Kolejny znakomity pomysł twórców bestsellerowej bajki do rysowania „O, ja cię! Smok w krawacie!”. Tym razem będzie kryminalnie, bo Magda Wosik i Piotr Rychel zapraszają czytelników (już nieco starszych) do „Agencji z o.o.”. Za jej drzwiami czekają dwaj nietuzinkowi bohaterowie: agent Kot w Półbutach (as wywiadu) i detektyw Kapitan Wilk na Tropie (były tajniak) . A wraz z nimi niesamowite przygody, humor i oczywiście zadania do rozwiązania!!! Ktoś porwał króla Stefana i trzeba go odnaleźć! A przy okazji odszukać całą masę zagubionych osób i przedmiotów, rozszyfrować lub zaszyfrować tajne informacje, zabrać odciski palców i inne ślady, no i wsadzić za kratki kilku groźnych opryszków! Detektywi zawsze mają ręce pełne roboty, a więc... kredki w dłoń i do dzieła!
Autor | Wosik Magda, Rychel Piotr |
Wydawnictwo | Bajka |
Rok wydania | 2013 |
Oprawa | miękka ze skrzydełkami |
Liczba stron | 368 |
Format | 21.0x29.6cm |
Numer ISBN | 9788361824657 |
Kod paskowy (EAN) | 9788361824657 |
Waga | 976 g |
Wymiary | 210 x 295 x 32 mm |
Data premiery | 2013.10.23 |
Data pojawienia się | 2013.10.07 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Wytwórniki to seria autorskich zeszytów kreatywnych. Tu talent i pomysłowość artysty ilustratora łączą się z nieskrępowaną twórczością artysty dziecka. Punkt wyjścia to zaproszenie do poznawania niezwykłego świata figur geometrycznych. Co stanie się z punktami, jeżeli połączymy je w pary prostą kreską A dlaczego proste równoległe otacza chmura smutku Autorka przedstawia matematyczne definicje punktu, odcinka, wielokątów czy koła w zaskakujący sposób. Połączenie uporządkowanej geometrii i pełnej swobody ilustracji sprawia, że inaczej patrzymy na otaczający nas świat. Bo czy ktoś by pomyślał, że można hodować gwiazdy na poletkach, które tworzą linie proste przecinające się Łap coś do rysowania i baw się dobrze!
Zostań architektem z Kazikiem i jego tatą. Projektuj domy, parki, mosty i wieżowce. Rysuj graffiti, dekoruj fasady budynków i zagraj w miejską grę planszową. Ta książka to radosny i pouczający spacer przez miasto, podczas którego dziecko nie tylko wykona wiele twórczych zadań, lecz także zdobędzie podstawową wiedzę o architekturze i pozna najsłynniejsze budowle świata, doskonale się przy tym bawiąc. Ależ to jest książka! Kazik chce zostać architektem i budować domy jak tata. Musi się więc dowiedzieć, jak działa miasto. Pomogą mu w tym gołąb Ryszard i szczur Maurycy. Dzięki nim chłopiec dowie się, że lepiej jest jeździć metrem niż samochodem, że warto segregować śmieci i że budynki opowiadają historie. W tę miejską podróż powinni się wybr...
Dziennikarz naukowy i autor książek dla dzieci Wojciech Mikołuszko, biorąc się za pisanie książki Wielkie eksperymenty dla małych ludzi nie miał pojęcia, co go czeka! By opisać poczynania wielkich naukowców, których odkrycia zmieniły nasz świat, wgryzł się w historię nauki od starożytności aż po czasy współczesne – od Archimedesa, przez Galileusza, Newtona i Darwina, po Paula Harrisa. Dom autora zamienił się w jedno wielkie laboratorium. W kredensie i lodówce pojawiły się doniczki z kwiatami, na parapecie zamieszkały dżdżownice, w kuchni po stole walały się elektromagnesy, a w łazience moczyły się w occie kości i muszle. Kto by pomyślał, że autor przygotowując książkę musi skakać ze stołu, puszczać papierowe samoloty i opryskiwać się wodą...
„Wytwórnik filmowy” to zaproszenie do wspólnej pracy nad prostym filmem animowanym. Wykonaj zoetrop według naszej instrukcji: wykorzystaj model z okładki książki, wytnij paski z rysunkami i stwórz własne animacje. Wytwórnik zmieni się w Twoje małe kino.
WYTWÓRNIKI to seria autorskich książek aktywnościowych. Tu talent i pomysłowość artysty ilustratora łączą się z nieskrępowaną twórczością artysty dziecka. To szósty z serii Wytwórników. „Moc kłopotów. Wytwórnik” jest kontynuacją książki Iwony Chmielewskiej „Kłopot”. Autorka używa jednego kształtu do stworzenia całej historii i teraz Ty możesz zrobić to samo. W środku Wytwórnika jest szablon i instrukcja jak go używać. Wykorzystaj go i narysuj swoją opowieść. Okazuje się, że możliwości jest nieskończenie wiele.
Była czarna, czarna książka. A w tej czarnej, czarnej książce… W ciemności znajome kształty stają się obce, cienie gęstnieją, jaśniejsze punkciki wyglądają jak świecące w mroku oczy… Nawet we własnym domu można zacząć się bać. A co dopiero w czarnej, czarnej chacie, w czarnym, czarnym lesie, na czarnej, czarnej górze… Czy mimo to odważycie się tam zajrzeć? Przejść czarnym, czarnym korytarzem i wejść na czarny, czarny strych? Czy odważycie się sprawdzić, co czeka was na końcu tej podróży? Przewrotna książka dla tych, którzy nie boją się bać. O ciemności, o tym, co może się w niej czaić – i o oswajaniu strachu.
Blok pełen twórczych zadań rysunkowych dla młodych odkrywców. Ciąg dalszy podziemnej przygody zapoczątkowanej książką Pod ziemią, pod wodą. Wyrusz na rysunkową wyprawę w głąb Ziemi! Zaprojektuj kopalnię, zamień jaskinię w zębatego potwora i poprowadź tunel przez środek wielkiej góry. Skompletuj szkielet dinozaura, odwiedź podziemne miasto i upchaj pasażerów w tokijskim metrze. Rysuj i czytaj ciekawostki. Baw się i poznawaj świat! Blok zawiera 36 plansz.
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro