Księgarnia internetowa Bonito.pl - Radość z czytania
Książka Service Design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrz...
Marcin Chłodnicki
Gorące premiery lata!
Księgarnia » Literatura naukowa » Biznes i ekonomia » Marketing » Service Design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów

Service Design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów

Nasza cena:
41,30 zł (zawiera rabat 30 %) (pozycja niedostępna)
Cena rynkowa: 59,00 zł (oszczędzasz 17,70 zł)
Autor: 

Marcin Chłodnicki

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania:2017
Oprawa:miękka
Liczba stron:250
Format:16.5 x 23.5 cm
Numer ISBN:978-83-01-19432-1
Kod paskowy (EAN):9788301194321
Dostępność: pozycja niedostępna
Jeśli chcesz dostać powiadomienie, gdy pozycja będzie dostępna, podaj swój e-mail:
E-Mail:

Service Design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów – opis wydawcy

Książka ta pomoże Ci:

-przygotować lepsze i unikatowe usługi,

-uniknąć wpadek przy wdrażaniu wszelkich zmian,

-poprawić rentowność i stabilność biznesu,

-oferować klientom autentyczną korzyść.

Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczy, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i – co najważniejsze – zatrzymać klienta.

Service design polega na integracji wszystkich punktów styku użytkownika z daną usługą, zarówno w przestrzeni online, jak i offline. Autor podpowiada, jak krok po kroku przeprowadzić takie działania w swojej organizacji. Konkretne przykłady wykorzystania narzędzi projektowania usług i doświadczeń na rynku polskim i zagranicznym czynią publikację praktyczną lekturą, która wzbogaci nie tylko wiedzę, ale również umiejętności i kompetencje czytelnika.

Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.

dr Marcin Chłodnicki - kierownik Studiów Podyplomowych Service Design w sektorach kreatywnych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Współtwórca Service Design Polska – platformy współpracy i promocji Service Design (Thinking) w Polsce. Prezes zarządu firmy doradczo-projektowej BDS Sp. z o.o. Członek Service Design Network i założyciel SDN Polish Chapter.

FacebookTwitter
Service Design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów - Dodaj do schowka
Dodawanie do schowka jest możliwe tylko po zalogowaniu na swoje konto.
Data ukazania się w księgarni: 2017.06.02
Service Design po polsku. Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów - opinie
Recenzja
Wyszukiwarka
Wpisz tytuł, autora lub wydawcę
tylko w dostępnych
tylko z wyprzedaży
Skorzystaj z 40% rabatu na całą ofertę Wydawnictwa Od deski do deski!
Ostatnio oglądane
KService Design po polsku. Ja...
KMacierewicz i jego tajemnice
KJezu, Ty się tym zajmij! o. ...
KLem. Życie nie z tej ziemi
KPrzewodnik wędrowca. Sztuka ...
KDziewczyna z Brooklynu
KCzarna Madonna
Pokaż ofertę tytułów z wyprzedaży
Księgarnia internetowa - Mapa kategorii
Księgarnia internetowa - Mapa kategorii
Księgarnia internetowa - Mapa kategorii
Księgarnia internetowa - Mapa kategorii
Księgarnia internetowa - Mapa kategorii
Księgarnia internetowa - Mapa kategorii
Księgarnia internetowa - Mapa kategorii
Księgarnia internetowa - Mapa kategorii
Księgarnia internetowa - Mapa kategorii
Gry - 53
Sprawdź szczegółowe koszty dostawy...
Bonito.pl Instagram
PayU
Sprawdź szczegółowe koszty dostawy...
© 2006-2017 Bonito.pl  Polityka prywatności i plików cookies Tania książka, tania księgarnia, książki dla dzieci i dla dorosłych Bestsellery