W odległej przyszłości poziom mórz się podniósł, a zużycie zasobów naturalnych zmusiło ludzkość do poszukiwania surowców i energii wszędzie, gdzie to możliwe. Zadaniem graczy jest budowa ośrodków naukowych, farm hodowlanych i baz przemysłowych na Antarktydzie. Czy to twój zespół zdobędzie największe bogactwo, a tym samym najbardziej przyczyni się do ocalenia ludzkości?
Kolejność w grze wyznaczana jest przez Słońce, które wędruje wokół planszy. Gracz, którego statek znajduje się najbliżej Słońca, może wznosić budynki, zatrudniać kolejnych badaczy czy budować nowe statki. Zwycięży gracz, który najlepiej zarządza ruchem swoich statków, rozbudową baz polarnych i rozwojem technologii.
"Antarktyda" wyróżnia się nowatorskimi rozwiązaniami mechaniki gry. Spodoba się wszystkim graczom, którzy szukają ciekawej rozgrywki, ale też nowych pomysłów w grach planszowych.
Argentum Verlag to znane i cenione niemieckie wydawnictwo, specjalizujące się w grach dla zaawansowanych graczy.
Charles Chevallier jest znanym francuskim twórcą gier, takich jak "Cappuccino" czy "Abyss" ("Głębia").
Liczba graczy: 2 - 4 osoby
Wiek: 10+
Czas gry: ok. 90 minut
Producent | Egmont - gry |
Kod paskowy (EAN) | 5908215007751 |
Waga | 1043 g |
Wymiary | 225 x 315 x 53 mm |
Data premiery | 2016.09.28 |
Data pojawienia się | 2016.09.21 |
Produkt niedostępny!
Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.
• Myć się czy nie myć? • Co z tymi z pryszczami?! • Nastroje – czy można je zrozumieć? • Golić się… okej, ale jak? Dorastanie i dojrzewanie jest super, czasem potrafi jednak dać w kość. Lepiej się w porę dowiedzieć, jak zmienią się twoje ciało i nastroje. Ta książka w prosty i pełen wyczucia sposób opisuje, co będzie się działo, a także podpowiada, jak możesz o siebie zadbać, odżywiając się zdrowo, pamiętając o ruchu i o higienie osobistej. Dzięki tym wiadomościom i radom przygotujesz się na czekające cię fascynujące zmiany i nic cię nie zaskoczy.
Przedstawiamy reporterską opowieść o winie i pojednaniu, zbrodni bez kary i ludziach, którzy wymykają się przeznaczeniu. To też jest Kanada: siedem zapałek w słoiku, sny o czubkach drzew, powiewające na wietrze czerwone suknie, dzieci odbierane rodzicom o świcie. I ludzie, którzy nie mówią, że są absolwentami szkół z internatem. Mówią: jesteśmy ocaleńcami. Przetrwaliśmy. „Zniszczono cały nasz naród. Nigdyśmy się nie podnieśli. W Europie ekscytujecie się modą na Kanadę, bo patrzycie na nią przez kolorowe skarpetki naszego nowoczesnego premiera. Ale prawda mniej się nadaje do lajkowania” – powiedział autorce jeden z bohaterów tej książki. Joanna Gierak-Onoszko spędziła w Kanadzie dwa lata, sprawdzając, co ukryto pod tamtejszą kulturową mozaiką...
Zestaw LEGO® Creator 3 w 1 umożliwia zbudowanie trzech różnych modeli. Zbuduj rekina i kraba ze skarbem, a potem przebuduj na ruchomą kałamarnicę lub żabnicę z ogromną szczęką. • Zestaw morskie stworzenia składa się z przerażającego rekina z otwieraną paszczą, ostrymi zębami, ruszającymi się płetwami, ruchomymi stawami i odblaskowymi oczami oraz ruchomego kraba pilnującego skrzyni ze skarbem. • Rekin zbudowany jest z granatowych i białych klocków, dzięki czemu wygląda fantastycznie. • Otwórz szczękę rekina i zobacz, jakie ma ostre zęby. • Obroń przed drapieżnikiem uroczego kraba i jego skarb. • Z zestawu można zbudować dodatkowy model — wieloryba. Instrukcje budowania znajdziesz na stronie LEGO.pl. Wymiary rekina: 8.0 x 21.0 x 9.0 cm...
• Emocjonujący zestaw zabawek pomaga rozpocząć kreatywne odgrywanie ról. W komplecie są trzy modele w jednym: samochód sportowy, hot rod i staroświecki samolot. To świetny prezent dla dzieci, bo budowanie i przebudowywanie zapewnia długotrwałą rozrywkę! • Jakie przygody czekają na trasie? Maluchy mogą uruchomić wyobraźnię i kreatywność, przeżywając niezapomniane chwile za kierownicą samochodu sportowego, ustanawiając nowe rekordy prędkości w hot rodzie lub szybując w przestworzach staroświeckim samolotem. Mogą też zbudować coś zupełnie nowego! • Zestaw daje dzieciom trzy opcje do zbudowania: samochód sportowy Creator 3 w 1 (31100), hot roda i staroświecki samolot. Dzieci mogą bawić się zestawem osobno lub połączyć go z innymi zabawkami LEGO®...
Nikt do końca nie wierzył w jego istnienie. Marynarze nie chcieli nawet wymawiać tej nazwy. Legendarny dziennik pokładowy z wyprawy morskiej z 1907 roku owiany był tajemnicą... aż do dziś. Rozrzucone po całym świecie zaginione strony zostały odnalezione i połączone w całość. Potwory z głębin, mroczne sny i koszmary, wiadomości z innych wymiarów. Nadszedł czas, aby odkryć, jaki sekret skrywa ten owiany mroczną sławą dziennik... Dziennik. Wyprawa 1907 to interaktywna gra książkowa. Krok po kroku czytelnik zagłębia się szczegóły tajemniczej podróży, rozwiązując jednocześnie kolejne zagadki i łamigłówki. Niecodzienne połączenie gry z książką sprawia, że trudno oderwać się od tej niesamowitej historii, która rzuca wyzwanie, wciąga i trzyma w n...
Mieszanka do przygotowania masy solnej gotowa do użycia po dodaniu wody. Masa solna przeznaczona jest do wykonywania różnych ozdób, biżuterii, figurek (np. aniołków, baranków), dekoracyjnych wianków, plecionek i koszyczków, zabawnych drobiazgów na różne okazje. Masę solną można łączyć z innymi materiałami (z przyprawami kuchennymi, z suszonymi kwiatami, z kłosami zbóż, trawami, a także tkaninami). Zestaw zawiera: • mieszankę do sporządzenia masy solnej, • 3 kolory farb plakatowych (żółty, czerwony, niebieski), • 3 kolory farb metalicznych (złoty, srebrny, miedziany). Wymiary opakowania: 13.5 x 13.0 x 5.3 cm
Najlepszy sposób na kreatywną zabawę z dzieckiem! Zagadki dla dzieci to jedyna książka, dzięki której dzieci mogą bawić się i uczyć jednocześnie.Zabawne wierszyki-zagadki w dowcipny sposób przekazują cenne informacje o otaczającym nas świecie: porach roku, zwierzętach, pojazdach, owocach, warzywach. Każdemu wierszykowi towarzyszy wesoła ilustracja, a odpowiedź na zagadkę można poznać za pomocą lusterka!Zagadki dla dzieci to sposób na wspólną, rozwijającą zabawę z dzieckiem przez długi czas. Serdecznie polecamy!
Druga z trzech części interaktywnych gier książkowych Wyprawa 1907. Ręcznie rysowane ilustracje, punkty fabularne i tajne kody dostępu pomagają graczom zrozumieć historię i cieszyć się wyjątkowymi wrażeniami z gry. • Ponad 40 zagadek • Wciągająca fabuła • Intuicyjne podpowiedzi • Wygodny system zapisu stanu gry
Nareszcie! Tajemnicza Księga rytuałów trafiła w twe ręce. Teraz musisz poznać prawdziwą moc żywiołów i odkryć wszystkie alchemiczne składniki, by móc odprawiać potężne rytuały. Wiesz, że nie będzie to proste, a jeśli będziesz nieostrożny, księga pochłonie twoją duszę. Jednak, jeśli istnieje choć mała szansa, że uda ci się ujarzmić całą moc zaklętą w księdze, ryzyko jest tego warte. Nie cofniesz się przed niczym, by posiąść wszechwiedzę i potęgę, o której inni mogą tylko śnić. Księga Rytuałów to pełna zagadek gra, zamknięta między stronami książki. Kiedy ją otworzysz, przeczytasz krótką instrukcję, a następnie zmierzysz się z serią logicznych zagadek o rosnącym poziomie trudności. Najpierw odkryjesz żywioły, następnie n...
Na jakie krzywdy brytyjski rodzic jest w stanie skazać dziecko, żeby mogło zrobić karierę? Gdy Alex Renton opublikował w „Observerze” artykuł o tym, jak był krzywdzony w swojej szkole z internatem, otrzymał setki listów z podobnymi historiami. Stały się one punktem wyjścia do książki, która jest jednocześnie reportażem, autobiografią i publicystyką. Prywatne szkoły, w których czesne wynosi kilkadziesiąt tysięcy funtów rocznie, to dla Brytyjczyków ważny symbol przynależności do elity, a dla reszty świata – bajkowa rzeczywistość rodem z „Harry’ego Pottera”. Tymczasem Renton odsłania zupełnie inne oblicze szkół z internatem. Pisze o sadyzmie nauczycieli, wyrachowaniu dyrektorów, panującej w tych placówkach zmowie milczenia na temat działaln...
Drugi tom kultowej powieści paragrafowej, której akcja rozgrywa się w postapokaliptycznej, zrujnowanej wojną nuklearną, rzeczywistości Stanów Zjednoczonych początku XXI wieku. Czytelnik po raz kolejny ma okazję wcielić się w głównego bohatera, Cala Phoenixa – bezpośrednio decydując o jego losach.
Pozwól fanom ninja przenieść się do porywającego świata LEGO® NINJAGO® dzięki zestawowi bojowemu Energetyczny mech Zane’a EVO (71761) dla dzieci w wieku od sześciu lat. Ten niezwykle szczegółowy ruchomy mech może być jeszcze większy i potężniejszy, jeśli dzieci go ulepszą. Ponadto jest uzbrojony w niesamowity miecz i obrotową broń przypominającą gwiazdę. Gwarancja emocji i satysfakcji dla dzieci Ten zestaw ninja zawiera dwie minifigurki: Zane’a i wojowniczą mechaniczną kobrę, dzięki którym dzieci mogą odgrywać ekscytujące historie w mieście NINJAGO. Gdy pokonają przeciwników i ukończą pierwszą misję, w nagrodę zdobędą będący nowością na styczeń 2022 roku sztandar skradania. Zestaw konstrukcyjny, który pobudzi wyobraźnię fanów ninja...
Bonito
O nas
Kontakt
Punkty odbioru
Dla dostawców
Polityka prywatności
Ustawienia plików cookie
Załóż konto
Sprzedaż hurtowa
Bonito na Allegro