Marek Staniszewski w swojej najnowszej książce po raz kolejny oprowadza Czytelnika po świecie marketingu strategicznego. Z dużą dozą subiektywności pisze o markach, kulturze, społeczeństwie i gospodarce.
W kolejnych esejach, omawiając różne aspekty działań strategicznych, penetruje rzadko lub niechętnie poruszane obszary takich zjawisk, jak:
• Przewidywanie przyszłości w marketingu – czy to w ogóle ma sens?
• Rola nowych technologii w świecie marek.
• Postawa klientocentryczna – i co z tego wynika?
• Klient ma zawsze rację. Czy aby na pewno?
• Sztuka budowania emocjonalnej więzi z konsumentem.
• Marketing jako filozofia działania, czyli jak likwidować antagonizmy pomiędzy marketingiem i sprzedażą.
• Siła i potencjał nowych mediów na przykładzie blogosfery.
Wiedza oparta na doświadczeniu, trafne analogie i spostrzeżenia, ciekawe inspiracje – to wszystko znajdziemy w tej książce. Gdy dodamy do tego bezkompromisowy język oraz świeże spojrzenie autora, otrzymamy prawdziwy rarytas dla każdego, kto poszukuje wiedzy marketingowej na poziomie zaawansowanym.
Autor | Marek Staniszewski |
Wydawnictwo | Słowa i Myśli |
Rok wydania | 2016 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 160 |
Format | 16.4x23.2 cm |
Numer ISBN | 9788363566777 |
Kod paskowy (EAN) | 9788363566777 |
Data premiery | 2016.11.15 |
Data pojawienia się | 2016.09.22 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.