Przewrotna gra karciana, bez której nie może obyć się żadna rodzina. Fascynująca, zabawna
i zdumiewająco prosta! Wszyscy gracze jednocześnie próbują wyrzucić tyle kart tego samego koloru, ile tylko się da, od 1 do 10. Aby wygrać, musisz być szybki, zręczny i sprytny.
Uwaga: łącząc dwa różnokolorowe pudełka "Ligretto", w zabawie może wziąć udział do 8 graczy. Jeśli użyjesz trzech różnych pudełek, jednocześnie będzie mogło zagrać nawet do 12 osób.
Zawartość:
160 kart
instrukcja
Wiek graczy:8+
Liczba graczy: 2-4
Czas rozgrywki: 10 minut
Producent | Schmidt |
Kod paskowy (EAN) | 4001504013080 |
Data premiery | 2015.07.30 |
Data pojawienia się | 2015.07.30 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Przewrotna gra karciana, bez której nie może obyć się żadna rodzina. Fascynująca, zabawna i zdumiewająco prosta! Wszyscy gracze jednocześnie próbują wyrzucić tyle kart tego samego koloru, ile tylko się da, od 1 do 10. Aby wygrać, musisz być szybki, zręczny i sprytny. Uwaga: łącząc dwa różnokolorowe pudełka "Ligretto", w zabawie może wziąć udział do 8 graczy. Jeśli użyjesz trzech różnych pudełek, jednocześnie będzie mogło zagrać nawet do 12 osób. Zawartość: 160 kart instrukcja Wiek graczy:8+ Liczba graczy: 2-4 Czas rozgrywki: 10 minut
Przewrotna gra karciana, bez której nie może obyć się żadna rodzina. Fascynująca, zabawna i zdumiewająco prosta! Wszyscy gracze jednocześnie próbują wyrzucić tyle kart tego samego koloru, ile tylko się da, od 1 do 10. Aby wygrać, musisz być szybki, zręczny i sprytny. Uwaga: łącząc dwa różnokolorowe pudełka "Ligretto", w zabawie może wziąć udział do 8 graczy. Jeśli użyjesz trzech różnych pudełek, jednocześnie będzie mogło zagrać nawet do 12 osób. Zawartość pudełka: 160 kart instrukcja Wiek graczy: 8+ Liczba graczy: 2- Czas rozgrywki: 10 minut
Szachy magnetyczne to wersja podróżna tej popularnej gry. Magnetyczne opakowanie z planszą przyciąga pionki, dzięki czemu gra jest możliwa nawet podczas jazdy samochodem lub pociągiem. Szachy to gra strategiczna. Najważniejszą figurą jest król. Celem gry jest zbicie króla przeciwnika. Wygrywa ten gracz, który dokona tego pierwszy.
Wydanie Potopu kompletne bez skrótów i cięć w treści. W tym wydaniu znajdziesz odpowiedzi na pytania z podręcznika – „pewniak na teście”, czyli wskazanie zagadnień, które zwykle pojawiają się w pytaniach z danej lektury we wszelkich testach sprawdzających wiedzę, a także w podręcznikach i na klasówkach. Książka zawiera pełen tekst lektury. Na końcu książki zamieszczono opracowanie, w którym znajduje się bardzo szczegółowe streszczenie oraz drugie skrócone, ułatwiające szybkie przygotowanie się przed lekcją. Opracowanie zawiera ponadto plan wydarzeń, wnikliwie wyjaśnioną problematykę oraz szerokie charakterystyki bohaterów. Druga część Trylogii Henryka Sienkiwiecza, Potop, to powieść historyczna nawiązująca do potopu szwedzkiego z lat 1655–...
Lista utworów: 1. Honey, Honey 3:07 2. Money, Money, Money 3:06 3. Mamma Mia 3:34 4. Dancing Queen 4:04 5. Our Last Summer 2:57 6. Lay All Your Love On Me 4:29 7. Super Truper 3:53 8. Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight) 3:51 9. The Name Of The Game 4:55 10. Voulez-Vous 4:35 11. SOS 3:19 12. Does Your Mother Know 3:01 13. Slipping Through My Fingers 3:50 14. The Winner Takes It All 15. When All Is Said And Done 3:17 16. Take A Chance On Me 4:01 17. I Have A Dream 4:23
Rzucając kolorowymi kostkami, gracze starają się zdobyć jak najwięcej butów dla swoich stonóg. Muszą podejmować decyzje, ile butów i w jakich kolorach chcą zdobyć w kolejnych rundach. Wygra gracz, którego stonoga posiadać będzie najwięcej butów. Urocza, przyjazna oprawa graficzna i wciągająca fabuła sprawiają, że dziecko nawet nie zauważa, że uczy się kolorów oraz dodawania i odejmowania, dobrze się przy tym bawiąc! Elementy gry wykonane są z grubego kartonu, dzięki czemu gra jest odporna na działanie małych, zwinnych dziecięcych rączek. Gra ma 2 warianty: dla dzieci młodszych i starszych.
Na 55 kartach znajdują się wzory złożone z figur, które odpowiadają kształtom plastikowych żetonów. Po krótkiej prezentacji karty należy jak najszybciej ułożyć z żetonów zapamiętany wzór. W drugiej wersji gry, jej uczestnicy muszą jak najprędzej nawlec na linkę żetony tak, by kolor, kształt i ich liczba były zgodne z pokazanym na chwilę wzorem. Gra jest bardzo emocjonująca, rozwija pamięć, uczy spostrzegawczości i koncentracji. Jest świetną zabawą dla całej rodziny. Zawartość pudełka: – 36 żetonów, – 55 kart wzoru, – 4 linki, – 4 podkłady, – instrukcja. Rozmiar opakowania: 19.5 x 18.5 x 5.5 cm
Przepięknie ilustrowane książki z bajkami i wierszykami dla najmłodszych. Wspólne czytanie na głos buduje szczególną więź emocjonalną między rodzicami a dziećmi, oraz rozbudza w najmłodszych ciekowość świata.
Przepięknie ilustrowane książki z bajkami i wierszykami dla najmłodszych. Wspólne czytanie na głos buduje szczególną więź emocjonalną między rodzicami a dziećmi, oraz rozbudza w najmłodszych ciekowość świata.
Gra „La Cucaracula” to nowa odsłona gry „La Cucaracha”. Tym razem karaluch Cucaracula grasuje w zamku i wywołuje zamęt. Twoim zadaniem jest wyrzucić go z zamku za pomocą katapulty. Komu uda się zebrać jak najwięcej świec i wygnać Cucaraculę, który nie lubi światła? Rzuć kostką i zapal świece, ale nie daj się złapać! Wypędź karalucha z zamku jak najszybciej! Zawartość i cechy zestawu: - robak Hexbug Nano: Cucaracula (zawiera baterię), - trójwymiarowa plansza do gry, - katapulta, - 38 żetonów ze świecami, - 4 pionki do gry, - plansza, - instrukcja z zasadami gry. Wymiary opakowania: 30.0 x 43.0 x 8.0 cm
Jedna z najlepszych na świecie gier imprezowych! Gracze kolejno wykładają karty. Gdy na kartach 2 graczy pojawi się ten sam obrazek, następuje pojedynek! Jak najszybciej podaj wtedy hasło z kategorii znajdującej się na karcie przeciwnika! Wygraj jak najwięcej pojedynków! Bądź szybszy od rywali – powiedz to, co masz na końcu języka! Proste zasady gry! • Stos kart umieść na środku stołu (obrazkiem do dołu). Podczas gry gracze biorą karty ze stosu i kładą przed sobą obrazkiem do góry. • Gdy na kartach dwóch graczy pojawi się taki sam obrazek, dochodzi do pojedynku. Gracze ci muszą jak najszybciej podać hasło pasujące do kategorii wskazanej na karcie przeciwnika! • Zwycięzcą zostaje osoba, która wygrała najwięcej pojedynków. Zdobyte nagrody: Najl...
Logiczna gra karciano-kafelkowa Rok 2XXX. Ziemia nie nadaje się już do zamieszkania. Ale ludzkość znalazła nową planetę, którą można skolonizować, i uruchomiła projekt Akcja: Terraformacja. Dzięki nowoczesnym technologiom macie szansę na zbudowanie Novej Ziemi. Jako Kierownik Projektu musisz nie tylko stworzyć warunki odpowiednie dla żywych istot, ale również zmierzyć się z klęskami żywiołowymi. Zasady: 1. Wykorzystuj punkty akcji na odwracanie, przesuwanie lub obracanie kafelków terenu 2. Ułóż teren Novej Ziemi zgodnie z wymaganiami misji, by móc zrealizować cele główne 3. Wraz z innymi graczami osiągnij wszystkie cele przed końcem dostępnych misji 4. Dostępny wariant kooperacyjny i rywalizacyjny oraz różne poziomy trudności Zawartość opakowania: ...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro