hamburger
Menu
Kategorie
Kategorie
Wyszukaj „Jak wytresować Cthulhu. Tom 1. Magia dla początkujących”
Książki
Zabawki
Gry
Puzzle
Papiernicze i szkolne
Muzyka
Audiobooki

Jak wytresować Cthulhu. Tom 1. Magia dla początkujących

Udostępnij
Wydawnictwo:
Rok wydania:
DostępnyProdukt dostępny 13 szt.
Dostępny
Wyślemy 2024.04.02
23,99
Cena sugerowana przez wydawcę: 32,90 zł

Opis od wydawcy

Kasia spędza weekend u dziadka i to wtedy odkrywa, że za regałem z książkami jest ukryte pomieszczenie, w którym schowana jest magiczna księga, będącą w rodzinie od wielu pokoleń. Dzięki niej Kasia sprowadzi na ziemię gościa z odległego świata, który będzie mógł stać się jej największym przyjacielem, ale także źródłem wielu problemów i przygód. To nie jest zwykła książka, jak wszystkie inne. W tej książce to Czytelnik podejmuje decyzje co powinni zrobić bohaterowie i w ten sposób rozwija się akcja. To taka interaktywna zabawa, przypominająca bardzo grę przygodową z licznymi zagadkami. Zwykła książka zawsze będzie miała identyczną treść, a tę można czytać wielokrotnie i za każdym razem uczestniczyć w nieco innej przygodzie – zależnej od dokonywanych wyborów.

AutorMaciej Jasiński, Jacek Frąś
WydawnictwoTadam
Rok wydania2016
Oprawamiękka
Liczba stron96
Format14.5x20.5 cm
Numer ISBN978-83-945249-9-9
Kod paskowy (EAN)9788394524999
Waga152 g
Wymiary145 x 205 x 10 mm
Data premiery2016.11.22
Data pojawienia się2016.11.16
Dostępna liczba sztuk
Dostępność całkowita13 szt. (realizacja 2024.04.02)
Dostępność w naszym magazynie0 szt.
Dostępność w punktach BonitoKsięgarnia internetowa Bonito
ul. Staromiejska 6 (50 m od Rynku)Zamów i odbierz 2024.04.03

Darmowa dostawa już od 299,00 

  • Składasz zamówienie wybierając wcześniej punkt odbioru, w którym chciałbyś je odebrać.
  • Otrzymujesz od nas wiadomość e-mail oraz SMS nadaniu przesyłki.
  • Otrzymujesz od nas wiadomość e-mail oraz SMS z informacją o dotarciu przesyłki do wybranego punktu oraz kodem PIN.
  • Wydanie przesyłki następuje po podaniu numeru zamówienia oraz kodu, który jest w wiadomości SMS.
  • Pamiętaj, że na odbiór przesyłki w punkcie masz 7 dni.
  • Składasz zamówienie wybierając dostawę DPD Pickup i wskazujesz punkt lub automat (*), w którym odbierzesz paczkę.
  • Otrzymujesz od nas wiadomość o nadaniu przesyłki.
  • Otrzymujesz wiadomość SMS od DPD z informacją o dotarciu przesyłki do wybranego punktu Pickup lub automatu (*).
  • Wydanie przesyłki następuje po wpisaniu numeru PIN, który jest w wiadomości SMS.
  • Pamiętaj, że na odbiór przesyłki masz 3 dni.
  • (*) Aby odebrać przesyłkę z automatu DPD Pickup, konieczne jest pobranie aplikacji ze sklepu odpowiedniego dla Twojego modelu telefonu. Po pobraniu aplikacji będziesz miał możliwość krótkiej rejestracji numerem telefonu. Twoja paczka pojawi się w aplikacji automatycznie.
  • Składasz zamówienie wybierając dostawę DPD Pickup i wskazujesz punkt lub automat (*), w którym odbierzesz paczkę.
  • Otrzymujesz od nas wiadomość o nadaniu przesyłki.
  • Otrzymujesz wiadomość SMS od DPD z informacją o dotarciu przesyłki do wybranego punktu Pickup lub automatu (*).
  • Wydanie przesyłki następuje po wpisaniu numeru PIN, który jest w wiadomości SMS.
  • Pamiętaj, że na odbiór przesyłki masz 3 dni.
  • (*) Aby odebrać przesyłkę z automatu DPD Pickup, konieczne jest pobranie aplikacji ze sklepu odpowiedniego dla Twojego modelu telefonu. Po pobraniu aplikacji będziesz miał możliwość krótkiej rejestracji numerem telefonu. Twoja paczka pojawi się w aplikacji automatycznie.
  • Składasz zamówienie wybierając wcześniej Paczkomat, w którym chciałbyś je odebrać.
  • Otrzymujesz od nas wiadomość o nadaniu przesyłki.
  • Otrzymujesz wiadomość e-mail oraz SMS od Paczkomatów InPost z informacją o dotarciu przesyłki do wybranego Paczkomatu.
  • Wydanie przesyłki następuje po wpisaniu numeru telefonu i podaniu kodu, który jest w wiadomości SMS.
  • Pamiętaj, że na odbiór przesyłki z Paczkomatu masz 48 godzin.
  • Składasz zamówienie wybierając wcześniej punkt, w którym chciałbyś je odebrać.
  • Otrzymujesz od nas wiadomość o nadaniu przesyłki.
  • Otrzymujesz SMS-a oraz e-mail od firmy Orlen z informacją o dotarciu przesyłki do wybranego punktu oraz kodem.
  • Pracownik punktu wydaje przesyłkę po podaniu otrzymanego specjalnego kodu.
  • Pamiętaj, że na odbiór przesyłki z punktu masz 3 dni.
  • Składasz zamówienie wybierając wcześniej miejsce, w którym chciałbyś je odebrać. Może to być placówka pocztowa, sklep Żabka, Freshmarket lub stacja Orlen.
  • Otrzymujesz od nas wiadomość o nadaniu przesyłki.
  • Otrzymujesz wiadomość e-mail oraz SMS od Poczty Polskiej z informacją o dotarciu przesyłki do wybranej placówki.
  • Pracownik w placówce wyda przesyłkę po podaniu danych odbiorcy zgodnych z danymi na przesyłce oraz po okazaniu dowodu osobistego.
  • Pamiętaj, że na odbiór przesyłki z placówki pocztowej masz 7 dni.
  • Składasz zamówienie podając swój adres doręczenia.
  • Otrzymujesz od nas wiadomość o nadaniu przesyłki
  • Listonosz doręcza przesyłkę.
  • Składasz zamówienie podając swój adres doręczenia.
  • Otrzymujesz od nas wiadomość o nadaniu przesyłki.
  • Kurier doręcza przesyłkę.
  • Składasz zamówienie podając swój adres doręczenia.
  • Otrzymujesz od nas wiadomość o nadaniu przesyłki.
  • Kurier doręcza przesyłkę.
* opcja płatności przy odbiorze kosztuje dodatkowo 3,00 zł
Średnia ocen:
5,0
Star2Star2Star2Star2Star2
Liczba opinii:
1
Dodaj opinięDodaj opinię
Opinie innych użytkowników:
Zdjęcie użytkownika
Niesamowita zabawa! =)
2018.07.17 14:12
Ocena:
5,0
Star2Star2Star2Star2Star2

"Przygoda, przygoda, każdej chwili szkoda". Ta książka to niesamowita przygoda i wielka niewiadoma. Bo to tylko od Ciebie/dziecka zależy, w którą stronę pójdą bohaterowie i co ich spotka za zakrętem.

Kasia zupełnie przypadkowo dowiaduje się, że w jej rodzinie od pokoleń przechowywana jest tajemnicza księga z zaszyfrowanym zaklęciem, które przywołuje Cthulhu. Cthulhu to mackowate, obślizgłe stworzenie, epicentrum grozy, bezwzględności i strachu. Żaden kod i szyfr nie oprze się dziecięcej fantazji, Kasi udaje się sprowadzić z zaświatów Cthulhu (ponoć czyta się: "ktulu" ;)). Potworzysko z mackami okazuje się uroczym stworzonkiem, którego nie sposób nie pokochać. Ale na Kasie i Cthulhu czyha wiele niebezpieczeństw. Ponoć członkowie tajemnego zakonu tylko czekają aż kod zostanie złamany i pragną przywołać Cthulhu aby przejąć dzięki jego sile i bezwzględności władzę nad światem. Dlatego Kasi i jej przyjaciel muszą uciekać. Przeżyją razem mnóstwo przygód. I tylko od czytelnika zależy jakie będą te przygody i jak się zakończą.

Książka dość długo czekała na półce, bynajmniej nie dlatego, że jest mało ciekawa – wręcz przeciwnie. Czekałam na dogodną chwilę, aby mój pięcioletni syn "chwycił" o co w tej książce biega i poczuł tak dużą frajdę jak ja =D. Czytelnik ma bowiem odpowiedzialną rolę – decyduje jaki będzie ciąg dalszy historii. Jak wytresować Cthulhu nie czyta się w tradycyjny sposób, ale podąża numerkami. Co jakiś czas na kartach powieści pojawia się ilustracja i to właśnie ona rozgałęzia fabułę i daje nam kilka opcji.

Zabieg paragrafowej akcji, czyli wprowadzenie w fabułę rozgałęzień akcji uzależnionych od fantazji czytelnika nadaje Jak wytresować Cthulhu oryginalności i innowacyjności. Wymagało to niemałej finezji, aby połączyć ze sobą kilka odmiennych interpretacji tej samej przygody. Autor sprostał wyzwaniu, chociaż nie ukrywam, że oczekiwałam większego "rozszczepienia fabularnego". Na dobrą sprawę czytelnik ma wybór, ale i tak większość ścieżek prowadzi do tego samego wyjścia.

Sama historia Kasi i Cthulhu jest bardzo ciekawa, pełna przygód, zabawnych perypetii. Bo spotykamy czarownicę, Pata, uciekamy przed zbirami, płyniemy na tajemniczą wyspę, przygotowujemy wywar i poznajemy czym jest przyjaźń. Uświadamiamy sobie także, że pozory mylą i pozornie groźny stwor może okazać się dobrą, wrażliwą istota, która potrzebuje po prostu tylko troszkę ciepła. I kanapek =D

A ulubionym tekstem mojego Synka jest oczywiście piosenka o zombiakach =D

Idą żywe trupy tra la la la la, obgryza nam pupy, tra la la la la, i do mózgów wgryzą się, bo im bardzo jeść się chce.

Z dziką wręcz rozkoszą przeczytamy tom drugi =)

Serdecznie polecam, najlepiej dla dzieci, które już same czytają – bo frajda z kartkowania, wybierania, szukania jest niesamowita =)

Dodaj swoją ocenę i opinię o „Jak wytresować Cthulhu. Tom 1. Magia dla początkujących”

Twoja ocena
Star0Star0Star0Star0Star0
0,0
Star2Star0Star0Star0Star0
1,0
Star2Star2Star0Star0Star0
2,0
Star2Star2Star2Star0Star0
3,0
Star2Star2Star2Star2Star0
4,0
Star2Star2Star2Star2Star2
5,0

Klienci, którzy kupili „Jak wytresować Cthulhu. Tom 1. Magia dla początkujących“ – wybrali również

Komiksy paragrafowe. Kotki i smoki - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 49,99 zł
38,99 zł
7 osób kupiło
Informacja
Piaskowy Wilk - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Bestseller
Piaskowy Wilk
Dostępny
Produkt dostępny 694 szt.
Cena sugerowana
przez wydawcę: 29,90 zł
17,99 zł
120 osób kupiło
Informacja
Cukiernia pod Pierożkiem z Wiśniami - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 39,90 zł
27,99 zł
A kuku! Kontrastowe wzory - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
A kuku! Kontrastowe wzory
Niedostępny
Produkt niedostępny
ostatnio dostępny: 2024.01.06
Cena sugerowana
przez wydawcę: 20,00 zł
14,99 zł
Szkoła magicznych zwierząt. Tom 2. Tajemnica szkolnego podwórka - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 29,90 zł
23,99 zł
1 osoba kupiła
Informacja
Tosia i przygoda na plaży - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 29,90 zł
20,99 zł
Szkoła magicznych zwierząt. Odjazd! - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Szkoła magicznych zwierząt. Odjazd!
Niedostępny
Produkt niedostępny
ostatnio dostępny: 2024.03.05
Cena sugerowana
przez wydawcę: 29,90 zł
23,99 zł
1 osoba kupiła
Informacja
Roboty i drony. Dawno temu, teraz i w przyszłości - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 34,90 zł
25,99 zł
Rycerze. Dziennik bohatera. Komiks paragrafowy. Gra paragrafowa - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Rycerze. Dziennik bohatera. Komiks paragrafowy. Gra paragrafowa
FoxGames / GW Foksal
Niedostępny
Produkt niedostępny
ostatnio dostępny: 2024.03.25
25,99 zł
11 osób kupiło
Informacja
Moje życie jako… żart - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 34,90 zł
23,99 zł
4 osoby kupiły
Informacja
Pamiętniki Wisienki. Tom 2. Księga Hektora - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 39,99 zł
29,99 zł
4 osoby kupiły
Informacja
Mój mały świat. Na Księżyc - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 34,90 zł
23,99 zł
1 osoba kupiła
Informacja
Wróć do góry