Wciel się w rolę tajnego agenta. Twoim zadaniem jest zdobywanie sekretnych informacji. Aby tego dokonać będziesz musiał umiejętnie przemieszczać pionki na planszy oraz rozszyfrować kim są inni gracze. Powodzenia agencie!
Liczba graczy: 2-7
Wiek graczy: 8+
Czas rozgrywki 30 min.
Producent | Egmont - gry |
Kod paskowy (EAN) | 5908215004538 |
Waga | 971 g |
Wymiary | 295 x 295 x 71 mm |
Data premiery | 2014.01.22 |
Data pojawienia się | 2014.01.22 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Standardowe karty Classic to wzór znany w Polsce od dziesięcioleci. Charakterystyczne bursztynowe i zielone rewersy ozdobione są liśćmi dębu, a figury i kolory oznaczone międzynarodowym wzorem. Karty są odpowiednie do wszystkich rodzajów klasycznych gier karcianych. Karty dla graczy lubiących klasykę w tradycyjnym wydaniu. Zestaw zawiera 2 talie po 55 listków karcianych.
Klasyczna gra z Czarnego Lądu! Celem gry jest zebranie, we własnej bazie, jak największej ilości kamyków. Brzmi prosto, jednak ilość prowadzących do tego celu dróg jest zadziwiająco duża. Kalaha to gra ciesząca się równie dużą popularnością wśród dzieci jak i dorosłych. Klasyczna gra planszowa wykonana z wysokiej jakości, niezwykle trwałych, elementów, zapewni wiele godzin emocji i dobrej zabawy dla całej rodziny. Zwartość: 48 szklanych kamyków, drewniana plansza, instrukcja.
Polska edycja światowego hitu! Gracze wcielają się w rolę kopaczy poszukujących bryłek złota w głębokich tunelach wijących się w trzewiach góry lub w sabotażystów, którzy na każdym kroku utrudniają pracę kopaczom. Członkowie obu grup powinni wspierać się wzajemnie, kiedy już odkryją, kto jest po ich stronie. Jeżeli kopacze zdołają przebić tunel do skarbu, otrzymują nagrodę w postaci bryłek złota, podczas gdy sabotażyści odchodzą z pustymi rękoma. Jednak, jeśli kopacze poniosą porażkę, nagrodę zgarniają sabotażyści. Wygrywa gracz, który po zakończeniu trzeciej rundy posiada najwięcej bryłek złota. Zawartość opakowania: • 110 kart, – 44 karty tuneli, – 28 kart bryłek złota, – 27 kart akcji, – 7 kart kopaczy, – 4 karty sabotażys...
Najnowsza wersja gry „Ubongo”. Tym razem wszyscy gracze będą starali się rywalizować, budując jak najszybciej ten sam wzór pokazany na karcie, używając do tego trójwymiarowych, prostokątnych klocków. Po 9 rudach gracze sumują punkty. Wygrywa ten, kto zdobędzie ich najwięcej. Cztery poziomy trudności umożliwiają dostosowanie gry do wieku i doświadczenia graczy. Liczba graczy: od 1 do 4 Wiek: od 8 lat Czas gry: 25 minut Wymiary opakowania: 29.5 x 29.5 x 7.0 cm
Rozwijająca umysł gra strategiczna. Tryktrak to rozwijająca umysł gra strategiczna znana już w czasach starożytnych, przeznaczona dla dwóch graczy. Każdy z nich musi dążyć do tego, aby blokować swojego przeciwnika oraz zdjąć swoje pionki, zdejmując je z planszy. Świetny klasyk dla każdego amatora gier planszowych. Wiek: +6 Rodzaj materiału:drewno
Jak osiągnąć szczęście i wewnętrzny spokój bez napinania się, jak znaleźć w szczegółach dnia codziennego zadowolenie, jak pomóc sobie ułożyć życie z drugą osobą, żeby odnaleźć harmonię, jak stworzyć wokół siebie przestrzeń zadowolenia nawet w nieprzyjaznym otoczeniu, jak być dobrym dla siebie, żeby moc być dobrym dla innych. Jednym słowem – jak nie zmarnować sobie życia.
Szczęśliwe życie we dwoje. To możliwe! Większość ludzi postrzega udany związek jako jeden z filarów szczęśliwego życia. Jednak życie we dwoje, mimo że wymarzone, niesie ze sobą dziesiątki problemów i dylematów. Jak pogodzić pragnienia, nawyki i życiowe cele dwóch osób? Czy namiętność może trwać wiele lat? W jaki sposób pielęgnować swoją indywidualność, tworząc jednocześnie szczęśliwą parę? Czy związek to romans czy sojusz? Co jest ważniejsze: rozsądek czy uczucia? Czy zdrada zawsze oznacza koniec związku? Dwoje cenionych terapeutów – psycholożka Katarzyna Miller i seksuolog Andrzej Gryżewski – w książce Być parą i nie zwariować zmierzy się nie tylko z tymi, ale również z wieloma innymi, najczęściej występującymi w związkach pro...
Zdrada. Jak jej uniknąć? Jak się po niej podnieść? W bestsellerowym poradniku pod przekornym tytułem Kup kochance męża kwiaty Katarzyna Miller mierzy się ze zdradą – jednym z najboleśniejszych doświadczeń, które mogą dotknąć człowieka. To oczywiste, że nikt nie chce być zdradzony. Jednocześnie, chyba nie ma osoby, która nie została kiedyś zdradzona: przez partnerów, przyjaciół, bliskich, rodzinę. Jak zatem uniknąć kolejnej zdrady? Jak dać sobie radę, kiedy nam się przydarzy? W tym, co mówi autorka, nie ma moralizatorstwa ani ckliwości. Jest za to siła działania i wiara, że ze zdrady można wyjść zwycięsko. Katarzyna Miller – psycholożka, psychoterapeutka, filozofka z kilkudziesięcioletnią praktyką terapeutyczną w zakresie terapii indywidua...
Stuprocentowa satysfakcja z życia seksualnego. Czy to możliwe? Oczywiście, że tak! Katarzyna Miller, znana i lubiana psycholożka oraz psychoterapeutka, w rozmowach z dziennikarką Beatą Pawłowicz porusza wiele tematów związanych z intymną sferą życia człowieka, która, mimo że stanowi coraz mniejsze tabu, nadal zbyt często postrzegana jest poprzez pryzmat niszczących ją stereotypów. Erotyczne gadżety, brak i nadmiar libido, intymne słownictwo, pornografia, wirtualny seks to tylko kilka spośród wątków poruszonych w tych niezwykle ciekawych i inspirujących rozmowach. Seksownik daje możliwość innego, pozbawionego zahamowań spojrzenia na ludzką seksualność, a przez to – szansę na zrozumienie siebie, swoich pragnień i osiągnięcie radości oraz satysfakcji z...
Tajniacy – zdobywca Spiel des Jahres 2016 Tajniacy to najlepsza zespołowa zabawa dedukcyjna, która podbiła serca graczy na największych targach gier planszowych w Essen 2015! Dlaczego warto kupić tę grę? Dzięki zmiennym układom kart na stole (400 haseł), wielu kartom kluczy (40), które mogą być rozpatrywane na cztery sposoby, każda rozrywka jest inna i stanowi nowe wyzwanie dla wszystkich graczy. Sprawia to, że w Tajniaków można grać nieustannie przez godzinę i dłużej, bez zmęczenia czy znużenia rozgrywką. Dwie dostępne role – Szefa i członka drużyny – to inne zadania, inne wymagania. Obie są bardzo satysfakcjonujące. Łączenie losowych słów skojarzeniami, które drużyna ma odgadnąć, jest niezłą gimnastyką umysłową i zmusza do szukania haseł,...
200 pytań, 2000 możliwych odpowiedzi „Traf w 10 to gra”, w której nie musisz długo czekać na swoją kolej. Na każde pytanie jest 10 odpowiedzi, a gracze szybko starają się zdobyć jak najwięcej punktów. Jeśli odpowiedź jest prawidłowa, gracz otrzymuje znacznik odpowiedzi. Ale jeśli w porę nie spasuje i udzieli błędnej odpowiedzi, wówczas traci wszystkie punkty zgromadzone w tej rundzie. Zawartość opakowania: • dekoder, • 10 plastikowych znaczników odpowiedzi, • 100 dwustronnych kart z pytaniami, • instrukcja.
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro