„Wiem, jak to zrobić to seria pomocy do terapii mowy i funkcji poznawczych dla osób dorosłych, które wskutek udaru mózgu lub chorób neurozwyrodnieniowych borykają się z trudnościami w obszarze porozumiewania się, pamięci i uczenia się.
Wiem, jak to zrobić. Karty pracy są dodatkiem do materiałów dydaktycznych dla pacjentów dorosłych, u których obserwujemy trudności w zakresie funkcji poznawczych. Zadania zostały przygotowane w ten sposób, aby uzupełnić i wspomóc utrwalenie materiału zawartego w teczkach „Wiem, jak to zrobić”. Mają różny poziom trudności, a terapeuta, wiedząc jakie są możliwości pacjenta, może wykonać te zadania pisemnie lub ustnie. Na kanwie kart pracy można tworzyć własne zadania, które zostaną wplecione w proces terapii zaburzeń poznawczych. Niektóre ćwiczenia pacjent może zrobić samodzielnie, a terapeuta (lub opiekun) sprawdzają poprawność wykonania. Pacjentom oraz osobom wspierającym ich terapię życzę wielu pozytywnych chwil przy pracy”.
Pomoce powstały na podstawie wieloletniego doświadczenia Autorki w pracy z pacjentami w Oddziale Rehabilitacji Neurologicznej i Oddziale Udarowym Szpitala Klinicznego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
Autor | Tatiana Lewicka |
Wydawnictwo | WIR |
Rok wydania | 2015 |
Oprawa | broszurowa |
Liczba stron | 36 |
Format | 21.0 x 30.0 cm |
Numer ISBN | 9788362739950 |
Kod paskowy (EAN) | 9788362739950 |
Data premiery | 2017.02.09 |
Data pojawienia się | 2017.02.09 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Ortografki, czyli zabawne historyjki i ćwiczenia ortograficzne kształcące umiejętność czytania ze zrozumieniem
Wiem, jak to zrobić to seria pomocy do terapii mowy i funkcji poznawczych dla osób dorosłych, które wskutek udaru mózgu lub chorób neurozwyrodnieniowych, borykają się z trudnościami w obszarze porozumiewania się, pamięci i uczenia się.Karty pracy Wiem, jak to zrobić są dodatkiem do materiałów dydaktycznych dla pacjentów dorosłych, u których obserwujemy trudności w zakresie funkcji poznawczych.Zadania zostały przygotowane w ten sposób, aby uzupełnić i wspomóc utrwalenie materiału zawartego w teczkach Wiem, jak to zrobić. Mają różny poziom trudności, a terapeuta, wiedząc jakie są możliwości pacjenta, może wykonać te zadania pisemnie lub ustnie. Na kanwie kart pracy można tworzyć własne zadania, które zostaną wplecione w proces terapii zaburzeń pozna...
Wiem, jak to zrobić to seria pomocy do terapii mowy i funkcji poznawczych dla osób dorosłych, które wskutek udaru mózgu lub chorób neurozwyrodnieniowych, borykają się z trudnościami w obszarze porozumiewania się, pamięci i uczenia się. Pracując z zestawem "Wiem, jak to zrobić", pobudzamy do działania funkcje: komunikacji językowej, planowania, pamięci wzrokowej i słuchowej, uwagi, praksji i gnozji. Teczka zawiera planszę, zdjęcia i etykiety do układania. Teczka druga zawiera materiał oparty na codziennych czynnościach przygotowanie sałatki, smażenie kotleta, nakrywanie do stołu. Pomoce powstały na podstawie wieloletniego doświadczenia Autorki w pracy z pacjentami w Oddziale Rehabilitacji Neurologicznej i Oddziale Udarowym Szpitala Klinicznego Śląskiego Uniwers...
Wiem, jak to zrobić to seria pomocy do terapii mowy i funkcji poznawczych dla osób dorosłych, które wskutek udaru mózgu lub chorób neurozwyrodnieniowych, borykają się z trudnościami w obszarze porozumiewania się, pamięci i uczenia się.Pracując z zestawem "Wiem, jak to zrobić "pobudzamy do działania funkcje:komunikacji językowej,planowania,pamięci wzrokowej i słuchowej,uwagi,praksji i gnozji.Teczka zawiera planszę, zdjęcia i etykiety do układania.Teczka trzecia zawiera materiał oparty na codziennych czynnościach tj. golenie, ubieranie się na deszczową pogodę, przyszywanie guzika.Pomoce powstały na podstawie wieloletniego doświadczenia Autorki w pracy z pacjentami w Oddziale Rehabilitacji Neurologicznej i Oddziale Udarowym Szpitala Klinicznego Śląskiego Uniwersy...
Przedstawiamy karty pracy do czytania ze zrozumieniem, pisania i wykorzystywania wiedzy w praktyce dla uczniów w wieku od 7 do 11 lat.
Jest to pozycja polecana uczniom z klas IV–VI. Zawarte w niej teksty i ćwiczenia pomogą przypomnieć i utrwalić zasady ortograficzne. Autorka podzieliła teksty według trudności ortograficznych. Omówione są szczegółowo „ó” i „u”, „ż” i „rz”, „h” i „ch” oraz pisownia przeczenia „nie” z częściami mowy. Na początku każdego działu zostały wymienione wszystkie zasady pisowni, które potem są powtarzane przez ucznia w ćwiczeniach. Autorka postarała się, by zaintrygować ucznia i w ten sposób zachęcić go do pracy. Teksty są czasem zaszyfrowane, czasem pomieszane, tak że pierwszym zadaniem dziecka jest ich odczytanie. Ćwiczenia opierające się na wyrazach z tekstów rozwijają koncentrację uwagi, funkcje wzrokowe, logiczne myślenie, spraw...
Publikacja przeznaczona jest dla rodziców, nauczycieli i logopedów do pracy z dziećmi, u których proces kształtowania się mowy nie został jeszcze zakończony. Poprawna wymowa daje dziecku większą szansę na sukces edukacyjny i pozwala uniknąć stresów. Dlatego ważne jest, aby skorygować zaburzenia artykulacyjne, zanim dziecko pójdzie do szkoły. W publikacji zawarte są ćwiczenia do terapii logopedycznej głosek: l, r. Zagadki, krzyżówki i inne ciekawe formy zadań są bardzo pomocne w procesie kształtowania u dzieci prawidłowej wymowy.
Karty pracy ucznia to uzupełnienie podręcznika do matematyki w zakresie podstawowym. Zostały one przygotowane w zupełnie nowej, perforowanej formie. Każdą kartę można oderwać, rozwiązać znajdujące się na niej zadania, oddać do sprawdzenia nauczycielowi, a następnie wpiąć w skoroszyt tworzący całość publikacji.
Od kołyski, do dorosłości. A nawet dłużej Relacja rodzic - dziecko jest najważniejszym z życiowych związków. Dla dziecka – to oczywiste, bo to, czego doświadczamy, czym nasiąkamy w młodych latach, wzorce zachowań, jakie wówczas obserwujemy i przyjmujemy za swoje, czy przeciwnie – odrzucamy, rzutują na naszą dorosłość, predysponując nas do sukcesów, bądź porażek. Dla rodzica więź z dzieckiem jest także niezwykle istotna. Rola wychowawcy, opiekuna, kogoś, kto nie tylko zapewnia niezbędne środki utrzymania, lecz także uczy, wskazuje drogę, towarzyszy w dobrej i złej doli i pomaga ukształtować charakter, to najodpowiedzialniejsze zadanie, jakie mamy do wykonania. Jak się z niego właściwie wywiązać? Rodzicem zostaje się bez przygotowania. Jedynym „...
Przystępne źródło informacji dla rodziców nastolatków chorych na depresję. Pomóż swojemu dziecku odzyskać dobre samopoczucie. „Zostaw mnie, mamo!”, „Daj mi spokój, tato!” – rodzice nastolatka często słyszą takie słowa od swojego dziecka. Czasem jednak mogą one wskazywać na to, że dziecko zmaga się z depresją, która jest u nastolatków problemem częstszym, niż mogłoby się wydawać. Jakiejś formy depresji lub długotrwałego obniżenia nastroju doświadcza około 10 procent nastolatków. Jeśli martwisz się, że tak jest w przypadku Twojego syna lub córki, ta książka może się okazać pomocna. Dowiesz się z niej, na co zwracać uwagę i jak wspierać swoje dziecko w walce o poprawę samopoczucia. Książka ta, napisana przez ekspertów doświadczonyc...
Karty pracy ucznia zaprojektowane w zupełnie nowej, perforowanej formie, są świetnym uzupełnieniem podręcznika do nauki podstaw przedsiębiorczości. Ta publikacja, która ma pomóc utrwalić i rozszerzyć wiedzę została bardzo dobrze przyjęta przez nauczycieli. Każdą kartę można oderwać, rozwiązać znajdujące się na niej zadania, oddać do sprawdzenia nauczycielowi, a następnie wpiąć w skoroszyt tworzący całość publikacji. Publikacja dla uczniów liceów ogólnokształcących i techników. Każda karta pracy to zestaw zadań porządkujących i weryfikujących zdobytą wiedzę, a także umożliwiających rozwijanie zagadnień wymaganych w podstawie programowej. Zadania znajdujące się w kartach pracy rozwijają umiejętność selekcji i analizowania informacji z ró...
Karty pracy ucznia to uzupełnienie podręcznika do matematyki w zakresie podstawowym. Zostały one przygotowane w zupełnie nowej, perforowanej formie. Każdą kartę można oderwać, rozwiązać znajdujące się na niej zadania, oddać do sprawdzenia nauczycielowi, a następnie wpiąć w skoroszyt tworzący całość publikacji.
Język polski inaczej! Rysuj, notuj i zapamiętuj! Lektury jak malowane to połączenie polonistycznej pasji z graficznym przekazywaniem wiedzy. Autorka sprawnie posługuje się techniką notowania wizualnego, dzięki czemu literackie treści są szybciej przyswajane. Wspomagając słowo obrazem, tworzymy skojarzenia, dzięki którym efektywniej się uczymy. Epika to karty pracy do utworów: Brzechwy, Burnetta, Christy, Dickensa, Fiedlera, Hemingway'a, Kamieńskiego, Kosika, Lewisa, Makuszyńskiego, Mickiewicza, Molnara, Montgomery, Mrożka, Niziurskiego, Prusa, Saint-Exupry'ego, Schmitta, Sienkiewicza, Tolkiena, Żeromskiego, a także do fragmentów Biblii i Mitologii.
Wiem, jak to zrobić to seria pomocy do terapii mowy i funkcji poznawczych dla osób dorosłych, które wskutek udaru mózgu lub chorób neurozwyrodnieniowych, borykają się z trudnościami w obszarze porozumiewania się, pamięci i uczenia się. Pracując z zestawem "Wiem, jak to zrobić", pobudzamy do działania funkcje: komunikacji językowej, planowania, pamięci wzrokowej i słuchowej, uwagi, praksji i gnozji. Teczka zawiera planszę, zdjęcia i etykiety do układania. Teczka druga zawiera materiał oparty na codziennych czynnościach przygotowanie sałatki, smażenie kotleta, nakrywanie do stołu. Pomoce powstały na podstawie wieloletniego doświadczenia Autorki w pracy z pacjentami w Oddziale Rehabilitacji Neurologicznej i Oddziale Udarowym Szpitala Klinicznego Śląskiego Uniwers...
Wiem, jak to zrobić to seria pomocy do terapii mowy i funkcji poznawczych dla osób dorosłych, które wskutek udaru mózgu lub chorób neurozwyrodnieniowych, borykają się z trudnościami w obszarze porozumiewania się, pamięci i uczenia się.Pracując z zestawem "Wiem, jak to zrobić "pobudzamy do działania funkcje:komunikacji językowej,planowania,pamięci wzrokowej i słuchowej,uwagi,praksji i gnozji.Teczka zawiera planszę, zdjęcia i etykiety do układania.Teczka trzecia zawiera materiał oparty na codziennych czynnościach tj. golenie, ubieranie się na deszczową pogodę, przyszywanie guzika.Pomoce powstały na podstawie wieloletniego doświadczenia Autorki w pracy z pacjentami w Oddziale Rehabilitacji Neurologicznej i Oddziale Udarowym Szpitala Klinicznego Śląskiego Uniwersy...
Wiem, jak to zrobić to seria pomocy do terapii mowy i funkcji poznawczych dla osób dorosłych, które wskutek udaru mózgu lub chorób neurozwyrodnieniowych, borykają się z trudnościami w obszarze porozumiewania się, pamięci i uczenia się.Karty pracy Wiem, jak to zrobić są dodatkiem do materiałów dydaktycznych dla pacjentów dorosłych, u których obserwujemy trudności w zakresie funkcji poznawczych.Zadania zostały przygotowane w ten sposób, aby uzupełnić i wspomóc utrwalenie materiału zawartego w teczkach Wiem, jak to zrobić. Mają różny poziom trudności, a terapeuta, wiedząc jakie są możliwości pacjenta, może wykonać te zadania pisemnie lub ustnie. Na kanwie kart pracy można tworzyć własne zadania, które zostaną wplecione w proces terapii zaburzeń pozna...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro