Kocham szkołę! to jedyny na rynku podręczników pakiet do nauki czytania przygotowany w oparciu o autorską metodę prof. Jagody Cieszyńskiej (Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania ®).Podręcznik oraz dwa zeszyty ćwiczeń tworzą kompletny zestaw, którego celem jest przede wszystkim nauka czytania ze zrozumieniem. Zastosowanie metody symultaniczno-sekwencyjnej pozwoli dziecku szybko i bez negatywnych emocji nauczyć się czytać, budując jednocześnie przekonanie, że zrobiło to samodzielnie. W pakiecie, obok treści humanistycznych, pojawiają się również zagadnienia z obszaru muzyki i przyrody, dzięki czemu nauczyciel może wykorzystać zestaw nie tylko w zakresie kształcenia umiejętności czytania, ale również posłużyć się nim jako uzupełniającym podręcznikiem edukacji wczesnoszkolnej w klasie pierwszej.
Kocham szkołę! zawiera:
• teksty zbudowane w oparciu o metodę sylabową
• tematykę zgodną z podstawą programową z uwzględnieniem zainteresowań najmłodszych uczniów
• treść opartą na korelacji polonistyki, przyrody i muzyki
• teksty drukowane czcionką bezszeryfową (prostą) oraz majuskułą dla ułatwienia percepcji wzrokowej
• materiał umożliwiający indywidualizację nauki czytania
• liczne ćwiczenia usprawniające pracę lewej półkuli mózgu.przyjazny materiał ilustracyjny oraz prosty układ, który eliminuje szum informacyjny i usprawnia zapamiętywanie.
Autor | Jagoda Cieszyńska, Marta Korendo, Agnieszka Bala |
Wydawnictwo | WIR |
Rok wydania | 2011 |
Oprawa | miękka |
Liczba stron | 131 |
Numer ISBN | 9788362739004 |
Kod paskowy (EAN) | 9788362739004 |
Data premiery | 2015.05.16 |
Data pojawienia się | 2015.05.16 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
Kocham szkołę! to pakiet do nauki czytania przygotowany w oparciu o autorską metodę prof. Jagody Cieszyńskiej. Zastosowanie metody symultaniczno-sekwencyjnej pozwala dziecku szybko i bez negatywnych emocji nauczyć się czytać i zyskać przekonanie, że zrobiło to samodzielnie.
Na tym kodzie sprzedawany jest tylko Zeszyt 1. Podręcznik oraz dwa zeszyty ćwiczeń tworzą kompletny zestaw, którego celem jest przede wszystkim nauka czytania ze zrozumieniem. Zastosowanie metody symultaniczno-sekwencyjnej pozwoli dziecku szybko i bez negatywnych emocji nauczyć się czytać, budując jednocześnie przekonanie, że zrobiło to samodzielnie. W pakiecie, obok treści humanistycznych, pojawiają się również zagadnienia z obszaru muzyki i przyrody, dzięki czemu nauczyciel może wykorzystać zestaw nie tylko w zakresie kształcenia umiejętności czytania, ale również posłużyć się nim jako uzupełniającym podręcznikiem edukacji wczesnoszkolnej w klasie pierwszej.
Ćwiczenia rozwijające i kształtujące procesy poznawcze. W prezentowanej książce omówione zostały różne budynki i budowle, zarówno te, które budowane są i użytkowane obecnie, jak i takie, które swoje funkcje pełniły dawniej, a dzisiaj są obiektami do zwiedzania i nauki o przeszłości. Wśród omówionych budowli są między innymi budynki mieszkalne, użyteczności publicznej, budowle sakralne, dawne siedziby władców, budowle obronne, budynki dawniej spełniające funkcje użytkowe, obiekty hotelarskie, budowle ogrodowe i gospodarskie, związane ze zbiornikami wodnymi oraz ozdobne.
Przedstawiona książeczka nauczy dziecko jak należy rysować zwierzątka: lwa, kota, świnkę, papugę i wiele, wiele innych. Książka została podzielona tak, aby po jednej stronie znalazła się nauka rysowania w punkach, a po drugiej sceneria do wypełnienia kolorowymi rysunkami.
Ćwiczenia planowania ruchu ręki przygotowują do nauki pisania, stymulują sprawność manualną oraz koordynację wzrokowo-ruchową. Pomoc przeznaczona jest dla dzieci: – z opóźnionym rozwojem mowy (z powodu braku planu ruchu artykulacyjnego), – zagrożonych dysleksją (z powodu trudności w linearnym kodowaniu wzorów), – z afazją (z powodu apraksji), – z zaburzeniami rozwoju ze spektrum autyzmu (z powodu trudności w naśladowaniu ruchów: manualnych, gestowych, artykulacyjnych), – z niepłynnością mowy (z powodu nadmiernego napięcia mięśniowego), – z zespołem Downa (z powodu opóźnień w osiąganiu normatywnych umiejętności motorycznych). Odtwarzanie przez dziecko prezentowanych wzorów pełni funkcję stymulacji lewopółkulowej (odwołującej się przede...
„Kocham szkołę!” to jedyny na rynku podręczników pakiet do nauki czytania przygotowany w oparciu o autorską metodę prof. Jagody Cieszyńskiej (Symultaniczno-Sekwencyjna Nauka Czytania ®). Podręcznik oraz dwa zeszyty ćwiczeń tworzą kompletny zestaw, którego celem jest przede wszystkim nauka czytania ze zrozumieniem. Zastosowanie metody symultaniczno-sekwencyjnej pozwoli dziecku szybko i bez negatywnych emocji nauczyć się czytać, budując jednocześnie przekonanie, że zrobiło to samodzielnie. W pakiecie, obok treści humanistycznych, pojawiają się również zagadnienia z obszaru muzyki i przyrody, dzięki czemu nauczyciel może wykorzystać zestaw nie tylko w zakresie kształcenia umiejętności czytania, ale również posłużyć się nim jako uzupełniającym podręc...
Program „Moje sylabki” służy dzieciom od ponad dziesięciu lat. Umożliwia naukę czytania w najłatwiejszy sposób – sylabami. W skład programu wchodzi pięć teczek z ćwiczeniami (Moje sylabki, zestawy 1–5) oraz inne, zintegrowane z nimi publikacje. Program jest przeznaczony: • dla przedszkolaków i uczniów zerówek, rozpoczynających naukę czytania, • dla dzieci z dysleksją, jako pomoc w terapii zaburzeń komunikacji językowej. Zestawy ćwiczeń zostały opracowane tak, by mogli z nich korzystać nauczyciele, logopedzi i pedagodzy oraz rodzice w czasie nauki i zabawy z dziećmi w domu. Nowe, zmienione wydanie: • większa czcionka, • współczesne ilustracje, • prosty i praktyczny układ graficzny, • dodatkowe ćwiczenia do układania, wycinania, wykle...
Zeszyt ćwiczeń "Dysgrafia" to sprawdzona pomoc dla dzieci, którym pisanie i rysowanie sprawia trudność, wzbudza niechęć i powoduje problemy w nauce."Dysgrafia. Ćwiczenia usprawniające motorykę małą - Poziom 1" to elementarne ćwiczenia dla przedszkolaków (3-, 4-latki).
Program „Moje sylabki” służy dzieciom od ponad dziesięciu lat. Umożliwia naukę czytania w najłatwiejszy sposób – sylabami. W skład programu wchodzi pięć teczek z ćwiczeniami (Moje sylabki, zestawy 1–5) oraz inne, zintegrowane z nimi publikacje. Program jest przeznaczony: • dla przedszkolaków i uczniów zerówek, rozpoczynających naukę czytania, • dla dzieci z dysleksją, jako pomoc w terapii zaburzeń komunikacji językowej. Zestawy ćwiczeń zostały opracowane tak, by mogli z nich korzystać nauczyciele, logopedzi i pedagodzy oraz rodzice w czasie nauki i zabawy z dziećmi w domu. Nowe, zmienione wydanie: • większa czcionka, • współczesne ilustracje, • prosty i praktyczny układ graficzny, • dodatkowe ćwiczenia do układania, wycinania, wykle...
Karty diagnozy dla terapeutów, logopedów, lekarzy pediatrów, psychiatrów, neurologów i rodziców: – charakteryzują 10 etapów rozwoju dziecka od 4 do 36. miesiąca życia, – zawierają dokładny opis umiejętności i sprawności, które powinno posiadać dziecko o określonym przedziale wiekowym, – pozwalają w prosty i czytelny sposób monitorować i diagnozować rozwój dziecka, – dzięki kartom diagnoz można łatwo sprawdzić, czy dziecko we właściwym czasie osiągnęło kolejne kamienie milowe rozwoju, a tym samym – zapobiec wszelkim nieprawidłowościom. Brak oczekiwanych zachowań, które zostały wyszczególnione w kartach, może być sygnałem wielu poważnych zaburzeń, w tym także autyzmu. Wydanie w kartonowej teczce.
W niniejszej książce omówione zostały różne przedmioty z otoczenia dziecka – takie, które dziecko prawdopodobnie widziało, ale może nie znać ich nazwy i zastosowania. Jeśli je zna, utrwali swoją wiedzę. Wśród omówionych przedmiotów są między innymi narzędzia używane w kuchni, przyrządy wykorzystywane w domu, narzędzia ogrodnicze, przyrządy medyczne, narzędzia kreślarskie, przyrządy powiększające. W książce przedstawiono 57 zdjęć. Na stronach parzystych umieszczono fotografie dla dziecka. Na stronach nieparzystych znajdują się pytania i polecenia, które czyta dorosły (nauczyciel, terapeuta, rodzic) pracujący z uczniem.
Nowa psychologia dysleksji nie jest drugim wydaniem Psychologii dysleksji, ale jej całkowicie nową wersją. Jej głównym celem jest przedstawienie czytelnikom najnowszych zmian w rozumieniu zjawiska, wyników nowych badań i aktualnych trendów dotyczących diagnozy i terapii tego zaburzenia. W Nowej psychologii dysleksji w porównaniu z jej pierwszą wersją czytelnik znajdzie: • rozbudowaną tematykę ryzyka dysleksji, zwłaszcza z uwzględnieniem rodzinnego ryzyka, dotychczas rzadko w Polsce omawianego, • część poświęconą mechanizmom czytania oraz prezentację modelu nabywania czytania i pisania w języku polskim, • rozbudowaną część dotyczącą diagnozowania i interwencji, szczególnie omówienie narzędzi diagnostycznych i procedur diagnozowania. Na nowo sp...
Kocham szkołę! to pakiet do nauki czytania przygotowany w oparciu o autorską metodę prof. Jagody Cieszyńskiej. Zastosowanie metody symultaniczno-sekwencyjnej pozwala dziecku szybko i bez negatywnych emocji nauczyć się czytać i zyskać przekonanie, że zrobiło to samodzielnie.
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro