hamburger
Menu
Kategorie
Kategorie
Wyszukaj „Odwracanie marki. Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść”
Książki
Zabawki
Gry
Puzzle
Papiernicze i szkolne
Muzyka
Audiobooki

Odwracanie marki. Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść

Udostępnij
Wydawnictwo:
Rok wydania:
Oprawa:
Niedostępny
Produkt niedostępny
ostatnio dostępny: 2022.07.22
25,99
Cena sugerowana przez wydawcę: 34,90 zł

Opis od wydawcy

Budowanie świadomości marki, które obecnie odbywa się przede wszystkim w mediach społecznościowych, przekazuje losy firm w ręce klientów. Jest to odwracanie marki, rzut judo, którego efekty widzi cała branża. Technika, która pogrąża niektóre firmy, a inne podnosi do statusu supergwiazd.

Dziś wybór jest prosty: odwróć się albo sami cię odwrócą. Swoją klarowną opowieść o tym, jak przeskoczyć wprost do przyszłości rządzonej przez konsumentów Neumeier prowadzi lekko i bez wysiłku. Przekształć swoją markę w miniruch społeczny, który klienci będą z przyjemnością współtworzyć, a ty patrz, jak rośnie i niech oko twoje radują zyski.

AutorMarty Neumeier
WydawnictwoStudio Emka
Rok wydania2017
Oprawamiękka
Liczba stron160
Format13.5 x 20.4 cm
Numer ISBN978-83-65068-20-0
Kod paskowy (EAN)9788365068200
Waga296 g
Wymiary134 x 204 x 13 mm
Data premiery2017.04.25
Data pojawienia się2017.04.25

Produkt niedostępny!

Ten produkt jest niedostępny. Sprawdź koszty dostawy innych produktów.

Średnia ocen:
5,0
Star2Star2Star2Star2Star2
Liczba opinii:
1
Dodaj opinięDodaj opinię
Opinie innych użytkowników:
Zdjęcie użytkownika
Oddaj władzę w ręce klientów!
2017.06.12 23:38
Ocena:
5,0
Star2Star2Star2Star2Star2

Jesteś przekonany, że twoja firma powinna stworzyć silną markę przyciągającą klientów? Nic bardziej mylnego! Przyszedł czas, by wywrócić do góry nogami twoje dotychczasowe myślenie o biznesie oraz o oferowanych produktach i klientach. Czas na … odwracanie marki, czyli rewolucyjne (rewelacyjne) podejście do klienta, który dopiero tę markę zbuduje. Zapytasz, w jaki sposób miałoby się to odbywać? Sięgnij po książkęOdwracanie marki”, opublikowaną nakładem Wydawnictwa Studio Emka, a zmienisz zdanie na temat słuszności pewnych zadań czy kierunków rozwoju. Rozwiejesz też wątpliwości dotyczące podjęcia dalszych działań, które wyprowadzą twoją firmę na nowe, szerokie wody.

Marty Neumeier, dyrektor jednej z agencji opracowujących koncepcję marek, znany jest już z takich pozycji, jak „Metaskills” czy „The 46 rules of genius”. Tym razem sięga po temat znany mu z codziennej pracy i dzieli się z nami swoim doświadczeniem, ale i wątpliwościami na temat kreowania marki. Odwołując się do prac wizjonera, jakim bez wątpienia był Peter Drucker, podkreśla on rolę klienta i zastanawia się, w jakie narzędzia wyposażyć klienta, by poczuł się najważniejszy, a także by został promotorem sukcesu naszej firmy. Po książkę powinni sięgnąć wszyscy prowadzący działalność gospodarczą, a także pracownicy działów marketingu i studenci kierunków biznesowych. Lektura dostarcza praktycznej wiedzy, jest również bodźcem do szukania nowych rozwiązań i – być może – do weryfikacji dotychczasowej strategii.

Niewielka objętościowa książka, o interesującej szacie graficznej, kryje w sobie prawdziwą petardę – jej odpalenie grozi rozwojem firmy i nie może być tu mowy o posługiwaniu się wymówkami, czy zrzucaniu winy na klientów. Neumeier podkreśla, że pora przestać mówić o segmentach rynku czy konsumentach – teraz przyszedł czas na zauważenie konkretnych ludzi z ich potrzebami, ambicjami i tęsknotami. Już nie chcą oni mieć, a wolą być, są zmęczeni konsumowaniem rzeczy, mnogością wyborów, choć jednocześnie nie chcą być ich pozbawieni.

Autor tłumaczy dokładnie, na czym polega wyzwanie odwróconej marki, omawiając kolejność zdarzeń w nowym jej modelu. Teraz firma nie tworzy marki, ale klientów, a dopiero oni przez propagowanie marki i zakupy są jej kreatorami. Neumeier przytacza dowody na słuszność tego podejścia, co więcej – posługując się przykładem nieistniejącej firmy produkującej herbatę czekoladową omawia każdy etap budowania marki i „drogi wiodącej naprzód”.

Zwraca uwagę już sama formuła książką, zaś jej treść prawdziwie zaskakuje i skłania nas do refleksji. Czy aby nie zignorowaliśmy gwałtownych zmian, jakie zaszły w świadomości klientów? Nawet jeśli tak, to książkaOdwracanie marki” jest najlepszym motywatorem, pozwalającym nam wdrożyć nowe rozwiązania. Co więcej, jej lektura to prawdziwa kopalnia pomysłów i źródło niekończących się inspiracji, a także inicjator zmian. Bo to, że są one nieuniknione, chyba nikt nie ma już wątpliwości. Pytanie tylko, czy potraktujemy klienta z szacunkiem, czy damy mu sposobność, by poczuł władzę, by wciągną kolejne osoby do „klanu” czy wciąż będziemy próbowali coś na siłę mu sprzedać. Ta druga opcja, w dłuższej perspektywie czasu, może okazać się zgubna!

Dodaj swoją ocenę i opinię o „Odwracanie marki. Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść”

Twoja ocena
Star0Star0Star0Star0Star0
0,0
Star2Star0Star0Star0Star0
1,0
Star2Star2Star0Star0Star0
2,0
Star2Star2Star2Star0Star0
3,0
Star2Star2Star2Star2Star0
4,0
Star2Star2Star2Star2Star2
5,0

Klienci, którzy kupili „Odwracanie marki. Dlaczego teraz klienci rządzą firmami - i jak obrócić to na własną korzyść“ – wybrali również

Model StoryBrand. Zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 49,90 zł
42,99 zł
1 osoba kupiła
Informacja
Znajdź swoje dlaczego. Odkryj wewnętrzną motywację swoją i swojego zespołu - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 39,00 zł
29,99 zł
Zakamarki marki. Rzeczy o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć, pominąć podczas budowania swojej marki - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 39,00 zł
29,99 zł
Autentyczność przyciąga. Jak budować swoją markę na prawdziwym i porywającym przekazie + 40 inspirujących ćwiczeń. Wydanie 2, rozszerzone - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 44,90 zł
34,99 zł
2 osoby kupiły
Informacja
To jest marketing! Nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się widzieć - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 49,90 zł
42,99 zł
1 osoba kupiła
Informacja
Brand Impulse - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Brand Impulse
Niedostępny
Produkt niedostępny
ostatnio dostępny: 2023.02.15
Cena sugerowana
przez wydawcę: 44,00 zł
33,99 zł
Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 49,00 zł
34,99 zł
7 osób kupiło
Informacja
Psychologia konsumenta - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Cena sugerowana
przez wydawcę: 79,00 zł
71,10 zł
Od Z do A. Jak to zrobiliśmy? Tajniki, zasady i sekrety Amazona - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką: 31,99 zł
26,99 zł
2 osoby kupiły
Informacja
Czuła przewodniczka. Kobieca droga do siebie - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką: 19,99 zł
23,99 zł
160 osób kupiło
Informacja
Każdemu sprzedasz wszystko, co zechcesz - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Każdemu sprzedasz wszystko, co zechcesz
Niedostępny
Produkt niedostępny
ostatnio dostępny: 2023.07.14
Cena sugerowana
przez wydawcę: 24,90 zł
17,99 zł
Dzieci z Bullerbyn. Audiobook - zdjęcie
Schowek
Księgarnia - Przybliżenie
Dzieci z Bullerbyn. Audiobook
Astrid Lindgren
Jung-off-ska
Niedostępny
Produkt niedostępny
ostatnio dostępny: 2024.02.27
27,99 zł
10 osób kupiło
Informacja
Wróć do góry