, chór A'Vista - Zapomnij o tem8. Artur Plichta, Barbara Pliszka, chór A'Vista - Usta milcża, dusza śpiewa /z operetki "Wesoła wdówka"/9. Zespół A'Vista - Tango losbarbados /Los Barbados Trucu Tango/10. Artur Plichta, chór A'Vista - Kapitańskie tango11. Artur Plichta, chór A'Vista - Słodkie fiołki12. Zespół A'Vista - Parigi in Musette /Walz/13. Artur Plichta, Babara Pliszka, chór A'Vista - Obozowe tango14. Artur Plichta, chór A'Vista - Walc dla młodej pary15. Zespół A'Vista - Tango Astor /Astor Tango/16. Zespół A'Vista - Tysiąc pocałunków17. Zespół A'Vista - Uno /Tango Argentino/

15,99 zł
1 osoba kupiła
13
Baśniogra - Skarb Podniebnych Piratów - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Baśniogra - Skarb Podniebnych Piratów
Dostępny
2 szt.

Szczytowa wieża Zamku Bohaterów to najlepszy punkt widokowy w okolicy. Lubisz tu przychodzić i oglądać świat. Nocą spoglądasz w gwiazdy i badasz lunetą powierzchnię bliźniaczych księżyców. Dzisiejszej nocy wydarzyło się jednak coś wyjątkowego. Z ciemnogranatowych chmur wyłonił się podniebny okręt. Wiatr nadyma jego żagle i wyraźnie kieruje się w stronę Zamku Bohaterów! Baśniogry to książki dla dzieci, które można czytać wiele razy i za każdym razem opowieść będzie trochę inna. Dzieje się tak, ponieważ wybory podejmowane przez czytelnika oraz rzuty kostkami, wpływają na jej fabułę. Dodatkowo tworzymy wyjątkowego bohatera/bohaterkę, z którym ruszamy ku przygodzie, zbierając magiczne przedmioty i zdobywając niezwykłych przyjaciół. Szczególnie polecamy je rodzicom, którzy lubią czytać swoim dzieciom, oraz uczniom klas 1-4. Miękka oprawa.

40,00 zł
36,00 zł

Rabat 10,0%
oszczędzasz 4,00 zł

1 osoba kupiła
14
Zaginięcie Alice: Cicha gra fabularna - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Zaginięcie Alice: Cicha gra fabularna
Dostępny
15 szt.

Zaginięcie Alice to cicha gra fabularna, która opowiada o zniknięciu Alice Briarwood, licealistki z położonego w Północnej Kalifornii sennego miasteczka Silent Falls. W trakcie sesji gracze używają swoich telefonów komórkowych, aby wysyłać do siebie wiadomości tekstowe, gdy poznają nowe poszlaki dotyczącego tego, co przydarzyło się Alice. Gra rozstrzyga się podczas jednej, trwającej od dwóch do trzech godzin sesji. Nie występuje w niej formalnie rola mistrza gry, choć jedna osoba będzie musiała wyjaśnić pozostałym graczom zasady i pomagać im w ich poprawnym stosowaniu. Przez pierwsze 45 minut gracze tworzą swoje postacie, ustalają ich relację z Alice oraz to, co je ze sobą łączy. Przez następne 90 minut rozmawiają ze sobą za pomocą wiadomości tekstowych i odkrywają prawdę o losie, jaki spotkał Alice.

99,00 zł
89,10 zł

Rabat 10,0%
oszczędzasz 9,90 zł

1 osoba kupiła
15
Program edukacyjny. Pisownia ĄĘ. Część 1. Licencja domowa - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Program edukacyjny. Pisownia ĄĘ. Część 1. Licencja domowa
PC, polska
Dostępny
1 szt.

Program edukacyjny. Pisownia Ę. Część 1 wspomaga naukę zagadnień związanych z pisownią ą, ę po spółgłoskach miękkich, zmiękczonych, j, l, ł, cz, sz, ż, w bezokolicznikach zakończonych na -ić, -yć, -eć, w wyrazach typu wąż - węże (wymiana ą:ę), w wyrazach z ch. A zakres materiału jest skorelowany z zeszytem ćwiczeń autorstwa mgr Z. Saduś Zeszyt ćwiczeń do nauki ortografii ą ę wydanym przez Wydawnictwo Oświatowe Promyk w Opolu. Program zawiera 134 ćwiczenia.

227,00 zł
158,90 zł

Rabat 30,0%
oszczędzasz 68,10 zł

1 osoba kupiła
16
Mistrz Baśni - pierwsza przygoda - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Mistrz Baśni - pierwsza przygoda
Dostępny
4 szt.

Oto starter, czyli demonstracyjna wersja gry fabularnej Mistrz Baśni. Przedstawione w nim zasady gry oraz jeden scenariusz do rozegrania pozwolą Ci zdecydować, czy nasza gra jest dla Cebie i Twoich dzieci! Wyobraź sobie, że jesteś bohaterem lub bohaterką. Odważnym rycerzem, mądrą czarodziejką, ciekawskim podróżnikiem czy złotowłosą pieśniarką. Prowadzisz swoją drużynę ku nowemu wyzwaniu. Przemierzacie magiczny, baśniowy świat. Odkrywacie zapomniane ruiny, rozwiązujecie zagadki, poznajecie tajemnice i spotykacie przerażających przeciwników. Brzmi to, jak dobra książka lub gra komputerowa? Jesteś blisko. Siadacie przy wspólnym stole. Janek, Kasia, Mateusz i Ola. Każde z Was wybiera bohatera, nadaje mu imię i zapisuje je w tzw. karcie postaci. Od teraz będziecie używać imion, które właśnie wymyśliliście. Stajecie się herosami i zaraz przeżyjecie niezwykłą przygodę! Mistrz Baśni to rodzinna gra fabularna, posiadająca walory edukacyjne i ucząca rozwiązywania konfliktów bez przemocy. Prowadzący grę, czyli Mistrz Baśni, rozpoczyna opowieść. Opowiada o smokach mieszkających w latającym zamku. O szczurach, które się w nim zalęgły i o złym Czarnoksiężniku. Mówi też o Niewidzialnej Królowej, na którą wiele lat temu rzucono klątwę. Ona potrzebuje Waszej pomocy. Czy przyjmiecie to wyzwanie? Prowadzenie gry fabularnej wygląda podobnie jak opowiadanie bajki, tyle że słuchacze nie leżą grzecznie w łóżkach, ale siedzą przy wspólnym stole i reagują na Twoją opowieść. Tworzą wyjątkowych bohaterów i kierują ich poczynaniami w ramach wspólnie tworzonej historii. Podczas gry mają okazję: dyskutować z postaciami w grze, w które wciela się Mistrz Baśni,uczyć się pracy zespołowej,podejmować samodzielne decyzje,rozwijać inteligencję i wyobraźnię,używać rzeczowych argumentów,rozwiązywać problemy bez użycia przemocy,odkrywać swoje mocne i słabe strony,ćwiczyć pamięć, liczenie i rysowanie,wymyślać i opowiadać własne historie,wykazywać się empatią i współczuciem,czerpać wartościowe wzorce zachowań,budować głęboką relację z prowadzącym grę,uczyć się jak radzić sobie z porażką,nabierać pewności siebie.

15,00 zł
13,99 zł

Rabat 6,7%
oszczędzasz 1,01 zł

1 osoba kupiła
17
Choose Cthulhu 3. Widmo nad Innsmouth - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Choose Cthulhu 3. Widmo nad Innsmouth
Dostępny
12 szt.

Odkryj ponury, rodzinny sekret! W złowrogim i niszczejącym nadmorskim miasteczku Innsmouth kryją się straszliwe i pradawne tajemnice. Niestety, twoje poszukiwania prowadzą cię wprost na jego opustoszałe i ponure ulice. Co ukrywają odrażający mieszkańcy Innsmouth? Co kryje się w głębinach wokół owianej złą sławą Diabelskiej Rafy? Czy jesteś gotów poświęcić wszystko, aby poznać prawdę o swoim pochodzeniu? W grze paragrafowej Choose Cthulhu 3: Widmo nad Innsmouth kierujesz losami bohatera zmagającego się z wyzwaniami znanymi z opowiadania Widmo nad Innsmouth H. P. Lovecrafta. Dzięki twoim wyborom historia może potoczyć się zupełnie inaczej!

34,90 zł
31,41 zł

Rabat 10,0%
oszczędzasz 3,49 zł

2 osoby kupiły
18
Diuna. kości Arrakis - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Diuna. kości Arrakis
Dostępny
2 szt.

Piękny zestaw niestandardowych kości w kolorze piasku i ze znakiem czerwia. Sprowadź moc Stworzycieli do swoich sesji w Diunę: Przygody w Imperium. Zestaw zawiera pięć dwudziestościennych kości. Piaskowożółty kolor; brązowe, marmurkowe wykończenie oraz cynamonową numerację. Każda z kości zawiera symbol Szej-Huluda na jednej ze ścianek.

90,90 zł
81,81 zł

Rabat 10,0%
oszczędzasz 9,09 zł

1 osoba kupiła
19
Baśniogra - Miasto Odważnych - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Baśniogra - Miasto Odważnych
Dostępny
3 szt.

Drugi tom opowieści Wchodzisz do Miasta Odważnych. Wokół ciebie są setki osób załatwiających swoje sprawy. Jedni kupują, drudzy sprzedają, inni chodzą w jedynie sobie znanym celu. Ulicę, którą idziesz, otaczają budynki należące do elfów, krasnoludów, gnomów i ogrów. Są bardzo dziwne i wszystko razem sprawia, że jest tu bardzo magicznie. Baśniogry to książki dla dzieci, które można czytać wiele razy i za każdym razem opowieść będzie trochę inna. Dzieje się tak, ponieważ wybory podejmowane przez czytelnika oraz rzuty kostkami, wpływają na jej fabułę. Dodatkowo tworzymy wyjątkowego bohatera/bohaterkę, z którym ruszamy ku przygodzie, zbierając magiczne przedmioty i zdobywając niezwykłych przyjaciół. Szczególnie polecamy je rodzicom, którzy lubią czytać swoim dzieciom, oraz uczniom klas 1-4. Miękka oprawa.

40,00 zł
36,00 zł

Rabat 10,0%
oszczędzasz 4,00 zł

1 osoba kupiła
20
Baśniogra - Zagubiony Czarodziej - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Baśniogra - Zagubiony Czarodziej
Dostępny
2 szt.

Do wszystkich odważnych bohaterów i bohaterek! Zaginął nadworny czarodziej Xantar. Niewidzialna Królowa wyznaczyła nagrodę za jego odnalezienie. Są komnata w zamku, żołd (czyli kieszonkowe) i tytuł obrońcy Krainy Bohaterów. Śmiałkowie proszeni są o stawienie się przed obliczem królowej w Zamku Bohaterów! Baśniogry to książki dla dzieci, które można czytać wiele razy i za każdym razem opowieść będzie trochę inna. Dzieje się tak, ponieważ wybory podejmowane przez czytelnika oraz rzuty kostkami, wpływają na jej fabułę. Dodatkowo tworzymy wyjątkowego bohatera/bohaterkę, z którym ruszamy ku przygodzie, zbierając magiczne przedmioty i zdobywając niezwykłych przyjaciół. Szczególnie polecamy je rodzicom, którzy lubią czytać swoim dzieciom, oraz uczniom klas 1-4. Miękka oprawa.

40,00 zł
36,00 zł

Rabat 10,0%
oszczędzasz 4,00 zł

1 osoba kupiła
21
Ostrza w Mroku Podręcznik Główny - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Ostrza w Mroku Podręcznik Główny
Dostępny
2 szt.

