Księgarnia internetowa Bonito.pl - Radość z czytania
Dzisiaj oferujemy 134241 książek.
Stronę przegląda 2405 klientów.
Skorzystaj z 40% rabatu na wybrane pozycje Wydawnictwa Nasza Księgarnia!
Szukaj w tej kategorii
Posortowano według
 
AdWords i Analytics. Zostań certyfikowanym specjalistą
47,20
wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN, rok wydania: 2017, oprawa: miękka
Zajmujesz się reklamą w internecie? Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje? Chcesz zostać certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics? Przyzwyczailiśmy się, że każdy kolejny rok to rok rekordowych wydatków na reklamę w Internecie. Jest taki kawałek tortu - branża SEM - który rozwija się niezwykle dynamicz...
Dostępność: pozycja dostępna (ponad 100 egz.)Do koszyka
Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu
29,93
wydawnictwo: Helion, rok wydania: 2016, oprawa: miękka
Mimo wielu rewolucyjnych zmian, jakie zaszły w marketingu w ciągu ostatnich dekad, pozycjonowanie marki jest wciąż priorytetem. Jednak rozwój internetu, media społecznościowe i marketing mobilny radykalnie przeobraziły reklamę i środki przekazu. Dziś sukces marki wymaga nie tylko dobrych narzędzi, ale i konsekwentnej reali...
Dostępność: pozycja dostępna (27 egz.)Do koszyka
Lean Customer Development Twórz produkty po które klienci będą ustawiać się w kolejkach
29,93
wydawnictwo: OnePress, rok wydania: 2015, oprawa: miękka
Znaj klienta swego Zweryfikuj swoją hipotezę, rozmawiając z właściwymi osobami. Krok po kroku naucz się prowadzić skuteczne wywiady Customer Development. Rozpoznawaj zachowania klientów, ich problemy i ograniczenia. Na podstawie pozyskanych w ten sposób informacji zbuduj minimalnie satysfakcjonujący produkt...
Dostępność: pozycja dostępna (7 egz.)Do koszyka
Współczesne uwarunkowania promocji i reklamy
44,99
wydawnictwo: Difin, rok wydania: 2012, oprawa: miękka
Książka ma charakter interdyscyplinarnego namysłu nad miejscem promocji i reklamy we współczesnym społeczeństwie. Celem pracy było uchwycenie najważniejszych sposobów wykorzystania promocji i reklamy w społeczeństwie (...) pozwalających formułować wnioski na temat ich pozytywnych i negatywnych wpływów na kształtowanie tożs...
Dostępność: pozycja dostępna (2 egz.)Do koszyka
Reklama w procesach konkurencji
36,75
wydawnictwo: Difin, rok wydania: 2011, oprawa: miękka
Publikacja stanowi aktualne kompendium wiedzy uwzględniające najnowsze badania z zakresu zarządzania reklamą i jego wpływu na konkuren­cyjność przedsiębiorstwa, które wypełnia lukę poznawczą dotyczącą rozpoznania wzajemnych relacji, jakie zachodzą pomiędzy tymi zagadnieniami. Zespół autorów skoncentrował swoją uwagę na róż...
Dostępność: pozycja dostępna (41 egz.)Do koszyka
Temperament i kontrola emocjonalna a percepcja reklamy wizualnej
7,88
wydawnictwo: UMCS Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, rok wydania: 2010, oprawa: miękka
Trzeba podkreślić wysiłek, jaki Autorka włożyła w pokazanie tak istotnego problemu, jak rola mediów (telewizja, radio, prasa, Internet) w procesie modyfikowania siły oddziaływania na odbiorcę komunikatu zawartego w reklamie. Dużo miejsca poświęcono także niewerbalnym elementom w reklamie, np. roli barwy, kompozycji, światł...
Dostępność: pozycja dostępna (3 egz.)Do koszyka
Reklama
20,25
wydawnictwo: Difin, rok wydania: 2009
Wydanie 2005 stron 250 format B5 okładka miękka Doskonały podręcznik w pięknej kolorowej szacie graficznej. Układ podręcznika oparty został na obowiązującym programie nauczania przedmiotu
Dostępność: pozycja dostępna (52 egz.)Do koszyka
Pragamtyka reklamy
26,25
wydawnictwo: Universitas, rok wydania: 2017, oprawa: miękka
Reklama jako jedna z form komunikacji masowej jest we współczesnej rzeczywistości społeczno-kulturowej wszechobecna i choć wydaje się, że napisano już o niej wszystko i z różnych naukowych perspektyw (lingwistycznej, psychologicznej, ekonomicznej, kulturoznawczej), to Jackowi Grębowcowi udało się z powodzeniem poszerzyć na...
Dostępność: pozycja dostępna (42 egz.)Do koszyka
Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego
51,99
wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, rok wydania: 2016, oprawa: miękka
"Niniejsza monografia jest jedną z nielicznych publikacji naukowych dotyczących problematyki kształtowania wizerunku obszaru turystycznego, zarówno na krajowym jak i międzynarodowym rynku wydawniczym. Koncepcja pracy odwołuje się do problematyki teoretycznej jak i empirycznej. Jest to oryginalne opracowanie teoretyczne jak...
Dostępność: pozycja dostępna (5 egz.)Do koszyka
Reklama jako sztuka powtórzeń
29,25
wydawnictwo: Novae Res, rok wydania: 2016, oprawa: miękka
"Pod względem merytorycznym analizę tematu dokonaną przez dr Annę Ryłko-Kurpiewską oceniam bardzo wysoko, przeprowadzona została w sposób wnikliwy, interdyscyplinarny, z iście benedyktyńską pracowitością i dokładnością, którą łatwo można dostrzec, podążając za poszczególnymi etapami analizy. […] Książka powinna stać ...
Dostępność: pozycja dostępna (41 egz.)Do koszyka
Jak skutecznie wypromować szkołę i placówkę oświatową
49,99
wydawnictwo: Oficyna Prawa Polskiego, rok wydania: 2015, oprawa: miękka
"Jak skutecznie wypromować szkołę i placówkę oświatową" to publikacja, która doradzi Ci, jakie działania możesz podjąć, by mimo niżu demograficznego zainteresować uczniów i rodziców ofertą edukacyjną Twojej szkoły. Dowiesz się z niej m.in.: ? Jak dostosować ofertę edukacyjną do potrzeb uczniów i ich rodziców; ? Jakimi ele...
Dostępność: pozycja dostępna (7 egz.)Do koszyka
Oświadczenie żywieniowe i zdrowotne w oznakowaniu prezentacji i reklamie żywności Komentarz
94,99
wydawnictwo: Wolters Kluwer, rok wydania: 2015, oprawa: twarda
Publikacja jest pierwszym na polskim rynku wydawniczym opracowaniem na temat zasad stosowania oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych odnoszących się do żywności, tj. wszelkich komunikatów informujących konsumentów o właściwościach odżywczych lub zdrowotnych środków spożywczych. Biorąc pod uwagę, że regulacja w tym obszarze,...
Dostępność: pozycja dostępna (5 egz.)Do koszyka
Jak przyjmować reklamacje
31,45
wydawnictwo: Forum Doradców Podatkowych, rok wydania: 2015, oprawa: miękka
Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ma służyć poprawie ochrony konsumentów, a dla sprzedawców i usługodawców oznacza spore kłopoty. Zaczyna ona obowiązywać od 25 grudnia br. Najważniejsze zmiany wynikające z tej ustawy, które mają chronić wszystkich słabszych uczestników rynku - to wydłużenie prawa do odstąpieni...
Dostępność: pozycja dostępna (10 egz.)Do koszyka
Promocja usług
27,99
wydawnictwo: CeDeWu, rok wydania: 2015, oprawa: miękka
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych.
Dostępność: pozycja dostępna (5 egz.)Do koszyka
Reklamuj się z Google
51,75
wydawnictwo: Helion, rok wydania: 2014, oprawa: miękka
Google Adwords to skuteczne i niezwykle elastyczne narzędzie, dzięki któremu każdy może zareklamować się w sieci. Pozwala na dotarcie do pożądanej grupy docelowej, odgórne ustalenie ponoszonych kosztów oraz czasowe zaplanowanie emisji reklam. Ale to nie wszystko! Google Adwords to dziesiątki opcji, które mają znaczący wpły...
Dostępność: pozycja dostępna (10 egz.)Do koszyka
123
następna strona
Wyszukiwarka
Wpisz tytuł, autora lub wydawcę
tylko w dostępnych
tylko z wyprzedaży
Cała oferta Wydawnictwa Zielona Sowa 40% taniej!
Ostatnio oglądane
KInwigilacja
KBaśnie Barda Beedle'a
KFantastyczne zwierzęta i jak...
KQuidditch przez wieki
KPost Daniela z uzdrawiającą ...
KChata (wydanie filmowe)
KZa zamkniętymi drzwiami
Pokaż ofertę tytułów z wyprzedaży
Książka
Księgarnia internetowa - Mapa kategorii
Albumy - 1323
Historia - 3225
Komiksy - 1592
Kulinaria - 1050
Ekonomia - 472
Marketing - 139
Reklama - 24
Filozofia - 973
Logopedia - 161
Militaria - 265
Prawo - 1464
Podróże - 2737
Poradniki - 4613
Puzzle - 2169
Pozostałe - 42580
Sprawdź szczegółowe koszty dostawy...
Zespół nienasyconego czytelnictwa
PayU
© 2006-2017 Bonito.pl  Polityka prywatności i plików cookies Tania książka, tania księgarnia, książki dla dzieci i dla dorosłych Bestsellery