Księgarnia internetowa Bonito.pl - Radość z czytania
Dzisiaj oferujemy 134476 książek.
Stronę przegląda 538 klientów.
Skorzystaj z 40% rabatu na wybrane pozycje Wydawnictwa Nasza Księgarnia!
Informacja

Książki marketingowe

Szukaj w tej kategorii
Posortowano według
 
Bądź pro!
21,75
wydawnictwo: OnePress, rok wydania: 2014, oprawa: miękka
Twoja praca Cię rozczarowuje? Jesteś przekonany, że masz talent, potencjał i możesz osiągnąć dużo więcej, a przy tym zarabiać znacznie sensowniejsze pieniądze? W takim razie zostań marketerem sieciowym! Nie akwizytorem wałęsającym się od drzwi do drzwi, tylko profesjonalistą budującym własną sieć sprzedaży i zarabiającym n...
Dostępność: pozycja dostępna (89 egz.)Do koszyka
Nowy PR. Jak internet zmienił Public Relations
35,25
wydawnictwo: Słowa i Myśli, rok wydania: 2016, oprawa: miękka
Od 2001 roku uprawianie działalności public relations zmieniło się radykalnie – od podejścia tradycyjnego, bazującego na masowych mediach i relacjach z dziennikarzami, do traktowania mediów jako zaledwie jednego z wielu narzędzi PR. Zmienił się charakter komunikacji biznesowej – od pośredniej, prowadzonej w spo...
Dostępność: pozycja dostępna (52 egz.)Do koszyka
Content Marketing
26,18
wydawnictwo: Poltext, rok wydania: 2017, oprawa: miękka
Wyjątkowy zbiór praktycznych porad i sugestii opracowanych na podstawie dziewięcioletniego doświadczenia zdobytego w agencjach interaktywnych i portalu horyzontalnym oraz własnych działań autora książki, Tomasza Stopki, które możesz wykorzystać do promocji swojego biznesu w sieci. To książka, która odpowie na najbardziej p...
Dostępność: pozycja dostępna (ponad 100 egz.)Do koszyka
Strategia mitu w marketingu
25,20
wydawnictwo: Libron, rok wydania: 2016, oprawa: miękka
Maciej Czeremski – religioznawca i antropolog. Pracownik Uniwersytetu Jagiellońskiego. Na co dzień zajmuje się mechanizmami myślenia tradycyjnego, szczególnie logiką mitu. Czasami sprawdza, jak te tradycyjne formy wchodzą w interakcję ze współczesnością. Autor monografii Struktura mitów (Kraków 2009) oraz (wspólnie z...
Dostępność: pozycja dostępna (20 egz.)Do koszyka
Dizajn dla realnego świata
44,25
wydawnictwo: Recto Verso, rok wydania: 2012, oprawa: miękka ze skrzydełkami
Istnieją co prawda dziedziny działalności bardziej szkodliwe niż wzornictwo przemysłowe, ale jest ich bardzo niewiele. W środowisku, które znajduje się wstanie wizualnego, fizycznego i chemicznego zniszczenia, najlepszą i najprostszą rzeczą, jaką mogliby dla ludzkości zrobić architekci, projektanci przemysłowi, planiści it...
Dostępność: pozycja dostępna (53 egz.)Do koszyka
Art Branding
36,75
wydawnictwo: Słowa i Myśli, rok wydania: 2016, oprawa: miękka ze skrzydełkami
Nigdy wcześniej sztuka nie stanowiła tak istotnego elementu w budowaniu strategii tożsamości marki, nigdy też nie determinowała tak dalece jej wizerunku. Tendencja ta przejawia się, począwszy od produktów sygnowanych nazwiskiem artystów, przez kompleksowe strategie komunikacyjne, aż po powstawanie korporacyjnych kolekcji s...
Dostępność: pozycja dostępna (47 egz.)Do koszyka
W market[r]ingu
43,50
wydawnictwo: Słowa i Myśli, rok wydania: 2015, oprawa: miękka
Z tą samą jak zawsze charyzmą i pewnością siebie, do której zdążył już przyzwyczaić swoich czytelników, Vaynerchuk stawia sobie za cel wzmocnienie "prawych sierpowych" zadawanych przez specjalistów marketingu poprzez zmianę sposobu, w jaki zabiegają o zadowolenie klienta oraz o bycie numerem jeden na rynku.
Dostępność: pozycja dostępna (59 egz.)Do koszyka
Marketing
73,99
wydawnictwo: Rebis, rok wydania: 2013, oprawa: miękka
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów...
Dostępność: pozycja dostępna (33 egz.)Do koszyka
Emocje ujawnione. Odkryj, co ludzie chcą przed Tobą zataić i dowiedz się czegoś więcej o sobie
31,92
wydawnictwo: Sensus, rok wydania: 2011
Zachwycająca, pewna i rozumna mapa świata emocji, doskonały przewodnik. Daniel Goleman, autor książki Inteligencja emocjonalnaNikt inny nie zbadał ekspresji mimicznych tak dogłębnie, jak Paul Ekman. W tej książce dokonuje on w jasny, obrazowy i najbardziej przystępny sposób prezentacji swoich fascynujących odkryć. Oliver S...
Dostępność: pozycja dostępna (21 egz.)Do koszyka
Content marketing po polsku
35,92
wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN, rok wydania: 2015, oprawa: miękka
Książka przybliża i przedstawia krok po kroku zagadnienie content marketingu, budowę strategii content marketingowej oraz tworzenie treści do internetu i budowanie społeczności wokół marki. Jest to pierwsza na rynku publikacja z zakresu content marketingu omawiająca polskie firmy i realia oraz zawierająca polskie case`y. ...
Dostępność: pozycja dostępna (ponad 100 egz.)Do koszyka
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębior
27,75
wydawnictwo: Helion, rok wydania: 2016, oprawa: miękka
Dzień dobry! Co u Ciebie słychać? Media społecznościowe mają się do tych tradycyjnych jak małe firmy do wielkich korporacji. Facebook, Twitter, Instagram ? to narzędzia szybkie, bezpośrednie i pozbawione zadęcia. Twoja firma też taka jest, prawda? Może nie pracują dla Ciebie rzesze ludzi. Może Twoje biuro nie przypomina re...
Dostępność: pozycja dostępna (23 egz.)Do koszyka
SEO & SEM. Przewodnik dla zaawansowanych po Webmarketingu
78,99
wydawnictwo: CeDeWu, rok wydania: 2017, oprawa: miękka
Search engine optymalization (SEO), czyli optymalizacja pod kątem wyszukiwarek, to zbiór metod, dzięki którym witryna internetowa pojawia się wśród pierwszych wyników pokazywanych przez przeglądarkę Google czy Bing. SEO jest więc podstawowym czynnikiem sukcesu w każdej działalności w sieci - od osobistego bloga do portalu ...
Dostępność: pozycja dostępna (45 egz.)Do koszyka
Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu
29,25
wydawnictwo: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego, rok wydania: 2017, oprawa: miękka
Autorka ukazuje w wielostronnym i wielopłaszczyznowym ujęciu ewolucję marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej oraz ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwestię, jakie zmiany w tych obszarach warunkują rozwój praktyk marketingowych. Rzeczowo przedstawia zjawiska i procesy generowane przez marketing...
Dostępność: pozycja dostępna (74 egz.)Do koszyka
Marketing nieruchomości
33,75
wydawnictwo: Słowa i Myśli, rok wydania: 2016, oprawa: miękka
Książka prezentuje nowatorskie spojrzenie na sprzedaż nieruchomości, przez pryzmat wartości i pragnień klienta kupującego. Autor koncentruje się na relacjach, magii produktu i wizerunku. Jak mówi Łukasz Kruszewski "(...) cechy techniczne, użytkowe czy finansowe nie są wcale najważniejsze. Istotniejszy jest styl życia,...
Dostępność: pozycja dostępna (54 egz.)Do koszyka
Gwoździem w mózg. Felietony marketingowe
20,25
wydawnictwo: Słowa i Myśli, rok wydania: 2016, oprawa: miękka
Gwoździem w mózg to zbiór felietonów marketingowych Leszka Stafieja, obejmujący blisko dwie dekady uważnych obserwacji Autora dotyczących zmian zachodzących w komunikacji społecznej i marketingowej pod wpływem transformacji ustrojowej, gospodarczej i kulturowej. Za mocnym tytułem kryją się sytuacje i historie wzięte z życi...
Dostępność: pozycja dostępna (15 egz.)Do koszyka
12345678...15
następna strona
Wyszukiwarka
Wpisz tytuł, autora lub wydawcę
tylko w dostępnych
tylko z wyprzedaży
Cała oferta Wydawnictwa Zielona Sowa 40% taniej!
Ostatnio oglądane
KBaśnie Barda Beedle'a
KFantastyczne zwierzęta i jak...
KInwigilacja
KQuidditch przez wieki
KZa zamkniętymi drzwiami
KPost Daniela z uzdrawiającą ...
KTu byłem. Tony Halik
Pokaż ofertę tytułów z wyprzedaży
Książka
Księgarnia internetowa - Mapa kategorii
Albumy - 1320
Historia - 3211
Komiksy - 1595
Kulinaria - 1044
Ekonomia - 474
Marketing - 140
Reklama - 22
Filozofia - 973
Logopedia - 160
Militaria - 265
Prawo - 1461
Podróże - 2758
Poradniki - 4601
Puzzle - 2156
Pozostałe - 42925
Sprawdź szczegółowe koszty dostawy...
Zespół nienasyconego czytelnictwa
PayU
© 2006-2017 Bonito.pl  Polityka prywatności i plików cookies Tania książka, tania księgarnia, książki dla dzieci i dla dorosłych Bestsellery