Księgarnia internetowa Bonito.pl - Radość z czytania
Książka Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtual...
praca zbiorowa
Skorzystaj z 40% rabatu na wybrane pozycje Wydawnictwa Nasza Księgarnia!
Księgarnia » Literatura naukowa » Biznes i ekonomia » Zarządzanie » Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych

Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych

Nasza cena:
35,91 zł (zawiera rabat 10 %)
Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych - Dodaj do koszyka
Cena rynkowa: 39,90 zł (oszczędzasz 3,99 zł)
Autor: 

praca zbiorowa

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania: 2016
Oprawa: miękka
Liczba stron: 198
Format: 
17x24 cm
Numer ISBN: 9788380884373
Kod paskowy (EAN): 9788380884373
Dostępność: pozycja dostępna (15 egz.)
Wysyłka
RuchOdbiór w kiosku RUCHu 2,99 zł
wysyłka w następny dzień roboczy
PocztaPoczta Polska od 4,99 zł
wysyłka w następny dzień roboczy
PaczkomatyPaczkomaty 7,99 zł
wysyłka w następny dzień roboczy
KurierKurier 9,99 zł
wysyłka w następny dzień roboczy
Bezpłatny odbiór osobisty w punkcie:
Katowice
ul. Staromiejska 6 50 m od Rynku
do odbioru w dniu 2017.03.28
Kraków
al. Daszyńskiego 8 blisko Hali Targowej
do odbioru w następny dzień roboczy
ul. Batorego 15B przecznica od ul. Karmelickiej
do odbioru w następny dzień roboczy
ul. Kalwaryjska 67 250 m od ronda Matecznego
do odbioru w następny dzień roboczy
ul. M. Dąbrowskiej 17A 50 m od CH Czyżyny
do odbioru w następny dzień roboczy
ul. Pawia 34 naprzeciwko Galerii Krakowskiej
do odbioru w następny dzień roboczy
Warszawa
al. KEN 51 skrzyżowanie z ul. Płaskowickiej
do odbioru w dniu 2017.03.28
al. KEN 88 Ursynów - metro Stokłosy
do odbioru w dniu 2017.03.28
ul. Chmielna 4 50 metrów od ul. Nowy Świat
do odbioru w dniu 2017.03.28
ul. Czapelska 48 200 m od ronda Wiatraczna
do odbioru w dniu 2017.03.28
ul. Pańska 96 300 m od ronda Daszyńskiego
do odbioru w dniu 2017.03.28
ul. Stawki 8 450 m od CH Arkadia
do odbioru w dniu 2017.03.28
ul. Wspólna 27 przecznica Marszałkowskiej
do odbioru w dniu 2017.03.28
ul. Żeromskiego 1 przy stacji metra Słodowiec
do odbioru w dniu 2017.03.28
Wrocław
ul. ks. Piotra Skargi 22 200 m od Galerii Dominikańskiej
do odbioru w dniu 2017.03.28
ul. Plac Grunwaldzki 25 w budynku Grunwaldzki Center
do odbioru w dniu 2017.03.28
ul. Ruska 2 przy Placu Solnym
do odbioru w dniu 2017.03.28
Zamów przez telefon! (od poniedziałku do piątku):
Telefon12 210 09 02 (linia czynna w godzinach 8.00–20.00)

Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych – opis wydawcy

Jak specjaliści konstruują udane cyfrowe kampanie marketingowe? Jak wykorzystać najnowsze technologie, aby lepiej komunikować się ze swoimi klientami lub mierzyć efekty swoich działań?

W publikacji zaprezentowano kreatywne rozwiązania w tworzeniu strategii przedsiębiorstw działających zarówno na rynkach tradycyjnych, jak i wirtualnych. Przykłady projektów już zrealizowanych potwierdzają, iż marketing wsparty rozwiązaniami informatycznymi przynosi firmom świetne efekty finansowe i wizerunkowe. Zaletą opracowania jest to, iż studia przypadków opracowali praktycy - właściciele czy menedżerowie firm oraz studenci studiów stacjonarnych i niestacjonarnych na Wydziale Zarządzania. Książka może okazać się pomocna w odniesieniu sukcesu zarówno dla przedsiębiorców działających od wielu lat, jak i dla osób dopiero rozpoczynających własny biznes. Stanowi też przydatny materiał dla dydaktyków stosujących metodę case study do połączenia nauki i dydaktyki z praktyką.

FacebookTwitter
Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych
Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych - Dodaj do schowka
Dodawanie do schowka jest możliwe tylko po zalogowaniu na swoje konto.
Data ukazania się w księgarni: 2017.03.08
Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych - opinie
Recenzja
Klienci, którzy kupili Strategie marketingowe w polskich firmach na rynkach wirtualnych i realnych, wybrali również:
Polityka w zmediatyzowanym świecie. Perspektywa politologiczna i medioznawcza praca zbiorowa
Polityka w zmediatyzowanym świecie. Perspektywa politologiczna i medio...
praca zbiorowa, 23,63
Think tanki i fundacje polityczne. Wybrane problemy praca zbiorowa
Think tanki i fundacje polityczne. Wybrane problemy
praca zbiorowa, 25,20
Chemia materiałów opakowaniowych praca zbiorowa
Chemia materiałów opakowaniowych
praca zbiorowa, 39,20
Wewnętrzny nadzór korporacyjny w publicznych spółkach akcyjnych Agnieszka Poteralska
Wewnętrzny nadzór korporacyjny w publicznych spółkach akcyjnych
Agnieszka Poteralska, 43,99
Unia Europejska w procesie budowania pokoju w regionie Bałkanów Zachodnich Marlena Drygiel-Bielińska
Unia Europejska w procesie budowania pokoju w regionie Bałkanów Zachod...
Marlena Drygiel-Bielińska, 33,15
Intuicyjne zbiory rozmyte jako narzędzie finansów behawioralnych Krzysztof Piasecki
Intuicyjne zbiory rozmyte jako narzędzie finansów behawioralnych
Krzysztof Piasecki, 31,50
Polskie organizacje w Niemczech Nowosielski Michał
Polskie organizacje w Niemczech
Nowosielski Michał, 26,25
Poradnik dla menedżerów Na starcie zachowaj spokój i pozostań sobą Kożusznik-Solarska Dorota
Poradnik dla menedżerów Na starcie zachowaj spokój i pozostań sobą
Kożusznik-Solarska Dorota, 29,25
Przestępstwa podatkowe Stępień Radosław
Przestępstwa podatkowe
Stępień Radosław, 66,75
Wywieranie wrażenia Mark Leary
Wywieranie wrażenia
Mark Leary, 33,68
Potęga państw 2017
Potęga państw 2017
Cena: 33,15
Celebryci i polityka Gawrycki Marcin Florian
Celebryci i polityka
Gawrycki Marcin Florian, 41,65
Zdrowie i wypoczynek. Wielka księga polskich uzdrowisk, kąpielisk nadmorskich i miejscowości o walorach klimatyczno-zdrojowych Z
Zdrowie i wypoczynek. Wielka księga polskich uzdrowisk, kąpielisk nadm...
Zbigniew Franczukowski, 127,50
Buntownicy Grant Adam
Buntownicy
Grant Adam, 37,43
Statystyka dla menedżerów Anna Bielecka
Statystyka dla menedżerów
Anna Bielecka, 67,50
Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy Michał Dziekoński, Robert Kozielski
Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy
Michał Dziekoński, Robert Kozielski, 52,99
Wyszukiwarka
Wpisz tytuł, autora lub wydawcę
tylko w dostępnych
tylko z wyprzedaży
Cała oferta Wydawnictwa Zielona Sowa 40% taniej!
Ostatnio oglądane
KStrategie marketingowe w pol...
KBaśnie Barda Beedle'a
KInwigilacja
KFantastyczne zwierzęta i jak...
KQuidditch przez wieki
KPost Daniela z uzdrawiającą ...
KTu byłem. Tony Halik
Pokaż ofertę tytułów z wyprzedaży
Książka
Księgarnia internetowa - Mapa kategorii
Sprawdź szczegółowe koszty dostawy...
Zespół nienasyconego czytelnictwa
PayU
© 2006-2017 Bonito.pl  Polityka prywatności i plików cookies Tania książka, tania księgarnia, książki dla dzieci i dla dorosłych Bestsellery