Ostrza w mroku to gra fabularna o szajce śmiałych łotrów szukających szczęścia na nawiedzonych ulicach fantastyczno-industrialnego miasta. Znajdziecie w niej skoki, pościgi, okultystyczne tajemnice, niebezpieczne układy, krwawe potyczki oraz nieprzebrane bogactwa jeśli tylko macie w sobie dość odwagi, by po nie sięgnąć.Wasza nowo powstała szajka musi przetrwać pośród innych gangów, potężnych rodów szlacheckich, żądnych zemsty duchów i Błękitnych Płaszczy ze Straży Miejskiej oraz stawić czoła kuszącej, lecz zepsutej pieśni własnych dusz. Czy zdobędziecie wpływy w półświatku? Ile będziecie gotowi poświęcić, aby wspiąć się na sam szczyt?

139,00 zł
125,10 zł

Rabat 10,0%
oszczędzasz 13,90 zł

1 osoba kupiła
22
NGH: Księga szeptów - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
NGH: Księga szeptów
Dostępny
7 szt.

NHG: Księga szeptów to dodatek do NGH: Bez powrotu; zawiera 3 nowe Ścieżki Szeptów, 9 konstruktów, 9 fetyszy, Pulę spaczenia oraz 4 przygody. Podręcznik zawiera kod na darmowy .pdf!

90,00 zł
81,00 zł

Rabat 10,0%
oszczędzasz 9,00 zł

1 osoba kupiła
23
Słowianie: Klechdy - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Słowianie: Klechdy
Dostępny
3 szt.

Klechdy zawierają aż sześć scenariuszy. Dzięki nim, przeniesiecie się do krainy Slavii, w której miłość przeplata się ze zdradą, toporem, krwią oraz przesądami. Wszystkie historie biorą garściami z najlepszych elementów systemu. Inspirują się ciekawymi motywami i zachęcają do eksplorowania nieznanych ziem, brania udziału w obrzędach, wiecowaniu i wielkiej wojnie! Czym charakteryzują się Klechdy? Ponad 140 stron w miękkiej oprawie w formacie B5. 6 scenariuszy, o różnej długości, od historii na jednostrzał po epicką przygodę na kilka długich sesji. Odmienne style przygód pozwalają na wartką akcję, intrygę, dyplomację oraz walkę z użyciem zaawansowanych zasad. W podręczniku znajdują się dodatkowe materiały (mapy, listy itp.) stworzone w profesjonalnym środowisku, Nowi bohaterowie ze statystykami oraz potwory mogą zostać wykorzystane podczas innych sesji.

49,80 zł
44,82 zł

Rabat 10,0%
oszczędzasz 4,98 zł

1 osoba kupiła
24
Dracula - Klątwa wampira MUDUKO - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Dracula - Klątwa wampira MUDUKO
Dostępny
121 szt.

W przepełnionej grozą Transylwanii czai się zło, któremu musisz stawić czoło... Wyrusz na niebezpieczną misję i wciel się w jednego z trojga Nieustraszonych Łowców Wampirów - młodego prawnika Jonathana Harkera, jego narzeczonej Miny Murray lub doktora Johna Sewarda - albo... w samego nieumarłego Hrabiego Draculę! Czy historia potoczy się torami znanymi z powieści Brama Stokera? A może Anglia, a potem cały świat pogrążą się w mroku pod rządami przeklętego władcy? Przyszedł czas na Twoją wersję tej historii! Dracula - Klątwa Wampira różni się od innych książek. To brama do świata gotyckiego horroru oraz interaktywna przygoda, a TY decydujesz, którą drogę wybierzesz i jakie zagrożenia napotkasz. Pamiętaj, że sukces wcale nie jest pewny, a Klątwa Wampira może dopaść Cię w każdej chwili... Ciągle tutaj? W porządku, ostrzegaliśmy... Ale pamiętaj - krew to życie! W młodości uwielbiałem gry paragrafowe, nawet próbowałem zrobić własną. Nie wyszło, ale cieszę się, że moda na nie przetrwała i wzrasta. Dracula najlepszym przykładem. Pozwala poczuć taką samą cudowną ekscytację, jaką pamiętam z dawnych lat. Szczerze polecam. Świetna robota. Łukasz Orbitowski. W serii: Koszmar Alicji w Krainie Czarów, Zły Czarnoksiężnik z Oz.

79,90 zł
67,92 zł

Rabat 15,0%
oszczędzasz 11,98 zł

1 osoba kupiła
Wróć do góry