Autorzy szczegółowo, krok po kroku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy.
Z tej książki dowiesz się:
- od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego,
- jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy,
- jak zgromadzić dane, które wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu online,
- jak opracować kolejne części planu marketingowego,
- jakich błędów szczególnie trzeba się wystrzegać, tworząc plan.
Dodatkową inspiracją przy opracowywaniu własnego planu marketingowego mogą być omówione w książce i zamieszczone na stronie internetowej przykładowe plany marketingowe różnych firm i instytucji.
Szablon planu marketingowego online do samodzielnego wypełnienia jest tak zaprojektowany, że po wprowadzeniu wymaganych danych do kolorowych pól pozostałe komórki w kolorze szarym (a także wykresy) generują się automatycznie. Po wypełnieniu szablonu możesz go z powodzeniem wykorzystać w charakterze planu marketingowego swojej firmy na trzy lata, ze szczegółowym planem operacyjnym na jeden rok.
Autor | Michał Dziekoński, Robert Kozielski |
Wydawnictwo | Gab |
Rok wydania | 2017 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 312 |
Format | 14.5x20.3 cm |
Numer ISBN | 9788363391393 |
Kod paskowy (EAN) | 9788363391393 |
Waga | 384 g |
Data premiery | 2017.03.08 |
Data pojawienia się | 2017.03.07 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Jak stworzyć plan marketingowy. Opracuj strategię, przygotuj skuteczny plan i osiągnij wyznaczone cele
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania. Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie dobrane słowa, a dzięki tej książce nauczysz się, jak opowiadać o swojej marce prosto i skutecznie, dzięki czemu potencjalni odbiorcy dostrzegą korzyści, jakie przyniesie im korzystanie z twoich produktów, pomysłów czy usług. Czytając Model StoryBrand, poznasz: – siedem uniwersalnych elementów opowieści, które działają na odbiorców,...
Ta książka pozwoli ci krok po kroku opracować skuteczny plan marketingowy. Znajdziesz w niej wskazówki, jak tworzyć miniplany, wykorzystać potencjał e-mail marketingu, rozwiązań m-commerce czy mediów społecznościowych. Mnóstwo praktycznych ćwiczeń i cennych uwag pomoże ci w przyswojeniu niezbędnych umiejętności biznesowych. Pozycja obowiązkowa dla każdego, komu zależy na rozwoju firmy lub wypromowaniu swojego produktu.
Customer Experience Management Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klientaKonkurowanie wyłącznie funkcjonalnością, ceną, a nawet wizerunkiem marki jest niewystarczające w warunkach tak dużego wyboru, jaki ma dzisiejszy konsument. Bardzo istotnym czynnikiem podejmowania decyzji zakupowych jest samopoczucie w kontakcie z marką i emocje, jakich się w związku z tym doświadcza. Liczy się wszystko: sposób i jakość obsługi, wiarygodność i kompleksowość informacji, spełnienie obietnicy marki etc. Słowem - suma wszystkich doświadczeń, jakie konsument zyskuje w kontakcie z produktem, usługą, marką czy firmą.Zarządzanie doświadczeniem klienta (ang. Customer Experience Management) stanowi dziś podstawę budowania przewagi rynkowej, a dobrze zaprojektowana...
Zakładaniu startupu towarzyszą marzenia. By mogły się spełnić, firma musi się rozwinąć i pomyślnie przejść proces skalowania. O tym, że nie jest to łatwe, przekonało się już wielu przedsiębiorców. Aby się udało, trzeba umieć tworzyć i utrzymywać modele biznesowe, a także wiedzieć, kiedy i jak się z nich wycofać. Każdy chce skalować swoją firmę, ale niekiedy deskalowanie jest najlepszym rozwiązaniem. Cóż więc zrobić? Poznać odpowiednie narzędzia i dowiedzieć się, kiedy i jak z nich skorzystać. Ta książka zawiera bezcenne rady dla każdego, kto chce wprowadzić na rynek nowy produkt czy usługę. Pokazuje, jak liderzy tworzą wizję innowacyjnego produktu i przedstawiają oczekiwane korzyści dla użytkowników. Opisano tu różne opcje finansowani...
Aktywizujące książeczki o małym misiu to propozycja dla każdego maluszka. Dzieci, bawiąc się naklejkami i wypełniając proste zadania, pomagają małemu misiowi rozwiązywać jego problemy, a przy okazji same w przyjaznej atmosferze uczą się, jak korzystać z nocniczka, jak dbać o higienę, poznają przedszkole, uczą się ubierać i odpowiednio odżywiać. Mały miś naprawdę pomaga maluszkom. Warto się z nim zaprzyjaźnić!
Nie będzie następnego Billa Gatesa, który stworzy system operacyjny. Kolejni Larry Page czy Siergiej Brin nie wymyślą wyszukiwarki. Jeszcze jeden Mark Zuckerberg nie zaproponuje serwisu społecznościowego. Jeżeli kopiujesz tych ludzi, to znaczy, że niczego od nich się nie nauczyłeś. [ze Wstępu] "Zero to One" jest książką, wynikającą z doświadczeń autora, o tym, jak budować firmy oparte na zupełnie nowych pomysłach, jak zamiast powielać w nieskończoność istniejące rozwiązania, tworzyć coś z niczego, przechodzić od zera do jednego. I chociaż nie ma formuły gwarantującej sukces, bo każda innowacja jest unikalna, to książka ta wyznacza kierunek myślenia o prawdziwej przedsiębiorczości. Daje czytelne wskazówki i nieszablonowe rady. Pokazuje, że ludzie s...
Ucząc się, zmieniasz swoje życie. Ucząc kogoś, zmieniasz jego życie. Ale kiedy uczysz kogoś, jak uczyć, zmieniasz cały świat. Tuż po niezwykłym sukcesie powieści Bezcenny dar oraz powstaniu jej filmowej adaptacji, wyprodukowanej przez wytwórnię 20th Century Fox, Jim Stovall przedstawia swą następną książkę – Mądrość zwycięzców. Prasowe i internetowe felietony Jima Stovalla, publikowane przez ponad dziesięć lat pod wspólnym tytułem Mądrość zwycięzców, czytano i analizowano na całym świecie. Dziś – dzięki tej książce – dowcip, wiedza i doświadczenie ich autora, warte miliony dolarów, stają się dostępne również dla Was. Mądrość zwycięzców to niepowtarzalne połączenie wskazówek dla pracowników i przedsiębiorców z duchową mądro...
Opracuj skuteczną strategię dla swojego produktu Uzyskaj informacje zwrotne od klientów i z rynku, żeby zmaksymalizować przychody Naucz się wywierać wpływ na zespół Podręcznik efektywnego zarządzania produktem W Stanach Zjednoczonych menedżer produktu jest uznawany za czwartą najważniejszą osobę w firmie. Jednak tylko nieliczna grupa menedżerów produktu przeszła formalne szkolenie zawodowe. Jeśli planujesz objąć to stanowisko lub obecnie je zajmujesz, ta książka zapewni Ci solidne podstawy, czyli koncepcje, praktyki i narzędzia, których potrzebujesz, by rozwijać swoją karierę. W książce: Zasady zarządzania produktem Fazy cyklu życia produktu Skuteczne badania rynku Analiza konkurencji Efektywne wprowadzanie produktu na rynek O autorach Brian Lawley jest pr...
Marketing to sztuka wyboru... właściwych rozwiązań na drodze do budowania marki Chcesz, by Twoja marka była wielka? Chcesz, by konsumenci ją lubili, by chcieli z nią obcować i by - co tu dużo mówić - ją kupowali? W takim razie czas wziąć się do pracy i po prostu to zrobić. Wielu powie, że aby zbudować silną markę, trzeba mieć ogromny budżet. Oczywiście, z grubymi milionami w portfelu dużo łatwiej i szybciej można wykreować brand, ale nie jest to ani jedyny, ani, co więcej, niezbędny czynnik sukcesu. Wszystko zależy od Ciebie - i od tego, czy budowanie marki zaczniesz od podstaw. Od tego, jak dobrze poukładasz klocki i czy będą one do siebie pasować. Tak samo jak dom budowany bez fundamentów, tak samo brand bez porządnej strategii przejdzie do historii, g...
?Maluszek nakleja. Książeczka wyszukiwanka z kotkiem? 3+ to starannie opracowana aktywizująca książka z dużymi naklejkami. Bawiąc się nią, dziecko: - wykleja naklejki i rozwija sprawność manualną, - wyszukuje szczegóły i ćwiczy spostrzegawczość, - wyrabia wrażliwość na kolory oraz wzbogaca słownictwo. Serię książek wyszukiwanek z naklejkami polecamy wszystkim maluszkom.
Buyer persona – a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności buyer persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie – choć obecnie robi to wiele osób – o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego. Nie zgaduj – pytaj W erze Big Data, kiedy uwaga marketerów nakierowana jest głównie na analizę logowań na www i kliknięć w social mediach czy na budowę ankiet online, z których próbują wyczytać tendencje zakupowe swoich klientów, Adele Ravella proponuje podejście jakościowe, które opiera się na przeprowadzaniu bezpośrednich wywiadów z obecnymi i poten...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro