„Zaczęło się jeszcze przed Wielkim Wybuchem... Wtedy nie było jeszcze niczego: ani czasu, ani przestrzeni, ani materii... absolutnie nic, tylko potencjał, od którego wszystko wzięło swój początek. Bez tego potencjału, nie byłoby Wielkiego Wybuchu, ani niczego o istnieniu czego wiemy i mamy świadomość w obecnym czasie. Grający w GIPF reprezentują ten potencjał; pionki zwycięzcy symbolizują przyczynę Wielkiego Wybuchu, początku wszystkiego – również wszechświata, który nieustannie rozszerza się od tamtego punktu. Wciąż dalej, i dalej...”.
GIPF jest grą logiczną dla dwóch graczy opartą na klasycznej koncepcji: gracze w turach wprowadzają jednego pionka do gry, aż do ustawienia czterech w szeregu.
Gdy tak się stanie, gracze usuwają swój rząd pionów i zdobywają wszystkie pionki przeciwnika, które stanowią jego przedłużenie. Taka zasada zdobywania pionów za każdym razem prowadzi do zupełnie nowej sytuacji na planszy. Celem gry jest ustawianie kolejnych rzędów złożonych z przynajmniej 4 pionów własnego koloru i zdobywanie pionów przeciwnika tak, aby w efekcie końcowym nie miał on już możliwości wprowadzenia do gry żadnych pionków.
GIPF jest prostą i wciągającą grą, która łączy klasyczne systemy z zupełnie nowymi elementami. Pełna niespodzianek i oferująca nieograniczone możliwości, świetnie przemawia do sporadycznych graczy, jak i szerokiego grona fanatyków.
W 1998 roku gra GIPF została uznana przez Games Magazine najlepszą abstrakcyjną grą strategiczną.
GIPF jest samodzielną grą, i przede wszystkim tak powinien być postrzegany. Poza tym jest to również nazwa projektu, którego GIPF jest najważniejszym elementem.
Projekt ten składa się z serii gier i dodatkowych elementów, które umożliwiają łączenie ich ze sobą, dzięki czemu to sami gracze decydują, w co tak naprawdę będą grali.
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Rzucając kolorowymi kostkami, gracze starają się zdobyć jak najwięcej butów dla swoich stonóg. Muszą podejmować decyzje, ile butów i w jakich kolorach chcą zdobyć w kolejnych rundach. Wygra gracz, którego stonoga posiadać będzie najwięcej butów. Urocza, przyjazna oprawa graficzna i wciągająca fabuła sprawiają, że dziecko nawet nie zauważa, że uczy się kolorów oraz dodawania i odejmowania, dobrze się przy tym bawiąc! Elementy gry wykonane są z grubego kartonu, dzięki czemu gra jest odporna na działanie małych, zwinnych dziecięcych rączek. Gra ma 2 warianty: dla dzieci młodszych i starszych.
Szalona gra, która rozkręci twój mózg! Każdy gracz dostaje planszę i 12 elementów układanki. Każda plansza ma inny wzór. Jeden z graczy przekręca klepsydrę i rzuca kostką, wskazując, z których elementów gracze będą korzystać w tej rundzie. Wszyscy gracze jednocześnie starają się jak najszybciej zasłonić puste pola na swoich planszach. Każdy, kto zdąży to zrobić, zanim skończy się czas, zdobywa klejnot. Wygrywa gracz, który w ciągu dziewięciu rund zbierze najcenniejsze klejnoty! „Ubongo” to światowy bestseller, który zdobył popularność dzięki bardzo prostym zasadom i błyskawicznej rozgrywce. Ponad 2,5 mln sprzedanych egzemplarzy. To ponad 400 niepowtarzalnych zadań. Dwa poziomy trudności łamigłówek umożliwiają dostosowanie gry do wieku i do...
Pomóż dokończyć budowę jednej z najbardziej epickich konstrukcji jakie widział świat! Twoim zadaniem będzie stworzenie efektownego witraża w legendarnej bazylice Sagrada Familia. Żeby tego dokonać będziesz potrzebować zestawu kolorowych kości, kart narzędzi, zmysłu dobrego planowania i odrobiny szczęścia. Stwórz najpiękniejszy witraż i dołóż swoją cegiełkę do monumentalnego dzieła Antonio Gaudiego. Miej się jednak na baczności! Inni artyści będą starali się stworzyć. „Sagrada” to gra, której sercem jest 90 kolorowych kostek, które posłużą do budowy witraży przedstawionych na kartach. Każdy z nich składa się z 20 pól, które sukcesywnie będziemy zapełniać podczas 10 rund gry. Część pól wymaga położenia na nich kostki w danym kolorze,...
Fascynująca historia kosmosu i planet, czarnych dziur, ciemnej materii i czerwonych karłów, opowiedziana w prosty i zabawny sposób, zrozumiały dla każdego (od 9 do 113 lat). 14 miliardów 820 milionów lat temu. Nicość. Nicość, o której nie wiemy nic. Nicość, która jest Niczym. Nicość absolutna. Nagle, z nieznanych nam przyczyn Nicość zaczyna zmieniać się w Coś. Czy następuje jakiś wybuch?, rozbłysk?, huk? Nie, to raczej Wielkie Gorące Szybkie Puff. Narodził się Wszechświat. Powstała przestrzeń, czas, energia. Pojawiła się masa i atomy, potem pierwsze gwiazdy. Tworzą się galaktyki, w tym Droga Mleczna, Układ Słoneczny i nasza Ziemia.
Czytając naszą książkę, możecie się poczuć miotani sprzecznymi diagnozami na swój własny temat. O to nam chodziło, abyście w kolejnych wywiadach zobaczyli kawałek siebie, własnych dziwactw, lęków, natręctw i namiętności. Każdy człowiek ma w sobie wszystko. Najzdrowszy i najbardziej zrównoważony egzemplarz składa się z kawałka narcyza, odrobiny neurotyka w stylu allenowskim, ćwiartki paranoika, a to wszystko z domieszką zmiennej osobowości borderline. Ten galimatias całkowicie sprzecznych cech jakoś łączymy w sobie w jedność. I żyjemy sami ze sobą we względnej zgodzie. Ta jedność bywa jednak krucha. Kiedy przychodzi kryzys w ważnych relacjach, w postrzeganiu samego siebie, w pracy – zaczyna kołatać w głowie pytanie: Jak żyć? Rozmawiamy z najle...
Zagraj z całą rodziną w grę „Blokus”! Poznanie jej zasad zajmuje mniej niż minutę, a radość z główkowania nie kończy się nigdy! Gracze dostają zestawy 21 elementów czerwonych, niebieskich, zielonych albo żółtych, które kolejno układają na planszy. Obowiązuje jedna zasada: każdy z klocków musi dotykać innego klocka tego samego koloru, ale stykać się mogą tylko rogami! Celem gry jest umieszczenie jak największej liczby elementów na planszy. Gra kończy się, gdy na planszy nie można umieścić już żadnego klocka, a wygrywa gracz z najmniejszą ilością pozostałych elementów. Zawartość: • 84 elementy, • plansza do gry, • instrukcja. Wymiary opakowania: 27.0 x 32.5 x 4.0 cm
Po sukcesie książki Żyj wystarczająco dobrze autorzy kontynuują serię i tym razem poruszają tematy związane z byciem w długoletnim związku: W jaki sposób dobieramy się w pary? Co się dzieje, kiedy mija faza zakochania? O co tak naprawdę się kłócimy, kiedy kłócimy się o przysłowiowe skarpetki? Co nam mówi o związku walka o pieniądze? Czym jest udany seks? Czy romans zawsze oznacza koniec? Jak dzieci zmieniają związek? I dlaczego związek wystarczająco dobry jest lepszy od związku idealnego? O tym wszystkim Agnieszka Jucewicz i Grzegorz Sroczyński rozmawiają z najlepszymi psychologami, psychoterapeutami i seksuologami: Bogdanem de Barbaro, Danutą Golec, Agnieszką Iwaszkiewicz, Bogdanem Wojciszke, Wojciechem Eichelbergerem, Andrzejem Depko, Alicją Długołę...
W pokaźnym, ważącym niespełna kilogram worku znajduje się ponad 50 żetonów z obrazkami. Zadaniem graczy jest dokładać je do wyłożonych wcześniej płytek. Gra oferuje trzy różne warianty, w których gracze konkurują lub współpracują, wykładając swoje żetony. Gra „Honeycombs” polega na łączeniu płytek poprzez dopasowywanie symboli. Im więcej symboli dopasujesz, tym więcej punktów zdobywasz. Jeżeli symbole do siebie nie pasują, płytka nie może być położona. Jedyny wyjątek stanowi symbol pszczoły, który pełni rolę jokera i pasuje do wszystkich symboli. Do każdej płytki można dopasować inne z sześciu stron. Jak grać w Honeycombs? • Podziel 52 sześciokątne płytki równo między graczy. • Ścigaj się z innymi graczami, starając się j...
Pojedynek na dwóch planszach! „Gemino” to bardzo przyjemna gra logiczna dla całej rodziny. Proste zasady (podobne do „kółko i krzyżyk”) umożliwiają ciekawą, wciągającą rozgrywkę. Dzięki temu do gry chętnie zasiądą zarówno rodzice, dzieci, jak i dziadkowie. Aby wygrać, trzeba planować swoje ruchy, blokować i przechytrzyć przeciwników na dwóch planszach jednocześnie.
Najnowsza gra autora bestsellerowego „Ubongo”. Każdy gracz otrzymuje plansze zadania z egzotycznymi wyspami. Trzeba je jak najszybciej połączyć mostami! Gracze mają do dyspozycji fragmenty konstrukcji o różnych kształtach i długości. Buduj, obracaj, przekręcaj i kombinuj z ustawieniami mostów. Uważaj na wulkany! Kto najszybciej rozwiąże swoją łamigłówkę, zdobywa szacunek miejscowych Papuasów i punkty zwycięstwa. Trzy poziomy trudności pozwolą dostosować grę do wieku i umiejętności graczy. Elementy gry: - 32 dwustronne plansze zadań (128 zwykłych, 128 trudnych, 1024 zadania w łatwiejszym wariancie gry np. z młodszymi graczami) - 52 kafelki mostów (po 13 w każdym kolorze) - 4 pionki - 8 żetonów bonusowych - 4 żetony wulkanów - spinner - kostka
Popularna gra powraca! Ułóż wieżę aż do samego nieba! Wyciągaj klocki jedną ręką i układaj je na szczycie. Osoba, która przewróci budowlę, przegrywa.
Puzzle firmy Eurographics składające się z 2000 elementów po ułożeniu tworzą obraz o wymiarach 96 x 68 cm.
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro