Piraci podróżują po morzu karaibskim w poszukiwaniu ukrytych skarbów. Muszą je odnaleźć, załadować na pokład i bezpiecznie dostarczyć do portu. Po drodze napotkają innych piratów, tornada i różne przeciwności losu. Aby zdobyć cenne skarby, piraci będą musieli często podejmować ryzyko. Jeżeli jednak będą zbyt zachłanni, mogą stracić cenne łupy!
„Ahoj, piraci!” to wspaniała gra rodzinna z elementem strategii oraz dreszczykiem emocji.
Liczba graczy: 2 - 4 osoby
Wiek: od 6 lat
Czas gry: ok. 30 minut
Producent | Egmont - gry |
Kod paskowy (EAN) | 5908215007508 |
Waga | 658 g |
Wymiary | 245 x 245 x 67 mm |
Data premiery | 2016.06.29 |
Data pojawienia się | 2016.06.23 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Rozgrywka dwuosobowa jest kiepska. Gra pokazuje zalety przy trzech graczach, przy czterech robi się naprawdę fajna. Jest bardzo losowa, ale w większym składzie wypływają inne atuty, których zapowiedzi nie było nawet widać wcześniej. Pojawia się bardzo duża interakcja. Grając w parze nie zdarzyło nam się nigdy spotkać, teraz statki bez przerwy będą się ze sobą stykać, a to gwarantuje dużo ciekawych zwrotów akcji. Sens zacznie też mieć przemieszczanie tornada. Wcześniej ustawialiśmy je gdzie bądź, czasami tylko mogąc komuś zaszkodzić. Teraz umiejscowienie znacznika będzie wymagało od nas zastanowienia i przeanalizowania sytuacji na planszy, często będziemy mogli zdecydować komu dowalić uciążliwy kataklizm. To wszystko sprawia, że gra w powiększonym składzie staje się ciekawa, dynamiczna, zabawna i emocjonująca. Gra uczy podejmowania nieoczywistych decyzji. Dzieci na początku będą chciały załadować na swoje statki jak najwięcej skarbów, ale to nie zawsze najbezpieczniejsze rozwiązanie. „Ahoj...” wprowadza też elementy myślenia strategicznego w zakresie oceny i zarządzania ryzykiem. Do tego liczenie i kalkulowanie, zwłaszcza jeśli chcemy zaszkodzić pozostałym. No i piękne wykonanie – małe, drewniane stateczki z żaglami, skarby, które trzeba sobie nawlekać na maszty, drewniane tornado, strzałka wbudowana w planszę – cudo!
Rozgrywka dwuosobowa jest kiepska. Gra pokazuje zalety przy trzech graczach, przy czterech robi się naprawdę fajna. Jest bardzo losowa, ale w większym składzie wypływają inne atuty, których zapowiedzi nie było nawet widać wcześniej. Pojawia się bardzo duża interakcja. Grając w parze nie zdarzyło nam się nigdy spotkać, teraz statki bez przerwy będą się ze sobą stykać, a to gwarantuje dużo ciekawych zwrotów akcji. Sens zacznie też mieć przemieszczanie tornada. Wcześniej ustawialiśmy je gdzie bądź, czasami tylko mogąc komuś zaszkodzić. Teraz umiejscowienie znacznika będzie wymagało od nas zastanowienia i przeanalizowania sytuacji na planszy, często będziemy mogli zdecydować komu dowalić uciążliwy kataklizm. To wszystko sprawia, że gra w powiększonym składzie staje się ciekawa, dynamiczna, zabawna i emocjonująca. Gra uczy podejmowania nieoczywistych decyzji. Dzieci na początku będą chciały załadować na swoje statki jak najwięcej skarbów, ale to nie zawsze najbezpieczniejsze rozwiązanie. „Ahoj...” wprowadza też elementy myślenia strategicznego w zakresie oceny i zarządzania ryzykiem. Do tego liczenie i kalkulowanie, zwłaszcza jeśli chcemy zaszkodzić pozostałym. No i piękne wykonanie – małe, drewniane stateczki z żaglami, skarby, które trzeba sobie nawlekać na maszty, drewniane tornado, strzałka wbudowana w planszę – cudo!
Kotek Psotek uwielbia ścigać się ze zwierzątkami w ogrodzie. Jest bardzo szybki, ale przyjaciele potrafią go przechytrzyć. Pomóżcie ptaszkowi, wiewiórce i myszce dotrzeć do kryjówki na drzewie. Celem gry jest doprowadzenie zwierzątek do kryjówki, zanim kotek je dogoni. Kotek jest bardzo szybki, dlatego gracze będą musieli go przechytrzyć, wykorzystując skróty na planszy oraz kocie przysmaki. W grze nie występuje rywalizacja między graczami, ponieważ wszyscy mają wspólny cel. Rodzice będą mieli frajdę z pomagania swoim podopiecznym, a dzieci nauczą się logicznego myślenia, współpracy i radzenia sobie z emocjami. Kotek Psotek ma proste zasady, efektowne elementy i niebanalną rozgrywkę, która spodoba się zarówno dzieciom jak i rodzicom. „Rodzinka wygrywa...
Prędzej, prędzej, kto pierwszy! Żółwie zwykle się nigdzie nie spieszą, ale kiedy w polu widzenia pojawia się apetyczna sałatka z liści po drugiej stronie łąki, zaczynają wyciągać swoje krótkie nóżki! Jednakże żółwiki nie są długodystansowcami, więc od czasu do czasu muszą odpocząć, najchętniej na grzbiecie innego żółwia, który może je przy okazji podwieźć... Ta doskonała gra planszowa dostarczająca wiele zabawy małym jak i dużym. Sympatyczne, dziecięce grafiki oraz karty oparte na symbolach pozwolą usiąść przy grze nawet bardzo małym planszówkowiczom. A „pędzące” żółwie, zwłaszcza te jedne na drugich, rozbawi nie jednego dorosłego. Pokochasz tę grę! Zawartość opakowania: • plansza, • 5 drewnianych znaczników żółwi, • 5...
Gra o kotach biegających za kłębkiem. Każdy gracz ma planszę przedstawiającą pokój pełen zabawek. Po pokojach biegają koty. Im więcej zabawek zainteresuje kota, tym więcej punktów gracz zdobędzie. Gra jest pięknie zilustrowana Zawartość opakowania: • sznurki, • specjalne plansze, • instrukcja. Doskonała zabawa nie tylko dla dzieci.
Kooperacyjna gra dla najmłodszych pogromców potworów. Zalecana na dobranoc! „Co to znowu za pokraki? Wyglądają jak wieszaki! Wyszły z szafy bez pomocy... Kiedy wyszły? O północy!!! Maszerują przez pokoje, szumią na nich różne stroje. Idą, idą, nie przystają. Pod wersalkę zaglądają...” – Dorota Gellner Wieczorem świat wygląda inaczej. Straszydła i stwory czają się pod łóżkiem. Nie możesz zasnąć? Nie bój się potworów! Zagraj w naszą grę i wygoń je do szafy! Gra Potwory do szafy! to gra kooperacyjna dla najmłodszych autorstwa Antoine Bauza. Ilustrował ją Maciej Szymanowicz. Mamy nadzieję, że wam się spodoba! Zawartość opakowania: • 20 kart potworów, • 10 żetonów zabawek, • 3 części potwora Zębogona, • 2 żetony Łowców Doskon...
O nie! Małe króliczki nie potrafią same się wydostać z zalewanej przez deszcz norki. Na szczęście zjawiliście się w samą porę! Rzucaj kostką! Kolor pokazuje, którym wyjściem może uciec królik. Uff! Udało się! Zawartość opakowania: • 20 królików, • kolorowa kostka, • plansza w kształcie króliczej norki, • instrukcja.
Rzucając kolorowymi kostkami, gracze starają się zdobyć jak najwięcej butów dla swoich stonóg. Muszą podejmować decyzje, ile butów i w jakich kolorach chcą zdobyć w kolejnych rundach. Wygra gracz, którego stonoga posiadać będzie najwięcej butów. Urocza, przyjazna oprawa graficzna i wciągająca fabuła sprawiają, że dziecko nawet nie zauważa, że uczy się kolorów oraz dodawania i odejmowania, dobrze się przy tym bawiąc! Elementy gry wykonane są z grubego kartonu, dzięki czemu gra jest odporna na działanie małych, zwinnych dziecięcych rączek. Gra ma 2 warianty: dla dzieci młodszych i starszych.
W pudełku znajdują się dwa zestawy kart ze zdjęciami ludzi, którzy okazują różne emocje, na przykład: radość, zadowolenie, spokój, gniew, strach, zaskoczenie, wstyd, smutek. W jednym zestawie okazywane na zdjęciach emocje zostały uchwycone w konkretnej sytuacji (np. podczas kłótni, tuż przed bolesnym zastrzykiem, w czasie radosnej zabawy czy w obliczu utraty bliskiej osoby). Emocje na zdjęciach z drugiego zestawu można z kolei odczytać tylko na podstawie wyrazu i mimiki twarzy. Na odwrotach wszystkich kart znajdują się emotikony, które w symboliczny sposób określają ukazane uczucia. W czasie zabawy kartami dzieci mogą nazywać różne emocje i wskazywać elementy (takie jak wyraz twarzy, spojrzenie, układ warg i brwi, gesty i ruch ciała), za pomocą których m...
Wreszcie są! Długo wyczekiwane, mądre i piękne zabawki z Puciem! Uwielbiany przez dzieci i rodziców bohater bestsellerowej serii Marty Galewskiej-Kustry, fenomenalnie ilustrowanej przez Joannę Kłos, w końcu wykracza poza karty książek i pojawia się także w grach edukacyjnych! Zapraszamy do wspólnej zabawy i nauki! Zestaw składa się z 32 obrazków. Na kartonikach znajdują się obrazki z wyrażeniem dźwiękonaśladowczym, a także obiektem lub zwierzęciem wydającym dany dźwięk oraz wizerunkiem Pucia – ulubionego bohatera maluchów. Wyrażenia dźwiękonaśladowcze są wypowiadane już przez roczne dzieci i stanowią bardzo istotny element rozwoju mowy. Zebrane w estetycznym pudełku obrazki dają okazję do rozmaitych zabaw, w zależności od możliwości intelektualny...
Gra oparta jest na bestsellerowej serii książek Akademia Mądrego Dziecka. Przeznaczona jest dla dzieci już od drugiego roku życia. Wspomaga rozwój intelektualny i poznawczy dziecka. Gra ma na celu: • naukę nazw owoców i warzyw, • naukę nazw kolorów, • nauka liczenia i określania ilości (ile masz, kto ma więcej), • rozwijanie kompetencji społecznych. Zanim rozpoczniesz z dzieckiem grę, pokaż mu jej elementy (owoce, warzywa). Pobawcie się nimi, nazwij je. Określ ich kolor. Grę można wykorzystać na kilka sposobów: • zgodnie z instrukcją, • zabawa w smaki (wybrać charakterystyczne smakowo owoce i określać ich smak – dziecko musi wcześniej poznać smak tych owoców i nazwy smaków), • zagadki smakowe; dziecko z zamkniętymi oczami próbuje ró...
Gra karciana z uniwersum DC Comics oparta na popularnym mechanizmie budowania talii! Wciel się w ulubionego superbohatera DC Comics. Zdobądź potężne supermoce, mega sprzęt i lojalnych sprzymierzeńców. A może wolisz wykorzystać łotrów, by zaatakować swoich współgraczy? Wybierz swoją strategię i ruszaj po zwycięstwo! Gra karciana, w której bohaterem jesteś ty! W trakcie gry tworzysz swoją talię postaci. Na początku dysponujesz tylko prostymi ciosami, jednak w trakcie gry zdobywasz nowe potężniejsze karty. Karty wzajemnie na siebie oddziałują i współgrają z umiejętnościami twojej postaci. Tylko dobrze działająca i naoliwiona maszyna pozwoli ci pokonać Superłotrów i zwyciężyć grę! Jak grać? Wybierz, którym bohaterem będziesz grać. Liga Sprawie...
Stwórz własny sen!Gracze wybierają się w podróż do świata ze snów. Czekają na nich niezwykłe krainy: niektóre jak z bajki, inne z kolei mroczne i pełne kruków. Podglądaj i przejmuj sny rywali. Celem gry jest stworzenie snu z jak najmniejszą liczbą kruków. Proste zasady gry! • Gracze tworzą sny składające się z 4 krain (kart). Gracze nie wiedzą, jakie krainy znajdują się w snach rywali. • W niektórych krainach znajduje się więcej kruków, w innych mniej. Wygrywa ten, kto ma najmniejszą liczbę kruków w swoim śnie. • Podczas gry gracze wymieniają swoje krainy, podglądają sny rywali, wrzucają do ich snów mroczne krainy oraz starają się przejmować te z niewielką liczbą kruków. • Jeśli ktoś uważa, że w jego śnie znajduje się najmniej krukó...
Rodzinka Grywalskich wybrała się do Parku Dinozaurów. Lecz co to? Dinozaury rozbiegły się po parku, a w radiu właśnie zapowiedziano deszcz meteorytów. Pomóżcie dinozaurom wrócić do ich wybiegów, zanim rozpęta się kosmiczna burza. Gracze rzucają specjalną kostką i przemieszczają dinozaury po Parku. Po drodze muszą odnajdywać różne obiekty oraz uważać na Tyranozaury. „Park dinozaurów” to gra, która rozwija się razem z dziećmi – po pokonaniu poziomu podstawowego można w niej wspólnie zmagać się z coraz trudniejszymi zadaniami. Gry z serii „Rodzinka wygrywa” oswajają małe dzieci z graniem, przestrzeganiem reguł, emocjami związanymi z sukcesem i porażką. Każda rozgrywka to prawdziwa frajda dla dzieci i rodziców niezależnie od końcowego w...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro