Tematem niniejszej książki jest demencja oraz związane z nią problemy. Słowo "demencja" jest używane do określenia wielu sygnałów ostrzegawczych pojawiających się wtedy, gdy mózg przestaje poprawnie funkcjonować. Demencję stwierdza się tylko wówczas, gdy objawy te się nasilają, a z czasem powodują stałą degradację.
Autor | June Andrews |
Wydawnictwo | Harmonia |
Rok wydania | 2016 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 310 |
Format | 16.5x23.5 cm |
Numer ISBN | 9788377441251 |
Kod paskowy (EAN) | 9788377441251 |
Waga | 500 g |
Data premiery | 2017.02.15 |
Data pojawienia się | 2017.02.15 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Nowe programy edukacyjno-terapeutyczne dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym
Praca nad głosem jest skierowana do tych, których pasjonuje poznawanie samego siebie i którzy nie boją się wysiłku i zmian. Głównym celem tej książki jest zwrócenie uwagi na problemy związane z głosem, z jego kształtowaniem i, co za tym idzie, z kształtowaniem naszej osobowości. Bo głos i jego „właściciel” to jedno i to samo... Gdy mamy problemy z głosem, mamy problemy ze sobą.
Życie każdej matki składa się z trudnych wyborów… Przez osiemnaście lat Jude Farraday stawiała potrzeby dzieci ponad własne i było warto: bliźniaki Mia i Zach wyrosły na parę bystrych szczęśliwych nastolatków. Kiedy do niewielkiej zżytej społeczności wprowadza się Lexi Baill – dziewczyna, która ma za sobą trudne dzieciństwo i bolesną przeszłość – Jude nie kryje radości. Lexi szybko zaprzyjaźnia się z Mią, a kiedy Zach zakochuje się w Lexi, cała trójka staje się nierozłączna. Jude zawsze robiła wszystko, by uchronić dzieci przed niebezpieczeństwem. Pewnej letniej nocy jej najgorsze lęki się urzeczywistniają. Jedna feralna decyzja raz na zawsze odmienia losy nastolatków. Rodzina Farradayów staje przed najcięższą próbą, a Lexi traci wszys...
Najlepiej sprzedająca się książka non-fiction w Norwegii w 2018 roku. Trenuj z autorką bestsellerowego Mózg rządzi! Mózg, podobnie jak wszystkie pozostałe części naszego ciała, należy ćwiczyć. A Kaja Nordengen daje proste wskazówki: w drodze do pracy wysiądź na wcześniejszym przystanku, umyj zęby ręką, której normalnie w tym celu nie używasz (lub wystukaj esemesa drugim kciukiem!), naucz się pięciu słówek w języku, którego nie znasz, naucz się obsługiwać nowy gadżet kuchenny, odnajdź drogę bez pomocy nawigacji i zmierz się z testami na inteligencję. A do tego poznaj porady i triki ekspertów, między innymi szachowego guru Hansa Olava Luhluma. Gdy uczymy się nowych rzeczy, przełamujemy nawyki, odbiegamy od codziennej rutyny i stawiamy przed sobą naw...
Przystępnie napisany poradnik o chorobie Alzheimera. Autorami publikacji są dwaj światowej sławy specjaliści.Dziś ta przypadłość, w związku ze starzeniem się społeczeństw, przybiera skalę epidemiczną. Szacuje się, że na świecie żyje 40 milionów chorych, a na przestrzeni jednego pokolenia liczba ta może sięgnąć 80 milionów. Pacjenci ze względu na nieuleczalność i wyniszczający charakter choroby wymagają stałej opieki otoczenia, a więc problemowi medycznemu towarzyszy poważny problem społeczny.W książce omówiono wszystkie aspekty choroby, a w szczególności zdiagnozowanie, czynniki ryzyka, etapy rozwoju, kwestie prawne i dotyczące rodziny.
Czy szkolna edukacja przygotowuje uczniów do radzenia sobie w sytuacjach koniecznej czy też podejmowanej z własnego wyboru walki? Czy szkoła sprawdza się jako poligon odnoszenia sukcesów i ponoszenia porażek oraz kulturowego radzenia sobie z nimi i towarzyszącymi im skutkami? Szkolna edukacja w Polsce jest przesycona ustawicznym ocenianiem uczniów zarówno przez nauczycieli, rówieśników w klasie szkolnej, jak i ich rodziców. Niemalże każda lekcja staje się areną walki o sukces lub przeżywania niepowodzeń. Nie wszyscy potra?ą wytrzymać napór emocji wyzwalanych nie tylko przez innych, lecz także przez siebie. Właśnie dlatego warto przyjrzeć się kulturze szkolnej rywalizacji. Autor przedstawia zagadnienia współzawodnictwa i współpracy w szkole, koncentrując si...
Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne prowadzone są głównie z dziećmi, które mają problemy z nauką wynikające z nieharmonijnego lub opóźnionego rozwoju. Pomoc tym uczniom polega na: • korygowaniu zaburzonych funkcji, • zastępowaniu zaburzonej funkcji inną, • usprawnianiu funkcji będących w normie. Niniejsze ćwiczenia zostały przygotowane dla uczniów klas 1-3 i podzielone na działy skupiające się na poszczególnych umiejętnościach, z którymi dzieci w tym wieku najczęściej mają problemy. Są to: sprawność manualna, grafomotoryka, percepcja wzrokowa, percepcja słuchowa, pisanie, czytanie. Wszystkie zadania przedstawione w tej publikacji mogą być wykorzystane nie tylko w trakcie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych (grupowych lub indywidualnych), ale także ja...
Nowe programy edukacyjno-terapeutyczne dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym zostały przygotowanie z myślą o nauczycielach specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych, nauczycielach szkół masowych uczących uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym oraz rodzicach tych uczniów. Programy obejmują treści kształcenia zgodne z podstawą programową zawartą w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. Ponadto są ściśle skorelowane z publikacjami: Karty pracy dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym (Jest już jesień, Nadeszła zima, Przyszła wiosna, Nareszcie lato). Umożliwi to efektywne realizowanie i monitorowanie...
Prezentowany przewodnik dla nauczyciela odnosi się do treści nauczania zawartych w publikacjach Alicji Tanajewskiej, Renaty Naprawy i Doroty Kołodziejskiej Śladami pór roku. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym i niepełnosprawnością sprzężoną, cz. 1 (Jesień), 2 (Zima), 3 (Wiosna), 4 (Lato). Przewodnik umożliwi nauczycielom: • monitorowanie realizacji podstawy programowej uczniów z upośledzeniem w stopniu umiarkowanym; • zaplanowanie indywidualnego programu edukacyjno-terapeutycznego dla swojego ucznia; • zapis tematów realizacji zajęć w dziennikach lekcyjnych.
Niniejsza książka stanowi pomoc w procesie kształtowania inteligencji emocjonalnej. Zawarte w niej opowiadania ułatwią dzieciom rozpoznawanie, zrozumienie i nazywanie emocji własnych, jak również innych osób. Wyzwolą chęć swobodnego wypowiadania swoich myśli oraz prawidłowego nawiązywania i podtrzymywania kontaktów międzyludzkich. Ponadto wyjaśnią, w jaki sposób można radzić sobie w sytuacjach trudnych oraz jak reagować w momentach słabości.
To książka unikatowa, pionierska z uwagi na podjętą problematykę i metodologię badań. Praca Autora znanego z poruszania niewygodnych, trudnych tematów, który i tym razem w sposób obiektywny, ale i przejmujący, wrażliwy i osobisty porusza niezmiernie ważną i delikatną kwestię, jaką jest rodzicielstwo osób niepełnosprawnych intelektualnie. Narratorami książki są osoby z głębszą niepełnosprawnością intelektualną. Autor dokonał wnikliwego przeglądu dostępnej literatury oraz przeprowadził serię wywiadów narracyjno-biograficznych, by ustalić, jak wygląda doświadczenie rodzicielskiej codzienności przez osoby z niepełnosprawnością intelektualną. Wypowiedzi badanych osób dotyczą wszystkich etapów kształtowania się roli rodzica: od podjęcia decyzji o...
Powieść baśniowa o naukach chłopca Adasia Niezgódki w dziwnej, trochę śmiesznej i zwariowanej akademii prowadzonej przez sympatycznego dziwaka Pana Kleksa.
Jak przeciwdziałać dzisiejszemu kryzysowi zaufania do mediów? Choć rozprzestrzenianie się fałszywych wiadomości, zwanych fake newsami, jest obecnie powszechnym i bardzo niebezpiecznym problemem, wciąż nie udało się opracować skutecznych metod przeciwdziałania mu. Częściowo może wynikać to z faktu, że dotąd skupiano się głównie na analizie skutków i mechanizmów rozpowszechniania zjawiska fake newsów, a nie jego genezy. Publikacja Klaudii Rosińskiej poszerza dotychczasową perspektywę badawczą o ten stosunkowo nowy obszar, koncentrując się na ukazaniu fake newsów jako elementu szerszych procesów związanych z przekazywaniem i odbiorem informacji. Autorka rozważa między innymi: Jak można zdefiniować i sklasyfikować zjawisko fake newsów? Jakie cz...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro